//

iPhone 5 Hong Kong

iPhone 5 Hong Kong discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag! Ik ga over 2 weken naar Australie via Hongkong, waar ik ook een stopover maak. Ik overweeg om in de Apple Store in Hongkong ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest van de wereld
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-12, 16:14
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard iPhone 5 Hong Kong

Goedemiddag!
Ik ga over 2 weken naar Australie via Hongkong, waar ik ook een stopover maak. Ik overweeg om in de Apple Store in Hongkong een iPhone 5 te kopen. Kan iemand mij helpen. Wat denken jullie zou hij daar gewoon op voorraad zijn of ook levertijden? Moet ik nog op iets letten, versie die het hier ook doet, want ik zag dat USA mogelijk een probleem wordt door het 4G.
Andere sugesties ipv de apple store? Ik wil niet met een fake naar Nederland
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-12, 01:30
jeanlemasn jeanlemasn is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 40
Standaard

Hong kong, zal vrijwel alleen gaan werken met reserveringen. Anders staat het de hele maand de rij vol met chinezen die ze allemaal op kopen om deze vervolgens naar China mainland te smokkelen dit gebeurde ook al toen de 4s uitkwam. Ze hebben met reserveringen gewerkt tot april toen kon je pas een 4s kopen zonder reservering.

De afstand van de luchthaven naar ifc Mall (locatie Apple store) is circa 40 minuten met de airport express. Deze stopt vrijwel voor de deur van de ifc Mall. Roltrap op en je bent er.
  #3  
Oud 17-09-12, 11:19
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Heeft geen zin dus, ben er maar 2 dagen, dus als ik moet gaan reserveren, zijn we maanden verder. Denk dat de beste kans is, in Amsterdam voor de deur de 28e

Dank je voor de info!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeanlemasn Bekijk bericht
Hong kong, zal vrijwel alleen gaan werken met reserveringen. Anders staat het de hele maand de rij vol met chinezen die ze allemaal op kopen om deze vervolgens naar China mainland te smokkelen dit gebeurde ook al toen de 4s uitkwam. Ze hebben met reserveringen gewerkt tot april toen kon je pas een 4s kopen zonder reservering.

De afstand van de luchthaven naar ifc Mall (locatie Apple store) is circa 40 minuten met de airport express. Deze stopt vrijwel voor de deur van de ifc Mall. Roltrap op en je bent er.
  #4  
Oud 17-09-12, 15:20
aarajax aarajax is offline
• iOS 8.0.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 25
Standaard

Je kan wel in Tsim Tsa Shui op straat in een van de vele electronica winkeltjes HOPEN dat je een iphone 5 kan kopen voor niet meer dan 100Euro extra. Maar je moet niet vergeten dat menig Mainland Chinees die in HK kan shoppen tig keer zo rijk is als jou en en helemaal de blits maakt in mainland China met een iphone die nog niet uit is. Dit drijft de prijs erg op in de niet-officiele winkels.

Ik heb met de iPad3 lancering een HK inwoner gevraagd of die kon kijken of hij een ipad3 kon uithalen, aangezien die helemaal uitverkocht was, met wachttijden van een maand. Hij heeft toen in een electronicaketen een ipad3 kunnen kopen, op voorwaarde dat hij er een cover van 50Euro bij kocht. en dat terwijl die bij apple uitverkocht was.
Enfin, je zal er misschien niets aan hebben, maar met een beetje geluk en insider kennis kun je er toch in slagen. Ik zou zeggen, vraag eens wat rond als je er bent, want het is niet onmogelijk.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 september 2012 om 15:22 ----------

SUNION heette die winkel trouwens.
  #5  
Oud 18-09-12, 19:56
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Ik dacht zelf aan de originele Apple Store, het gaat lastig worden hoor ik al.
Ik ga het eerst maar in Amsterdam proberen de 28e en als het niet lukt hoop ik die maandag in Hongkong te slagen.
Dank je voor je tips!
  #6  
Oud 29-09-12, 10:10
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Het is gelukt in Amsterdam! Wel bedankt voor alle tips!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kopen in Hong Kong? Zhane Koopinformatie Rest van de wereld 13 01-06-11 22:20
iphone 4 uit hong kong markjan Koopinformatie Rest van de wereld 28 11-10-10 11:25
Hong Kong iPhone 3GS Max Koopinformatie Rest van de wereld 1 17-10-09 13:06
iPhone in Hong Kong SeppaR Koopinformatie Rest van de wereld 2 29-07-08 00:31
Iphone aanschaf in Hong Kong vreetje Archief 4 18-03-08 15:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:02.