iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest van de wereld (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f132/koopinformatie-rest-de-wereld/)
-   -   iPhone kopen in Hong Kong? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f132/koopinformatie-rest-de-wereld/63176-iphone-kopen-hong-kong.html)

Zhane 29-06-10 23:10

iPhone kopen in Hong Kong?
 
Ik ga op 15 juli naar Hong Kong op vakantie. Ik ben daar misschien van plan om een iPhone aan te schaffen. Worden de iPhones daar nog apart verkocht?

M3 SMGII 30-06-10 07:44

ja wil ik ook weten want mijn ouders gaan volgende week naar Hong Kong :-)

ZPhone 30-06-10 09:18

Nee, nog niet. Eind juli volgens mij pas.
Wel te krijgen in Japan, dus dan moet je een stukje om vliegen ;)

robin1972 02-07-10 11:05

Zo ver ik begrepen heb worden de iphones in Hong Kong simlock vrij verkocht door:
3 3HK iPhone
en
Smartone-Vodafone SmarTone-Vodafone | iPhone - Find a store

En naar mijn idee kan je dus ook los een toestel kopen. Alleen weet ik nog niet of ze de nieuwe iphone4 hebben.

Succes!

forza 02-07-10 11:08

Let er wel op dat je een echte koopt en geen namaak!

Zhane 10-07-10 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robin1972 (Bericht 481102)
Zo ver ik begrepen heb worden de iphones in Hong Kong simlock vrij verkocht door:
3 3HK iPhone
en
Smartone-Vodafone SmarTone-Vodafone | iPhone - Find a store

En naar mijn idee kan je dus ook los een toestel kopen. Alleen weet ik nog niet of ze de nieuwe iphone4 hebben.

Succes!

Thnx, zie dat ze in Yuen Long 2 winkels hebben, dus dat is mooi :D
Nu kijken of ik voor een iphone of ipad ga :p

Boes40 11-07-10 10:03

Kom net uit Hongkong. Voor een iPhone4 hoef je daar nog niet te zijn. Alleen nog in het grijze circuit te verkrijgen. Zag hem in Wan Chai IT mall (€800 voor us version en rond de €1400 voor simlock vrij) Zal na de release datum daar wel goedkoper worden...

Arjan29 12-07-10 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boes40 (Bericht 487034)
Kom net uit Hongkong. Voor een iPhone4 hoef je daar nog niet te zijn. Alleen nog in het grijze circuit te verkrijgen. Zag hem in Wan Chai IT mall (€800 voor us version en rond de €1400 voor simlock vrij) Zal na de release datum daar wel goedkoper worden...

zo duur! Terwijl ze daar toch gemaakt worden! ;)

Zhane 13-07-10 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boes40 (Bericht 487034)
Kom net uit Hongkong. Voor een iPhone4 hoef je daar nog niet te zijn. Alleen nog in het grijze circuit te verkrijgen. Zag hem in Wan Chai IT mall (€800 voor us version en rond de €1400 voor simlock vrij) Zal na de release datum daar wel goedkoper worden...

Wel een beetje duur, ja.
Heb je ook ipads gezien?

Boes40 13-07-10 23:15

Ipads zat daar :-) heb alleen geen id wat ze daar kosten.

lucky mai 20-07-10 21:18

dit jaar ga ik voor het eerst vliegen met een overstap in hong kong. weet iemand of je daar op de airport een apple store hebt om reizigers nog een iphone 4g aan te smeren :P
en zoja, wat zijn de prijzen die ze daar hanteren?

chc 22-07-10 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lucky mai (Bericht 494383)
dit jaar ga ik voor het eerst vliegen met een overstap in hong kong. weet iemand of je daar op de airport een apple store hebt om reizigers nog een iphone 4g aan te smeren :P
en zoja, wat zijn de prijzen die ze daar hanteren?

Er is sowieso geen Apple store op het vliegveld (was er afgelopen april). Volgens mij ook geen Apple stores buiten het vliegveld. Apple wordt verkocht door de grotere elektronica winkels (Fortress, Broadway, telecomwinkels) en natuurlijk in het grijze circuit bij Apple producten die nog niet officieel uit zijn in HK. Simlockvrije toestellen moeten vanuit het buitenland komen (Europa, Japan bij iPhone), dus die zullen NOOIT goedkoper zijn dan dat je er 1 uit The UK haalt.
Reken op bedragen van rond de 1200.- Euro voor een simlockvrije iPhone 4 32GB. Zie de Pricewatch voor elektronica in HK: 香港æ*¼åƒ¹ç¶² Price.com.hk

sw3 01-06-11 22:19

zit er als ik er een in hong kong koop nederlandse taal en software op?:confused:

Boes40 01-06-11 22:20

Ja hoor, kan je instellen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:09.