//

iPhone 3GS (32GB) uit Amerika

iPhone 3GS (32GB) uit Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop in dit topic goed te zitten? Anders verplaatst een mod deze maar even. Ik kan via Ebay een iPhone 3GS (32GB) kopen voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-04-11, 18:33
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard iPhone 3GS (32GB) uit Amerika

Ik hoop in dit topic goed te zitten? Anders verplaatst een mod deze maar even.

Ik kan via Ebay een iPhone 3GS (32GB) kopen voor 380 euro + 38 euro verzendingskosten.
Een goeie 420 euro dus, de iPhone is nieuw en de verkoper heeft een goeie reputatie als het aankomt op de verkoop van iPhones.


Ik heb hem gevraagd of hij het als 'gift' kon versturen, en of hij evt. beschikte over een Europese adapter. (Omdat ik graag via het stopcontact mijn telefoon wil opladen).

Hij kon als geschenk versturen, zodat douanekosten vermeden konden worden. Maar alles in de doos is Amerikaans.



Wat zouden jullie doen?
Iemand hier ervaringen mee? De verkoper zegt wel dat de telefoon alles zal doen wat hij moet doen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-04-11, 12:52
machoman94 machoman94 is offline
• iOS 6.1.4
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: den helder
Berichten: 102
Standaard

ik zou het in ieder geval niet doen, ik zou op een verkoop site iemand zoeken waar je hem kan ophalen en niet verzenden, en je hebt ze wel meer goedkoper dan 420 euro als je goed zoekt. straks is deze ook niet factory unlocked dus kan je sim er niet in...
  #3  
Oud 25-04-11, 13:50
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Inderdaad, zoek op marktplaats. Staan genoeg nieuwe exemplaren op soms nog verzegeld met plastic zelfs! En voor €420 moet het zeker lukken! Wie weet word je wel belazerd met een iPhone die uit verweggistan komt en die helemaal NIET simlockvrij is??
  #4  
Oud 26-04-11, 23:06
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Je kan hem toch unlocken?
  #5  
Oud 27-04-11, 10:32
leontjuh1's schermafbeelding
leontjuh1 leontjuh1 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Goes, Zeeland
Berichten: 173
Standaard

Unlocken is in het geval van een Amerikaanse iPhone iets lastiger, gezien je dan afhankelijk bent van een jailbreak + Ultrasn0w. Dit forum heeft ook een mooi gedeelte waar je eventueel kunt kijken voor een iPhone 3GS 32GB. Meestal nog goedkoper dan de 400 euro die jij wilde betalen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS uit amerika <--> douane ?? mematii Koopinformatie USA 1 04-01-10 11:58
iPhone uit Amerika 3Gs Robberto Koopinformatie USA 20 07-08-09 07:59
Iphone 3GS uit Amerika - Mogelijk om Simlock vrij te maken? pdewildt Archief 5 26-06-09 15:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:39.