//

iPad 2 3G 64G kopen in USA

iPad 2 3G 64G kopen in USA discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een kennis van me de ipad 2 3G 64 voor me laten meenemen uit de USA. Ik lees alleen zoveel verschillende dingen of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-06-11, 20:53
ruben81 ruben81 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard iPad 2 3G 64G kopen in USA

Ik wil een kennis van me de ipad 2 3G 64 voor me laten meenemen uit de USA. Ik lees alleen zoveel verschillende dingen of er nu wel of niet een lock op zit. Ik woon in London en ga binnenkort voor een jaar reizen en wil dus zeker zijn dat ik waar ook ter wereld die i-pad kan gebruiken, en dat ik er ook gewoon een sim kaart uit china in kan doen ( zo'n pay as you go kaart ), zodat ik overal gewoon toegang heb.

Nu kom dus net de Apple store in London uitgelopen en daar vertellen ze me dat de At&T versie uit de USA niet in andere landen te gebruiken is met een simpele pay as you go simcard van andere providers??

Ik lees wel dingen over duo sim etc. maar geen idee wat dat betekent. Of zitten er ook weer verschillen tussen UK en NL?

Thanks alvast
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-06-11, 21:29
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ruben81 Bekijk bericht
Ik wil een kennis van me de ipad 2 3G 64 voor me laten meenemen uit de USA. Ik lees alleen zoveel verschillende dingen of er nu wel of niet een lock op zit. Ik woon in London en ga binnenkort voor een jaar reizen en wil dus zeker zijn dat ik waar ook ter wereld die i-pad kan gebruiken, en dat ik er ook gewoon een sim kaart uit china in kan doen ( zo'n pay as you go kaart ), zodat ik overal gewoon toegang heb.

Nu kom dus net de Apple store in London uitgelopen en daar vertellen ze me dat de At&T versie uit de USA niet in andere landen te gebruiken is met een simpele pay as you go simcard van andere providers??

Ik lees wel dingen over duo sim etc. maar geen idee wat dat betekent. Of zitten er ook weer verschillen tussen UK en NL?

Thanks alvast
Ipad 2 At&T is simlock vrij en dus overal ter wereld te gebruiken.
Ipad 2 Verizon, werkt alleen in Amerika

Beide dus de 3G versie, maar voor buiten de States alleen de AT&T te gebruiken, suc6.
  #3  
Oud 04-06-11, 21:54
T-Bob T-Bob is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 129
Standaard

Ik heb er een gekocht 2 weken geleden in las Vegas ipad2 64gb 3G AT&T, en hij werkt perfect.
Want ik ben nu in Nederland en schrijf dit bericht op de iPad
  #4  
Oud 05-06-11, 09:43
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

De Verizon iPad 2 3G versie is wel buiten Amerika te gebruiken, maar heeft geen simkaartslot. Buiten Amerika is het dus eigenlijk een Wi-Fi only versie.
  #5  
Oud 05-06-11, 22:09
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvani Bekijk bericht
De Verizon iPad 2 3G versie is wel buiten Amerika te gebruiken, maar heeft geen simkaartslot. Buiten Amerika is het dus eigenlijk een Wi-Fi only versie.

Ja bijdehand, dat snap iedereen nog wel Kwestie van goed lezen, hij wil een 3GGGGGG meenemen.
  #6  
Oud 06-06-11, 23:11
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvani Bekijk bericht
De Verizon iPad 2 3G versie is wel buiten Amerika te gebruiken, maar heeft geen simkaartslot. Buiten Amerika is het dus eigenlijk een Wi-Fi only versie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve Bekijk bericht
Ja bijdehand, dat snap iedereen nog wel Kwestie van goed lezen, hij wil een 3GGGGGG meenemen.
Ik wil de TS alleen maar waarschuwen dat men geen Verizon 3G versie voor hem meeneemt, want die werkt niet als 3G versie buiten Amerika.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G kopen in USA popple76 Koopinformatie USA 6 18-07-11 17:06
Ervaring kopen iPad in USA pvanvugt Koopinformatie USA 4 08-06-10 13:45
iphone kopen in USA alainb Koopinformatie USA 3 21-06-09 11:16
Kopen in de USA of niet? Gustaaf Archief 1 02-04-08 19:18
nu nog kopen in usa??? cwsmdb Koopinformatie USA 9 16-02-08 18:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:17.