iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie USA (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/)
-   -   mijn ervaring met iphone via Ebay/usps (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/8813-mijn-ervaring-iphone-via-ebay-usps.html)

Tammo 04-01-08 13:36

Yippie ik krijg hem ook vandaag binnen. kan niet wachten :)

Marcski 04-01-08 15:29

goed om te weten! wilde over een tijdje een nieuwe mac aanschaffen, dat gaat op deze manier ook flink wat geld schelen...

manicmark 09-01-08 11:52

Ik heb een schema gemaakt van de kosten om een iPhone te importeren via MyUS.com, usa2me.com en Ellen. Als je fouten ziet, hoor ik het graag.
Google Documenten - Import VS

Maxman 09-01-08 12:17

Gebruik al paar maanden myus werkt super en niet alleen voor iphones.

En over het apple verhaal. Het is inderdaad gewoon elke dag proberen het is me inmiddels al 2 keer gelukt.

1. Transactie wordt vaak geblokt op NL creditcard nu heb ik dit probleem inmiddels opgelost.

2. Transactie wordt geblokt omdat myus een forwarding service is ( dit weten ze gewoon)

Beste is bestellen wanneer het daar nacht is en hopen dat ze nog niet helemaal wakker zijn :)

Jochem 09-01-08 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manicmark (Bericht 37725)
Ik heb een schema gemaakt van de kosten om een iPhone te importeren via MyUS.com, usa2me.com en Ellen. Als je fouten ziet, hoor ik het graag.
Google Documenten - Import VS

Mooi schema! Erg handig:D

jokfoe 11-01-08 12:44

meerdere bestellingen via MyUs
 
Heb vandaag mijn 2e iPhone binnengekregen via MyUS en heb gisteren nog 2 "refurbished" 4 GB iPhones besteld voor maar 299$ het stuk via dezelfde weg en met dezelfde Belgische creditcard en deze zijn ook al onderweg :D

Het syteem werkt dus nog altijd en als het van de eerste keer niet lukt moet je gewoon blijven proberen, maar zoals een van de andere leden hier zei misschien beter bestellen als ze daar nog slapen, dan is er minder controle ?

Er is wel een maximum van 5 Iphones aan je creditcard gelinkt , maar dan betaal je gewoon met die van iemand anders en kan je nog altijd laten leveren op je eigen MyUS adres ;)

Groetjes,
J.

Haagze sf2 11-01-08 14:40

wou dat ik niet was opgelicht dan had ik zeker er 1 besteld :(

jokfoe 11-01-08 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haagze sf2 (Bericht 39167)
wou dat ik niet was opgelicht dan had ik zeker er 1 besteld :(

Er zijn veel oplichters aan het werk maar met MyUS hoef je niks te vrezen hoor ; heb nog nergens klachten gehoord en heb het zelf een paar keer uitgetest nu en steeds alles netjes verpakt en volgens afspraak op tijd binnen :D

Haagze sf2 11-01-08 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jokfoe (Bericht 39213)
Er zijn veel oplichters aan het werk maar met MyUS hoef je niks te vrezen hoor ; heb nog nergens klachten gehoord en heb het zelf een paar keer uitgetest nu en steeds alles netjes verpakt en volgens afspraak op tijd binnen :D

klopt maar ben momenteel niet in de positie om weer 500 te missen..

Krideri 12-01-08 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jokfoe (Bericht 39104)
Heb vandaag mijn 2e iPhone binnengekregen via MyUS en heb gisteren nog 2 "refurbished" 4 GB iPhones besteld voor maar 299$ het stuk via dezelfde weg en met dezelfde Belgische creditcard en deze zijn ook al onderweg :D

Het syteem werkt dus nog altijd en als het van de eerste keer niet lukt moet je gewoon blijven proberen, maar zoals een van de andere leden hier zei misschien beter bestellen als ze daar nog slapen, dan is er minder controle ?

Er is wel een maximum van 5 Iphones aan je creditcard gelinkt , maar dan betaal je gewoon met die van iemand anders en kan je nog altijd laten leveren op je eigen MyUS adres ;)

Groetjes,
J.


Met mijn complimenten aan jokfoe, voor de vlekkeloze service, opvolgingi, ...!
Maar dat wist hij al!

pascalletje 12-01-08 11:26

En hoe hebben jullie dat gedaan bij het aanmelden bij Apple? Daar staat al bij dat ze niet naar PO boxes kunnen versturen...

jokfoe 12-01-08 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje (Bericht 39519)
En hoe hebben jullie dat gedaan bij het aanmelden bij Apple? Daar staat al bij dat ze niet naar PO boxes kunnen versturen...

Is ook geen PO box (lees bericht aan begin van dit topic) maar een echt adres dus gewoon proberen want bij Apple staan veel kleine lettertjes ;)

pascalletje 12-01-08 11:43

Heeft er al iemand ervaring met usa2me? Want dat is wel een po box, en daar heb ik een account aangevraagd...

pascalletje 12-01-08 11:47

Ik ben natuurlijk weer te vlug geweest, en heb een account bij usa2me aangemaakt. Dit is wel een po box dus dat zal lastig worden denk ik.
Toch maar eens bij myus.com kijken...

Bulova 13-01-08 11:02

@jokfoe

myus geeft aan dat je het beste een secondary ship-to of secondary billing address aan je cc gegevens toe kunt voegen. Wat is jouw ervaring daarmee?

jokfoe 13-01-08 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bulova (Bericht 39919)
@jokfoe

myus geeft aan dat je het beste een secondary ship-to of secondary billing address aan je cc gegevens toe kunt voegen. Wat is jouw ervaring daarmee?

Ik heb dit nergens ingevuld, maar je billing adress moet wel 100% overeenkomen met het adres van je credit card company !

Maxman 13-01-08 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bulova (Bericht 39919)
@jokfoe

myus geeft aan dat je het beste een secondary ship-to of secondary billing address aan je cc gegevens toe kunt voegen. Wat is jouw ervaring daarmee?

Mijn ervaring daarmee is dat het niet kan. ABN AMRO kon in elk geval geen 2 address toevoegen.

markb 15-01-08 23:35

1 ding begrijp ik niet, als ik bij apple US m'n creditcard info invul vragen ze om een billing adress in US ik kan niet eens een andere op geven!

OK ik heb dus m'n adres bij USA2ME op gegeven en zo m'n bestelling geplaatst maar deze is na 1 dag gecanceled.

Hoe doen jullie dat?:confused:

Bulova 16-01-08 20:00

@markb

Ik denk dat je adres bij USA2ME de boosdoener is. Ik heb als Shipping Address mijn adres bij myus.com opgegeven en kreeg vanmiddag de melding via mail; 'prepared for shipment'.

Als Billing Address hetzelfde.

Succes!

markb 16-01-08 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bulova (Bericht 41977)
@markb

Ik denk dat je adres bij USA2ME de boosdoener is. Ik heb als Shipping Address mijn adres bij myus.com opgegeven en kreeg vanmiddag de melding via mail; 'prepared for shipment'.

Als Billing Address hetzelfde.

Succes!

Dank voor je reply, wat heb je als telefoonnr. ingevuld?:o


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:33.