//

mijn ervaring met iphone via Ebay/usps

mijn ervaring met iphone via Ebay/usps discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) ai das vervelend, kan DHL je niets vertellen dan? Ik neem aan dat je een levererings-garantie hebt met hun, en zij doen toch zelf de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #461  
Oud 29-02-08, 10:01
tescione's schermafbeelding
tescione tescione is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 175
Standaard

ai das vervelend, kan DHL je niets vertellen dan? Ik neem aan dat je een levererings-garantie hebt met hun, en zij doen toch zelf de inklaring?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #462  
Oud 29-02-08, 12:01
renlot renlot is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turqoise Bekijk bericht
ik heb myus een mailtje gestuurd ja, maar ik heb nog verder niks gehoord. De vorige keer bij mijn 16gb iphone was er helemaal geen problemen. maar nu dat hij uit china opeens komt wel. Ik hoop dat ze (apple)het geld niet van mijn creditcard afhalen.
Ik heb er nu nog eenjte lopen en die ligt nu in alaska. Ik wacht het wel af.
und? weet je al meer....
  #463  
Oud 29-02-08, 12:38
Turqoise Turqoise is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 53
Standaard

nee nog geen info... ik loop nog steeds te wachten op een antwoord. Apple heb ik ook gebeld en die laten het mij ook binnen 24 uur weten wat er nou mis is gegaan.
  #464  
Oud 29-02-08, 13:11
renlot renlot is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turqoise Bekijk bericht
nee nog geen info... ik loop nog steeds te wachten op een antwoord. Apple heb ik ook gebeld en die laten het mij ook binnen 24 uur weten wat er nou mis is gegaan.

wat heb je tegen apple gezegd dan....ik bedoel de info over myus gaat er bij hen niet helemaal in toch?
  #465  
Oud 29-02-08, 13:18
tescione's schermafbeelding
tescione tescione is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 175
Standaard

op de site van myus.com kan je bij shipping preferences "retail" of "wholesale" kiezen. Iemand een idee wat dit precies inhoudt en wat je moet kiezen?
  #466  
Oud 29-02-08, 13:41
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesleybakker Bekijk bericht
Ja bij mij was hij ook na 3 dagen al in Nederland !

Maar daar ligt hij nu inmiddels al 3 dagen vast op schiphol:

Februari 27, 2008 17:40 Amsterdam - Netherlands, The Oncontroleerbare douane vertraging

Februari 28, 2008 09:45 Amsterdam - Netherlands, The Oncontroleerbare douane vertraging

Februari 29, 2008 09:30 Amsterdam - Netherlands, The Oncontroleerbare douane vertraging
Wat zegt DHL ? Zeker dat ze niks aan kunnen doen en dat je moet wachten ? Heb je een lager bedrag aangegeven dan de inhoud ?
  #467  
Oud 29-02-08, 14:12
renlot renlot is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turqoise Bekijk bericht
nee nog geen info... ik loop nog steeds te wachten op een antwoord. Apple heb ik ook gebeld en die laten het mij ook binnen 24 uur weten wat er nou mis is gegaan.
ze beginnen over een half uurtje met werken...dus je zal binnen nu en 4 uur wel meer weten...(myus)
  #468  
Oud 29-02-08, 14:23
jamalu jamalu is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tescione Bekijk bericht
op de site van myus.com kan je bij shipping preferences "retail" of "wholesale" kiezen. Iemand een idee wat dit precies inhoudt en wat je moet kiezen?
Met retail zetten ze de juiste waarden op de invoice en betaal je dus over dat bedrag BTW. Bij wholesale halen ze volgens mij 40% van het bedrag af(399*0.6=240) en wordt het in te voeren bedrag dus 240 dollar. Let op: het bedrag wat je op je pakje laat zetten is ook het bedrag waar het verzekerd voor is. Als je pakje zou kwijtraken of ernstig beschadigt raakt krijg je dat bedrag maximaal terug. Nog een tip als je een lager bedrag erop laat zetten laat dan op de invoice zetten dat het om een Refurbished ipod gaat.
  #469  
Oud 29-02-08, 14:58
Turqoise Turqoise is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 53
Standaard

mail terug gekregen vam MYUS:

[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Hello Arno,[/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Thank you for your email.[/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Please note we do not reject any packages that arrive to our warehouse. Packages are delivered and signed for in groups therefore no packages are refused.[/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Please contact the seller to ensure they have the correct shipping address.[/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]If you have any questions or if there is anything I can help you with, please do not hesitate to write.[/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Best Regards,[/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Amanda[/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Access USA[/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]www.myUS.com[/FONT][/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]NU dus het antwoord van Apple afwachten, want die heb ik gister persoonlijk opgebeld. Die zouden binnen 24 uur contact met me opnemen. Afwachten dus
[/FONT]
[/SIZE][/FONT]
  #470  
Oud 29-02-08, 15:05
renlot renlot is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turqoise Bekijk bericht
mail terug gekregen vam MYUS:

[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Hello Arno,[/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Thank you for your email.[/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Please note we do not reject any packages that arrive to our warehouse. Packages are delivered and signed for in groups therefore no packages are refused.[/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Please contact the seller to ensure they have the correct shipping address.[/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]If you have any questions or if there is anything I can help you with, please do not hesitate to write.[/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Best Regards,[/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Amanda[/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Access USA[/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]www.myUS.com[/FONT][/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][/FONT]

[FONT=Arial][/FONT]

[FONT=Arial][/FONT]

[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]NU dus het antwoord van Apple afwachten, want die heb ik gister persoonlijk opgebeld. Die zouden binnen 24 uur contact met me opnemen. Afwachten dus[/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Arial][/FONT]
[/SIZE][/FONT]
Op zich moet je hiermee blij zijn!! Denk dat het allemaal wel goed komt...gaat wel een tijdje overheen
  #471  
Oud 29-02-08, 15:21
Turqoise Turqoise is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 53
Standaard

ja ik wacht het af
  #472  
Oud 29-02-08, 15:35
wesleybakker wesleybakker is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 25
Standaard

Februari 27, 2008 17:40 Amsterdam - Netherlands, The Oncontroleerbare douane vertraging

Februari 28, 2008 09:45 Amsterdam - Netherlands, The Oncontroleerbare douane vertraging

Februari 29, 2008 09:30 Amsterdam - Netherlands, The Oncontroleerbare douane vertraging

Mijn pakketje ligt dus al 3 dagen op schiphol.
Ik heb dhl gebeld,. en die zeggen dat ze idd niet kunnen doen en af moeten wachten tot het pakketje vrijgegeven zal worden door de nederlandse douane.
BALEN ! ik had nu lekker 2 dagen vrij om mijn nieuwe speeltje eens goed onder de loep te nemen.

Ik zag trouwens dat ik bij myus WHOLESALE heb staan, en dat ze 199 dollar op het pakket hebben gezet !
Ik ben bang dat dat de reden is van de vertraging,......
  #473  
Oud 29-02-08, 16:29
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesleybakker Bekijk bericht
Februari 27, 2008 17:40 Amsterdam - Netherlands, The Oncontroleerbare douane vertraging

Februari 28, 2008 09:45 Amsterdam - Netherlands, The Oncontroleerbare douane vertraging

Februari 29, 2008 09:30 Amsterdam - Netherlands, The Oncontroleerbare douane vertraging

Mijn pakketje ligt dus al 3 dagen op schiphol.
Ik heb dhl gebeld,. en die zeggen dat ze idd niet kunnen doen en af moeten wachten tot het pakketje vrijgegeven zal worden door de nederlandse douane.
BALEN ! ik had nu lekker 2 dagen vrij om mijn nieuwe speeltje eens goed onder de loep te nemen.

Ik zag trouwens dat ik bij myus WHOLESALE heb staan, en dat ze 199 dollar op het pakket hebben gezet !
Ik ben bang dat dat de reden is van de vertraging,......
Je bedoeld dat je zelf 199 als waarde hebt opgegeven ?

MyUS weet wel wat een iPhone kost hoor. Zelf heb ik 2 keer besteld en geen waarde aangegeven en elke keer gaven ze 399 als waarde (8GB).
  #474  
Oud 29-02-08, 16:54
Turqoise Turqoise is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 53
Standaard

bij mij hadden ze bij de eerste ook 199 aangegeven
  #475  
Oud 29-02-08, 16:57
Fukijama's schermafbeelding
Fukijama Fukijama is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 95
Standaard

als ik de Iphone van 499 dollar wil bestellen via deze weg..
hoeveel kost dat dan in totaal?
  #476  
Oud 01-03-08, 02:18
Guest-20210226115605
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ligt natuurlijk aan de dollar koers, maar lees en gij zult vinden!! Op pagina 2 of 3 wordt volgens mijn al antwoord op je vraag gegeven!!
  #477  
Oud 01-03-08, 03:08
Guest-20210226115605
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoe lang duurde het bij jullie voordat Apple het bedrag van je CC had afgeschreven? Ik heb de iPhone op 27 feb. besteld, maar ik zie dat er nog niets is afgeschreven?
  #478  
Oud 01-03-08, 10:55
renlot renlot is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrJvG Bekijk bericht
Hoe lang duurde het bij jullie voordat Apple het bedrag van je CC had afgeschreven? Ik heb de iPhone op 27 feb. besteld, maar ik zie dat er nog niets is afgeschreven?
ik kan dat bij mijn cc dus helemaal niet zien...moet maar afwachten.
Totdat de phone niet bij myus ligt doe ik geen aankopen meer met mijn cc
  #479  
Oud 01-03-08, 11:43
Fukijama's schermafbeelding
Fukijama Fukijama is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 95
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrJvG Bekijk bericht
Ligt natuurlijk aan de dollar koers, maar lees en gij zult vinden!! Op pagina 2 of 3 wordt volgens mijn al antwoord op je vraag gegeven!!
dat had ik al gedaan maar ging over de 8 gig..
nu hoef ik het niet omgerekent te hebben wou gewoon even weten hoeveel dollar dat in totaal zou zijn..
  #480  
Oud 01-03-08, 13:56
tescione's schermafbeelding
tescione tescione is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 175
Standaard

mijn bestelling zit momenteel in het vliegtuig naar europa . Maandagochtend wordt hij afgeleverd. Ik ben net ook door de douane van Fedex gebeld met de vraag of het toestel ter reparatie aan Apple was aangeboden aangezien het om een refurbished model gaat of dat ik het toestel nieuw besteld heb. Ik ben maar eerlijk geweest en heb gezegd dat ik de telefoon nieuw besteld heb. De man wist mij vervolgens meteen te vertellen dat ik 54 euro belasting moet betalen. Het toestel is op deze manier al ingeklaard dus daar zullen waarschijnlijk geen problemen ontstaan. Ik zal maandag updaten over de uiteindelijke levering.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaring met Dynafix dannyhtek Koopinformatie Nederland 25 21-09-12 14:21
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 22:20
LCD Screen lens en Ebay ervaring ? mikeytjee iPhone algemeen 4 06-01-09 16:22
Mijn ervaring met de iPhone Swiftly iPhone algemeen 7 24-09-08 09:48
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G Rudy iPhone algemeen 1 03-09-08 00:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.