mijn ervaring met iphone via Ebay/usps discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) 22 februari een 16 gb besteld en vandaag bevestiging gekregen dat hij verzonden is . ik heb betaald met belgische VISA kaart.ik moet er wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
22 februari een 16 gb besteld en vandaag bevestiging gekregen dat hij verzonden is .
ik heb betaald met belgische VISA kaart.ik moet er wel bij vertellen dat de eerste 2 bestellingen geweigerd werden. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Suitenr enkel vermeld als Txxxx? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk o.a. op pricegrabber.com |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
mijn hele naam staat op de cc , dus die heb ik ook gebruikt
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
geen idee , ik persoonlijk zou gebruiken hetgeen op je cc staat : J.Doe
|
|
||||
|
||||
Citaat:
vergissing idd, dacht dat hij bij apple 599 was ( en dat na al 5 dagen proberen te bestellen op apple :X ) is dus idd wel DUUR die site... |
|
|||
|
|||
Rond welke tijd is het nou het verstandigst om te bestellen? Rond deze tijd, rond 2 uur, in de ochtend? Ik lees verschillende tijden, maar wat is het verstandigst?
|
|
|||
|
|||
Heb vannacht rond 1 uur besteld, heb reeds al het mailtje ontvangen van iPhone is coming! Maar na hoeveel tijd vanaf de bestelling wordt de iPhone verzonden? Dus hoe lang zit ik nog in de gevarenzone dat mijn order gecanceld wordt.
|
|
|||
|
|||
Ik ook...en heb precies dezelfde mailtjes ontvangen..Er staat in in topic wel wanneer je echt veilig bent...krijg je ook een mailtje
|
|
|||
|
|||
Ja, ik kan dus nergens lezen hoe lang het gemiddeld duurt voordat je de bevestiging van verzending van Apple krijgt?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
8GB heb ook nog een iPod 8GB meer dan genoeg.
Maar staat er bij mijn ook, gisteravond rond uurtje of 7 ook roder geplaatst daar kreeg ik 3,5 uur later een mailtje over dat de vanwegen payment nog wat gecanceld was. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hmm even afwachten dus...welke cc gebruik je? |
|
|||
|
|||
Postbank CC (Mastercard).
Maar inderdaad afwachten, maar jij weet ook niet hoe lang het gemiddel duurt voordat je de bevestiging krijgt? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Denk rond uurtje of 2 vanmiddag.
|
|
|||
|
|||
YEAH! Krijg net mailtje van Apple
Apple Store Shipment Notification ******* Dus order is er doorheen (tweede poging was dit overigens). |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met Dynafix | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 25 | 21-09-12 15:21 |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
LCD Screen lens en Ebay ervaring ? | mikeytjee | iPhone algemeen | 4 | 06-01-09 17:22 |
Mijn ervaring met de iPhone | Swiftly | iPhone algemeen | 7 | 24-09-08 10:48 |
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G | Rudy | iPhone algemeen | 1 | 03-09-08 01:51 |
|
|