//

iPhone 5s in Singapore kopen, maar die heeft geen (fysieke) apple store

iPhone 5s in Singapore kopen, maar die heeft geen (fysieke) apple store discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op het moment in Maleisie, en mijn iPhone 5 is gestolen, dus ik wil een nieuwe kopen, en dan maar meteen een iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest van de wereld
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-13, 10:20
Timmeah Timmeah is offline
• iOS 3.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 2
Standaard iPhone 5s in Singapore kopen, maar die heeft geen (fysieke) apple store

Ik ben op het moment in Maleisie, en mijn iPhone 5 is gestolen, dus ik wil een nieuwe kopen, en dan maar meteen een iPhone 5s.

Nu zag ik in het artikel In de wachtrij voor iPhone 5s en iPhone 5c? Dit moet je weten dat je ze ook in e Apple store van Singapore kan kopen. Maar voordat ik nu halsoverkop naar Singapore afreis, Singapore heeft toch helemaal geen Apple Store zoals Amsterdam ?

Want dan heeft het niet zo veel zin om naar Singapore af te reizen, ik heb niet echt een "shipping address" in Singapore als ik daar ben om hem online te bestellen.

Of zie ik nu iets in zijn geheel over het hoofd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS KOPEN in Japan of Singapore Mathijs023 Koopinformatie Nederland 2 15-07-10 18:15
iPhone kopen in Singapore rtenkroode Koopinformatie Rest van de wereld 0 14-07-09 15:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:23.