//

MacBook pro australie

MacBook pro australie discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga komende september naar australie en wil daar graag een MacBook kopen, want het scheelt ongeveer 250/300 euro met hier. Heeft iemand hier ervaring ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest van de wereld
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-14, 15:31
NickSchoenmakers NickSchoenmakers is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 12
Standaard MacBook pro australie

Ik ga komende september naar australie en wil daar graag een MacBook kopen, want het scheelt ongeveer 250/300 euro met hier. Heeft iemand hier ervaring mee? Kun je dit zonder problemen aanschaffen en mee naar Nederland nemen zonder invoerrechten te betalen?

Ik had zelf in gedachten dat als ik hem daar "gebruikt" heb zou het toch geen enkel probleem zijn want hun kunnen niet aantonen dat hij uit australie komt? Tenminste niet in een oogopslag.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-14, 15:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NickSchoenmakers Bekijk bericht
Tenminste niet in een oogopslag.
Ik neem aan dat je met "hun" de Douane bedoelt. Wel, als "hun" het serienummer controleren zien ze in één oogopslag wanneer het toestel gekocht/geactiveerd is. Als dat tijdens jouw verblijf in Australië is heb je een probleempje.
  #3  
Oud 30-06-14, 15:59
NickSchoenmakers NickSchoenmakers is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 12
Standaard

Ja bedoel inderdaad de Douane. Dus jij zou voorstellen daar kopen, uit de doos halen en in Nederland activeren?
  #4  
Oud 30-06-14, 16:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NickSchoenmakers Bekijk bericht
Dus jij zou voorstellen daar kopen, uit de doos halen en in Nederland activeren?
Gelet op mijn persoonlijke ervaringen met de Douane zal ik nooit voorstellen om iets te smokkelen. En een toestel dat nog nooit geactiveerd werd is al helemaal verdacht tijdens een controle.

Er zit nog een addertje onder het gras. Als Apple Europa geen garantie geeft op een toestel dat niet in de EU gekocht werd moet je in geval van garantie het toestel tijdelijk exporteren naar Australië voor herstelling. Iets dat nooit geïmporteerd werd kan ook niet (tijdelijk) geëxporteerd worden. Dit probleempje heb ik meegemaakt met een Apple toestel uit de USA.

Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Macbook Pro iponemarco Desktop-applicaties 1 30-11-13 12:16
MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb? blackpirates Chat en geruchten 1 17-07-12 10:56
Macbook pro Reckimo Koopinformatie Nederland 1 21-06-12 15:28
MacBook Pro JustH4ckMe Archief 2 05-01-11 22:04
MacBook Pro S¡mon Chat en geruchten 7 30-07-09 21:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:09.