//

iPhone 3GS uit Australië

iPhone 3GS uit Australië discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vertrek zeer binnenkort naar Australië. Nu zie ik op de Aussie Apple site bedragen staan bij de toestellen (3GS) die mij doen vermoeden dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest van de wereld
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-08-09, 16:55
KillerBeeNLD KillerBeeNLD is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 45
Standaard iPhone 3GS uit Australië

Ik vertrek zeer binnenkort naar Australië. Nu zie ik op de Aussie Apple site bedragen staan bij de toestellen (3GS) die mij doen vermoeden dat het hier om simlock vrije toestellen gaat.

NEVERMIND! Simlock vrij, staat duidelijk op de website van Apple.. Mijn excuus!

Zit er echter een GSM band verschil tussen Australie en de EU? Met andere woorden: kan ik problemen verwachten met een Aussie iPhone in Nederland? Ik denk het niet, maar just to be shure.

Plan is namelijk om het toestel nu alvast te bestellen, en te laten bezorgen bij familie in Sydney. Dan is het toestel namelijk al daar op het moment dat ik aankom!

Laatst gewijzigd door KillerBeeNLD; 10-08-09 om 16:59. Reden: Verkeerd gekeken..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-09, 16:59
MrBrightside MrBrightside is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KillerBeeNLD Bekijk bericht
Ik vertrek zeer binnenkort naar Australië. Nu zie ik op de Aussie Apple site bedragen staan bij de toestellen (3GS) die mij doen vermoeden dat het hier om simlock vrije toestellen gaat. Ik kan hier online echter totaal geen bevestiging van krijgen.

Mijn vraag is dus: Weet iemand of de Aussie toestellen inderdaad simlock vrij zijn? En als vervolg hierop: Zit er een GSM band verschil tussen Australie en de EU? Met andere woorden: kan ik problemen verwachten met een Aussie iPhone in Nederland? Ik denk het niet, maar just to be shure.

Plan is namelijk om het toestel nu alvast te bestellen, en te laten bezorgen bij familie in Sydney. Dan is het toestel namelijk al daar op het moment dat ik aankom!
Prijs omgerekend, ongeveer hetzelfde als hier.
€ 615,00 voor een 32GB
  #3  
Oud 10-08-09, 17:02
KillerBeeNLD KillerBeeNLD is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrBrightside Bekijk bericht
Prijs omgerekend, ongeveer hetzelfde als hier.
€ 615,00 voor een 32GB
Als je met "hier" Belgie en Italie bedoelt, heb je redelijk gelijk (Italie is bijna 100 euro duurder, maar toch)

Het is alleen wel zo dat de levertijden hier belachelijk zijn. Mijn vader zit momenteel in Italie (adriatische kust) en kan met geen mogelijk een winkel met voorraad vinden.. Belgie is een beetje hetzelfde verhaal, toch?
  #4  
Oud 10-08-09, 17:26
koen_dr koen_dr is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

De Mobistar winkel waar ik de mijne heb gehaald beweerde tot nu toe 8 toestellen te hebben gehad
  #5  
Oud 10-08-09, 17:57
Thais Thais is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Standaard

Ey , ik heb een tijdje in Australie gewoond. Ik heb toen daar gewoon mijn gsm van in belgië kunnen gebruiken. Wel heb ik deze moeten binnen doen om die te "kraken" waar ik weet niet juist waarom ik dat moest doen. Het was iets van dat hij anders niet zou werken. Derna werkte de gsm ook nog perfect met een belgische kaart.
  #6  
Oud 23-09-09, 11:54
Ramniv Ramniv is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Ik hoorde dat de iphone uit Australië gewoon normaal hier te gebruiken is. De 3gs, klopt dit? Dus dat ze hetzelfde zijn als uit België en Italië?

hoop dat iemand het weet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: navigatie iphone australie cassius62 iPhone Navigatie 3 26-10-11 22:32
Iphone 4 kopen in Australie Tqam Koopinformatie Rest van de wereld 0 18-01-11 19:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:20.