//

iPhone uit US

iPhone uit US discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben nieuw op dit forum en ik ben ook nog eens nieuw met dingen uit Amerika importeren enz. Dus, ik heb nu een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-03-08, 20:32
Tob!as Tob!as is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 9
Standaard iPhone uit US

Hallo,
ik ben nieuw op dit forum en ik ben ook nog eens nieuw met dingen uit Amerika importeren enz.

Dus, ik heb nu een 16 GB iPhone voor 420 euro incl shipping costs en verzekering van de reis via Ebay,

maar nu... wat voor kosten komen hier allemaal bij? en hoe zit het met als je het laat inpakken als cadeau met bijv een waarde van 150 dollar? Als ze er dan achter komen dat het een iPhone is, kost het je dan meer dan normaal? (en wat is 'normaal' dan? ) Ik heb wat rondgezocht, maar ik raak overal van in de war met allemaal verschillende kosten enzo

Kan iemand me helpen en het op een rijtje voor me zetten?

Tobias
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-03-08, 20:37
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Lees:
https://forum.iculture.nl/f41/i...en-op-rij.html
  #3  
Oud 16-03-08, 20:40
remixed remixed is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 44
Standaard