//

Waarschuwing iphonesimfreer!

Waarschuwing iphonesimfreer! discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb inmiddels slechte ervaringen met de iphonesimfreer van iphonesimfreer.com. De man heeft het blijkbaar zo druk, dat het succes hem naar zijn hoofd gestegen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest van de wereld
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-01-08, 17:41
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard Waarschuwing iphonesimfreer!

Ik heb inmiddels slechte ervaringen met de iphonesimfreer van iphonesimfreer.com.
De man heeft het blijkbaar zo druk, dat het succes hem naar zijn hoofd gestegen is.

Je mag 4 simfreers tegelijk bestellen, niet meer, anders stuurt hij zonder pardon en zonder uitleg je geld terug naar Paypal.
Hij stuurt allerlei verschillende simfreers, volgens mij graait hij in 1 grote bak en stopt ze in een envelop. Ik had alleen new versions US besteld en ontving 2 oude versies. Tot overmaat van ramp was er daarvan ook nog 1 defect.

De man reageert niet op klachten of vragen over vervanging van defecte simfreers.

Fresh
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-01-08, 17:49
topke's schermafbeelding
topke topke is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 317
Standaard

Hmm bedankt om dit te laten weten!
  #3  
Oud 13-01-08, 17:53
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Ik heb mijn turbosim besteld via ipmartdotcom. Komt uit china werkt op 99% van de phones en was op 4 dagen (vrijdag besteld -maandag thuis)bij mij thuis. Let wel op komt van china en tussen 31/1 en 18/02 versturen ze niets wegen chinees nieuwjaar.
  #4  
Oud 13-01-08, 19:54
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

In het begin was de simfreer ook goed en werd snel geleverd. Ik kreeg ook steeds de goede versie.
In de laatste levering zaten allerlei verschillende simfreers, ze zagen er niet uit zoals afgebeeld op zijn website.
Mijn laatste bestelling werd helemaal niet op gereageerd.
Toen ik een klacht indiende over de kapotte simfreer storte hij zonder uitleg het geld van mijn laatste bestelling terug. Ik kreeg ook geen antwoord op mijn klacht.
Het geld van de kapotte simfreer ben ik kwijt.

Niet daar bestellen, dus.
  #5  
Oud 14-01-08, 13:30
Leduc Leduc is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 92
Standaard

Bedankt he Fresh
heb ik net op jouw advies bij die gasten een new US versie besteld en nu geef je een negatief advies.

Ik zie dat m'n pakketje vannochtend in Ridderkerk was aangekomen, ik ben benieuwd wanneer deze dan in Den Haag is.

Duimen dat ik in ieder geval een goeie versie heb ontvangen
  #6  
Oud 15-01-08, 00:23
bapovs bapovs is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 54
Standaard

Ik heb vandaag van deze gasten iPhone Sim Freer free iPhone 1.12 in minutes,Needn't unlock iPhone anymore,Safety and Fast zo'n nieuwe SIM binnen gekregen, geinstalleerd en werkend gekregen. Snijden in mijn eigen simkaart ging zeer voorspoedig. Had hem 4 dagen geleden besteld en dus vandaag binnen. Perfecte maar vooral snelle service en dat allemaal voor 60 euro incl verzendkosten.
1.1.2 OOB 4.6 BL
  #7  
Oud 15-01-08, 01:14
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Gelukkig toch goede ervaringen (heb ik ook!). Ik heb die man geschreven dat ik Fresh ben op iPhoneclub.nl. Misschien heeft het geholpen.
Ik had er echt 1 grote graaibak zending tussen. Sims met plakband, old version etc. allemaal verschillend. En die kapotte natuurlijk. Gewoon pech. Service is ver te zoeken daar, hoor.
  #8  
Oud 15-01-08, 10:47
Leduc Leduc is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 92
Standaard

Chip is binnen en werkt gelukkig perfect, binnen 5 minuutjes geinstalleerd en bellende
  #9  
Oud 15-01-08, 13:44
brace brace is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: adam
Berichten: 2
Standaard

PHP-code:
 15 januari 200809:47
Leduc  
Chip is binnen en werkt gelukkig perfect
binnen 5 minuutjes geinstalleerd en bellende 
via de instructies van hun site?
of heb je iets anders gevolgd?

wel snelle manier

heb overigens binnen 4 dagen 3 nieuwe USA new versions gekregen
zonder enig probleem

thnks
brace
  #10  
Oud 17-01-08, 13:50
friesbertie friesbertie is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 67
Standaard

Bapovs, Ik heb mijn ook net binnen,gekregen (zaterdag besteld, donderdag binnen) volgens mij is het de goede, maar er is geen enkele instructie over hoe precies te knippen enzo. Is dat ergens te vinden? Op iphonesimfreer.com staat wel een guide aangekondigd maar die zegt niet hoe het verder moet en er zijn ook geen plaatjes.
  #11  
Oud 17-01-08, 14:02
genechtd genechtd is offline
• iOS 1.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 1
Standaard

heb zondag eentje besteld.Nog niks binnen gekregen ?
Heb enkel bewijs van PayPal geen enkel andere confirmatie of mail.
Is dit normaal ?

Tnx.
  #12  
Oud 17-01-08, 14:03
fsve fsve is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 22
Standaard

Nog een vraag, werkt deze met een Orange 3G simkaart? hij ligt nu thuis op me te wachten, maar ik ben aan het werk....
Overigens ook de zelfde vraag als hierboven, heeft iemand een template voor het snijden?
  #13  
Oud 17-01-08, 14:08
Leduc Leduc is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 92
Standaard

Op je simkaart moet je een stukje afknippen zodat de chip van de simfreer er mooi invalt. (dus waar de simkaart schuinloopt moet een vierkantje worden uitgeknipt).
De simkaart ligt dan met chip naar boven, de simfreer moet erop met de chip naar beneden:

The host card and the iphonesimfreer hack on Flickr - Photo Sharing!
Inserting both the SIM card and the iphonesimfreer hack on Flickr - Photo Sharing!
  #14  
Oud 17-01-08, 14:11
Leduc Leduc is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door genechtd Bekijk bericht
heb zondag eentje besteld.Nog niks binnen gekregen ?
Heb enkel bewijs van PayPal geen enkel andere confirmatie of mail.
Is dit normaal ?

Tnx.
levertijd is 5 werkdagen ongeveer
  #15  
Oud 17-01-08, 15:36
bapovs bapovs is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door friesbertie Bekijk bericht
Bapovs, Ik heb mijn ook net binnen,gekregen (zaterdag besteld, donderdag binnen) volgens mij is het de goede, maar er is geen enkele instructie over hoe precies te knippen enzo. Is dat ergens te vinden? Op iphonesimfreer.com staat wel een guide aangekondigd maar die zegt niet hoe het verder moet en er zijn ook geen plaatjes.
Ik heb gewoon ongeveer het hoekje geknipt waar die kleine chip langs moet van SIMFREER. Heb de hoek uit mijn simkaart gesneden met een stanleymes. THAT's IT. Mocht je iphone moeilijk doen met de kaart even IWORLD installen... Werkt perfect op mijn Telfort/KPN netwerk...

EDIT: De Gesneden simkaart van Telfort werkt ook nog perfect in andere gsm toestellen zonder dat deze simkaart loszit...

gr
  #16  
Oud 17-01-08, 15:40
bapovs bapovs is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leduc Bekijk bericht
levertijd is 5 werkdagen ongeveer
Ik had hem via creditcard betaald en was na 4 dagen binnen...

ps. Ik heb hem iets anders gesneden als de foto's op Flickr. Gewoon schuin afgesneden. Op flickr is volgens mij moeilijker te knippen/snijden. Gewoon een hoekje eruit knippen, werkt perfect...
  #17  
Oud 17-01-08, 15:44
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bapovs Bekijk bericht
Ik heb gewoon ongeveer het hoekje geknipt waar die kleine chip langs moet van SIMFREER. Heb de hoek uit mijn simkaart gesneden met een stanleymes. THAT's IT. Mocht je iphone moeilijk doen met de kaart even IWORLD installen... Werkt perfect op mijn Telfort/KPN netwerk...

EDIT: De Gesneden simkaart van Telfort werkt ook nog perfect in andere gsm toestellen zonder dat deze simkaart loszit...

gr
Een nagelschaartje doet wonderen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:09.