//

IPhone kopen in Hong Kong of Kuala Lumpur

IPhone kopen in Hong Kong of Kuala Lumpur discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen! Ik heb op het forum de post gelezen over het kopen in Hong Kong. Ik ga binnenkort zowel naar Hong Kong als naar Kuala ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest van de wereld
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-04-08, 12:10
KweLu KweLu is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard IPhone kopen in Hong Kong of Kuala Lumpur

Goedemorgen!

Ik heb op het forum de post gelezen over het kopen in Hong Kong. Ik ga binnenkort zowel naar Hong Kong als naar Kuala Lumpur. Heeft iemand ervaringen met het kopen in Kuala Lumpur?
Waar is het goedkoper en/of beter om te kopen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-08, 12:11
tanguy tanguy is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 47
Standaard

Maak gewoon dat je geen fake koopt, ze hebben er daar wel meedere
  #3  
Oud 05-04-08, 13:46
Common.Sense's schermafbeelding
Common.Sense Common.Sense is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: de flevopolder
Berichten: 246
Standaard

Ik ben vaak in KL. Of je koopt een fake of gewoon een import die nog duurder is...
Gewoon hier kopen.
  #4  
Oud 05-04-08, 13:59
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Jep niet dat ze ze daar voor minder verkopen namelijk het beste is nogsteeds em gewoon uit de states te halen...

Greetz, Stiruam
  #5  
Oud 05-04-08, 15:10
KweLu KweLu is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Ok, dank voor jullie reacties. Duidelijk dat KL dus geen optie is. Heb elders gelezen over Hong Kong. Heb even zitten omrekenen en volgens mij is de prijs daar ongeveer evenveel als in de Verenigde Staten (en daar kom ik voorlopig niet).
Zijn ze in Hong Kong wel echt? Ja toch? Enne, beetje open deur misschien, maar hoe weet ik of het een fake is?
  #6  
Oud 05-04-08, 15:45
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Nja als je zegt of ie hem even wil showen dan zie je het direct... Kijk ff at er op de achterkant staat waar de camera zit en of het apple logo goed is verder aan de zijkant de silence button en de volume knoppen... However ik denk dat je het snel genoeg ziet... Maar het lijkt me sterk als ze hem voor evenveel aanbieden want zij moeten er ook winst aan maken...

Greetz, Stiruam
  #7  
Oud 22-04-08, 19:44
marcel73 marcel73 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Nja als je zegt of ie hem even wil showen dan zie je het direct... Kijk ff at er op de achterkant staat waar de camera zit en of het apple logo goed is verder aan de zijkant de silence button en de volume knoppen... However ik denk dat je het snel genoeg ziet... Maar het lijkt me sterk als ze hem voor evenveel aanbieden want zij moeten er ook winst aan maken...

Greetz, Stiruam
In China heb ik de fake iPhones gezien, je moet wel heel erg blind zijn om niet te zien dat ie nie echt is Gewoon lekker in HK kopen die telefoon!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kopen in Hong Kong? Zhane Koopinformatie Rest van de wereld 13 01-06-11 23:20
iphone 4 uit hong kong markjan Koopinformatie Rest van de wereld 28 11-10-10 12:25
iPhone Kopen In Hong Kong/Singapore Joppuh Koopinformatie Rest van de wereld 17 28-10-09 13:49
Hong Kong iPhone 3GS Max Koopinformatie Rest van de wereld 1 17-10-09 14:06
iPhone in Hong Kong SeppaR Koopinformatie Rest van de wereld 2 29-07-08 01:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16.