iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest van de wereld (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f132/koopinformatie-rest-de-wereld/)
-   -   iPhone/iPad/iMac kopen in thailand??? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f132/koopinformatie-rest-de-wereld/112376-iphone-ipad-imac-kopen-thailand.html)

adhd1001 05-08-10 15:22

iPhone/iPad/iMac kopen in thailand???
 
Ik ben nu heerlijk in Thailand op vakantie en zie dat de iPhone 4 hier op praktisch elke straathoek verkocht wordt. (ook gewoon in het wit trouwens) nou vroeg ik me af of ze hier simlock vrij zijn en of het verstandig is om dat ding gewoon nu hier te kopen?

Alvast bedankt

SPiET 05-08-10 15:24

Zal wel de "fake" zijn dan. wit is uitgesteld tot najaar.

polowater 05-08-10 16:54

Dit moeten Fake toestellen zijn. Ik zou hier niet op in gaan.

Jan Vanquathem 05-11-10 06:30

Hoe controleer je of de Iphone 4 in orde is, hier in Thailand staan die aan heel goeie prijzen te koop, op wat moet ik letten?
Alvast bedankt

Mysteriousgirl_ 05-11-10 09:21

Ik zou nooit in een land als Thailand een iphone kopen op "een hoek van de straat" Ga gewoon naar een reseller van Apple.

kai824 06-11-10 10:03

Als het ook nog eens te mooie prijzen zijn is nog zekerder dat ze nep zijn.

wisser 06-11-10 11:25

Wat te mooi is om waar te zijn....

Is het ook...

Mysteriousgirl_ 06-11-10 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kai824 (Bericht 596805)
Als het ook nog eens te mooie prijzen zijn is nog zekerder dat ze nep zijn.


Daarbij: als iets duur is betekend het niet meteen dat het echt is! Dat is echt oplichtingsregel #1

Boes40 06-11-10 12:31

Zou hem sowieso niet op straat kopen daar. In Bangkok kan je naar de MBK mall gaan. Daar hebben ze een hele verdieping met alleen maar mobieltjes....erg chaotisch allemaal. Hier verkopen ze ook de iPhone4 maar volgens mij zijn ze in Thailand simlocked. Ze verkopen ze gesealed als simlock vrij maar zelfs dan zijn ze met een jailbreak/unlock simlock vrij gemaakt....let daar goed op. Uiteindelijk betaal je daar ook de hoofdprijs voor een originele iPhone4!

thailand 16-11-10 14:35

hallo "thailanders"
In Thailand is de nep Iphone 4 inderdaad op elke hoek van de straat te koop voor ongeveer 2500 baht, dit is plm 60 euro. Heb hem in de hand gehad en geprobeerd en voor een nep toestel een leuke aardigheid. De echte Iphone 4 die in Thailand is te koop is alleen tegen bestelling en aanbetaling te koop. Je kan er terecht bij de Apple winkels in Thailand genoemd "I Studio", verder bij de volgende 3 provider store's, True, AIS en DTac. Zowel bij I Studio en de drie genoemde providers is er geen Iphone 4 te koop. Alleen op bestelling. Ik ben afgelopen week stad en land afgereisd om een Iphone 4 te kopen, maar helaas. Zelfs in dit "corr....." land was zelfs met omkoping niets te bereiken. Dus een gewaarschuwd ..... telt voor 2.

postma10 15-02-12 17:23

ervaring met kopen van een iphone 4s in thaliand
 
Beste mensen,

Ik wil graag een iphone 4s kopen in Thailand.
Ik ben opzoek naar tips en trucks,
Wat juist niet te doen en wat juist wel?
Waarop moet ik letten?
Kortom ervaringen met het kopen van een iphone 4s in Thailand

ik hoop dat iemand mij kan helpen
groetjes

WDS001 15-02-12 17:33

Heb je al eens gezocht op het internet? Ik kan eenvoudig vinden hoeveel een iPhone 4S kost en waar je die eventueel zou kunnen kopen..

Let me google that for you

postma10 15-02-12 17:45

ik weet hoeveel een ipad/iphone kost en natuurlijk heb ik gegoogled.....
Ik wil ervaringen weten en weten waarop je moet letten

Gekkie 15-02-12 18:41

Hallo postma10,
Waarom zou je de 4S in Thailand willen kopen. Of je moet er wonen.
Voor de prijs hoef je het niet te doen. Als je een goedkope ziet pas dan maar op. waarschijnlijk nep. Bij diverse malls bijvoorbeeld MBK in Bangkok de ene nepper na de ander. Woon je in nederland en heb je thaise taal nodig voor Whats APP ... gewoon de thaise taal installeren. Gr Falang Lau

postma10 15-02-12 19:44

Ik had gedacht om iets van de prijs af te kunnen halen. Maar nu begrijp ik dat dit niet de moeit waard is?!
Ik had dacht al dat een iphone 4s kopen in MBK geen goed idee zou zijn. dus ik zat er aan te denken om de iphone in een apple store te kopen in bangkok. Zou jij mij dat ook afraden?
groetjes!

Gekkie 15-02-12 20:29

Ik heb hem zelf in nederland gekocht. Ben maar 1 a 2 keer per jaar in thailand. Ik zou hem hier kopen. Succes

King1987 15-02-12 20:32

 Verplaatst naar: Koopinformatie rest van de wereld

Kenny1230 18-02-12 16:27

Iphone/ipad/imac kopen in thailand???
 
Beste,

Kan er iemand die uit eigen ervaring spreekt eens vertellen hoeveel een echte IPHONE4/IPAD2/IMAC kost in Thailand, waar je deze het beste kunt kopen en wat je moet doen aan deze items om ze goed te kunnen laten fuctioneren in België...?

Ik weet dat dit meedere keren op het forum wordt gevraagd maar ik heb nog niet echt een duidelijk en correct antwoord gevonden...:)

Mvg

, Kenny:d

WDS001 18-02-12 19:14

//Diverse discussies samengevoegd.

Kenny1230 20-02-12 16:48

Wat is dit?

Dit zijn reply's van jaren geleden!?!

Gaat dat hier altijd zo op deze forum?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.