iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie USA (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/)
-   -   iPad 2 3G 64G kopen in USA (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/92434-ipad-2-3g-64g-kopen-usa.html)

ruben81 04-06-11 20:53

iPad 2 3G 64G kopen in USA
 
Ik wil een kennis van me de ipad 2 3G 64 voor me laten meenemen uit de USA. Ik lees alleen zoveel verschillende dingen of er nu wel of niet een lock op zit. Ik woon in London en ga binnenkort voor een jaar reizen en wil dus zeker zijn dat ik waar ook ter wereld die i-pad kan gebruiken, en dat ik er ook gewoon een sim kaart uit china in kan doen ( zo'n pay as you go kaart ), zodat ik overal gewoon toegang heb.

Nu kom dus net de Apple store in London uitgelopen en daar vertellen ze me dat de At&T versie uit de USA niet in andere landen te gebruiken is met een simpele pay as you go simcard van andere providers??

Ik lees wel dingen over duo sim etc. maar geen idee wat dat betekent. Of zitten er ook weer verschillen tussen UK en NL?

Thanks alvast

mail.eve 04-06-11 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ruben81 (Bericht 679635)
Ik wil een kennis van me de ipad 2 3G 64 voor me laten meenemen uit de USA. Ik lees alleen zoveel verschillende dingen of er nu wel of niet een lock op zit. Ik woon in London en ga binnenkort voor een jaar reizen en wil dus zeker zijn dat ik waar ook ter wereld die i-pad kan gebruiken, en dat ik er ook gewoon een sim kaart uit china in kan doen ( zo'n pay as you go kaart ), zodat ik overal gewoon toegang heb.

Nu kom dus net de Apple store in London uitgelopen en daar vertellen ze me dat de At&T versie uit de USA niet in andere landen te gebruiken is met een simpele pay as you go simcard van andere providers??

Ik lees wel dingen over duo sim etc. maar geen idee wat dat betekent. Of zitten er ook weer verschillen tussen UK en NL?

Thanks alvast

Ipad 2 At&T is simlock vrij en dus overal ter wereld te gebruiken.
Ipad 2 Verizon, werkt alleen in Amerika

Beide dus de 3G versie, maar voor buiten de States alleen de AT&T te gebruiken, suc6.

T-Bob 04-06-11 21:54

Ik heb er een gekocht 2 weken geleden in las Vegas ipad2 64gb 3G AT&T, en hij werkt perfect.
Want ik ben nu in Nederland en schrijf dit bericht op de iPad :):)

alvani 05-06-11 09:43

De Verizon iPad 2 3G versie is wel buiten Amerika te gebruiken, maar heeft geen simkaartslot. Buiten Amerika is het dus eigenlijk een Wi-Fi only versie.

mail.eve 05-06-11 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvani (Bericht 679706)
De Verizon iPad 2 3G versie is wel buiten Amerika te gebruiken, maar heeft geen simkaartslot. Buiten Amerika is het dus eigenlijk een Wi-Fi only versie.


Ja bijdehand, dat snap iedereen nog wel :confused: Kwestie van goed lezen, hij wil een 3GGGGGG meenemen.

alvani 06-06-11 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvani (Bericht 679706)
De Verizon iPad 2 3G versie is wel buiten Amerika te gebruiken, maar heeft geen simkaartslot. Buiten Amerika is het dus eigenlijk een Wi-Fi only versie.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve (Bericht 679923)
Ja bijdehand, dat snap iedereen nog wel :confused: Kwestie van goed lezen, hij wil een 3GGGGGG meenemen.

:confused: Ik wil de TS alleen maar waarschuwen dat men geen Verizon 3G versie voor hem meeneemt, want die werkt niet als 3G versie buiten Amerika. :confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:54.