//

iPhone 4 in Miami

iPhone 4 in Miami discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Mijn ouders zijn op dit moment in Miami, Florida. Zij zijn op zoek naar een simlock vrije iphone 4 16gb. Gister belde ze me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-11, 11:40
DayWaLk3R DayWaLk3R is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 10
Arrow iPhone 4 in Miami

Goedendag,

Mijn ouders zijn op dit moment in Miami, Florida.
Zij zijn op zoek naar een simlock vrije iphone 4 16gb.

Gister belde ze me op en vertelde dat ze bij de Best buy voor $600 een iphone4 konden kopen, maar volgens de verkoper was deze gesimlocked.

Waar kunnen zij een een simlock vrije kopen? ik kom nu een hoop tegenstrijdige berichten tegen. De apple site vermeld wel een simlock vrije.

Is dan de enige mogelijkheid een retail applestore? of zijn er meerdere opties.

Ik heb iig door gegeven dat ze specifiek moeten vragen naar het 3G GSM model en NIET de cdma.
Nog andere dingen waar ze op moeten letten?

gr. Clint
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-11, 11:47
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Koop een iphone op de apple-website en laat hem gratis op het verblijfadres in de USA bezorgen. Dat duurt hooguit een week. Je kan hem eventueel zelfs zelf kopen en betalen met een credit card, dan hoeven je ouders hem alleen mee te nemen.
Let wel op eventueel te betalen invoerrechten en BTW. Of laat je ouders de iphone uit zijn doos halen en los meenemen.
De bon en verpakking kunnen ze apart (en leeg) opsturen naar Nederland.

Misschien hebben ze ook simlockvrije iphones in fysieke apple stores, maar dat weet ik niet.

Laatst gewijzigd door remundo7000; 17-09-11 om 10:41.
  #3  
Oud 14-09-11, 13:25
DayWaLk3R DayWaLk3R is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 10
Standaard

Helaas verblijven mijn ouders niet lang genoeg meer om het toestel op te laten sturen naar hun hotel. De betaling etc is geen probleem. Kwa verpakkingen heb ik ze al van op de hoogte gebracht.

Het gaat mijn puur om het feit of het nou wel simlockvrije zijn, en waar ik ze kan vinden.
  #4  
Oud 14-09-11, 13:40
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Dan zou ik je ouders vragen om naar een fysieke Apple store te gaan, en daar te vragen naar een simlockvrije iphone.
Op deze pagina kun je de dichtsbijzijnde winkel vinden: Apple Retail Store

Personeel in deze winkels is bijna altijd behulpzaam en vriendelijk.
Als de simlockvrije iphone verkrijgbaar is in de Apple store kunnen je ouders de iphone wellicht in de apple store gelijk laten activeren met hun Nederlandse simkaart.
Dan weet je zeker dat hij ook werkt met jouw simkaart.

Edit: zoeken op Miami, Florida geeft deze locaties: http://www.apple.com/retail/locator/...mapquery=miami

Wat Apple ook doet is in-store pick-up. Je bestelt een ding op de website, betaalt met een credit card en geeft aan in welke winkel je het op wil halen. Zo heb ik mijn iphone bij Apple Covent Garden gekocht. Dat was wel in het UK.
Vervelend is dat sinds vorige week Apple niet meer aangeeft of ze voorraad hebben en wat de levertijd is. Waarschijnlijk in verband met geruchten over de iphone 5.

Laatst gewijzigd door remundo7000; 17-09-11 om 10:42.
  #5  
Oud 14-09-11, 13:43
DayWaLk3R DayWaLk3R is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 10
Standaard

Ja dat lijk mij dan maar de enige/beste oplossing. De iPhone is trouwens voor mijn vader, ik ben al voorzien ;P

Ik hoop dat de Apple stores ook zijn voorzien dan van een MicroSim Cutter. Aangezien mijn vader nu een iPhone 3G heeft met normale sim.

Iemand anders misschien nog een ideetje?
  #6  
Oud 14-09-11, 13:58
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Het knippen van een microsimkaart is geen probleem!
Kijk maar: Micro-sim: zelf knippen of bij T-Mobile halen? (beginners) - iPhone - iPhoneclub.nl

Ik heb vorig jaar mijn eigen simkaart "op zicht" geknipt, dat werkte goed. Ik had als basis een andere simkaart, dat was wel een microsim! Dan is eigenlijk ook weer een houder nodig om de simkaart in de 3G te doen.

Nog iets: ik raad je vader aan de iphone niet met een Amerikaanse simkaart te activeren, het schijnt voor te komen dat US (en Canadese) iphones daardoor juist kunnen worden gelocked.
  #7  
Oud 14-09-11, 14:24
Marcianow Marcianow is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Laat ze er ook op letten dat ze er niet 1 mee nemen die voor Verizon is gemaakt!

(Dus gewoon GSM)
  #8  
Oud 14-09-11, 14:37
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marcianow Bekijk bericht
Laat ze er ook op letten dat ze er niet 1 mee nemen die voor Verizon is gemaakt!
Daar schijn niet eens een sim in te kunnen, dus dat zouden ze snel moeten zien...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #9  
Oud 14-09-11, 15:50
Marcianow Marcianow is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Het was just in case..

Aangezien er net werd gezegd dat ze hem pas moeten activeren in Nederland, lijkt me dat pijnlijk er pas in Nederland achter te komen dat je per ongeluk de verkeerde hebt
  #10  
Oud 14-09-11, 17:38
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marcianow Bekijk bericht
Het was just in case..

Aangezien er net werd gezegd dat ze hem pas moeten activeren in Nederland, lijkt me dat pijnlijk er pas in Nederland achter te komen dat je per ongeluk de verkeerde hebt
Nee, ik bedoel in de winkel in de USA activeren, maar met je Nederlandse simkaart.
Als het niet te druk is kan dat misschien. Weet je meteen of het werkt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone kopen in Miami Rodericky Koopinformatie USA 6 29-03-08 13:31
Miami Hoppieee Archief 7 16-03-08 20:38
Nu in CURACAO maar morgen in MIAMI weet iemand waar ik moet zijn in MIAMI habbes21 Archief 3 15-01-08 15:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:22.