iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Volgend jaar toch een 3G-uitvoering? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/100-volgend-jaar-toch-3g-uitvoering.html)

Roel 19-09-07 16:00

Volgend jaar toch een 3G-uitvoering?
 
Volgens TheStreet.com komt Apple volgend jaar toch met een 3G-uitvoering van de iPhone.

Citaat:

Apple will deliver the next version of the iPhone early next year, TheStreet.com has learned.

A faster third-generation, or 3G, iPhone will be available sometime in the first quarter, say people familiar with the production plans. The new iPhone should help quiet critics who were unimpressed by the 2.5G EDGE technology the first version used.

Apple declined to comment.
gr, Roel.

P.S. met excuus voor het eveneens plaatsen van dit bericht in het nieuws-forum. Ik mocht daar geen nieuwe thread starten, dus toen maar toegevoegd aan een bestaand nieuwtje. Daarna pas dit geruchtenforum ontdekt.

Jochem 19-09-07 16:25

Als je nou echt over de telefoonmast wilt internetten.... Maar ik niet! Want dan heb je ook weer zon duur abbo nodig, ik unlock hem liever. Importeren dus!

Groeten,
Jochem

SkandalouZ 19-09-07 17:06

Steve Jobs heeft vanmiddag in Londen bekendgemaakt dat er wel degelijk een 3G model van de iPhone op de markt komt. Begin 2008 zou ie de toonbanken aanvullen. Deze editie maakt GPS mogelijk op je iPhone. Dit was nodig om voor de snelheid die GPS benuttigd.

MYiPhone - 3G >> 2008

iCulture 19-09-07 18:04

GPs heeft echt 0,0 niks met 3G te maken .. Waar ze dat vandaan halen :( 3G is een snelle mobiele breedbandverbinding, GPS werkt met satellieten waarmee je positie op aarde berekend kan worden. Volgens mij haalt iemand hier GPS en GPRS door elkaar ;)

Jurian 19-09-07 18:37

maar ik zou het niet erg vinden als ze naast die 3g verbinding een gps inbouwen. en als tomtom dan ook nog mewerkt om er navigatiesoftware voor te maken ben ik helemaal blij

MacApp 19-09-07 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jurian (Bericht 729)
maar ik zou het niet erg vinden als ze naast die 3g verbinding een gps inbouwen. en als tomtom dan ook nog mewerkt om er navigatiesoftware voor te maken ben ik helemaal blij

GoogleMaps is toch veel vetter en veel meer Appleder;)

Maurice 19-09-07 18:53

Nou.. heb liever tomtom derop zitten :p

Maar dat zal vast niet snel gebeuren, helaas... (niet dat ik het nodig heb, maar het is gewoon handig als je over zoiets kunt beschikken mocht je opeens niet meer weten waar je precies heen moet ;))

Jurian 19-09-07 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MacApp (Bericht 738)
GoogleMaps is toch veel vetter en veel meer Appleder;)

daar ben ik het zeker mee eens. maar googlemaps is gewoon veel gevaarlijker want die loodst je niet automatisch naar je bestemming. het gaat in delen. en dat is vervelend als je aan het rijden bent

nou goed dan, googlemaps met automatische funtie op de ingebouwde gps

:p:D

Jeroen 19-09-07 20:04

Google Maps mag idd wel wat uitgebreider. Ik mis de optie om de route te bereken qua afstand enzo

leendertdecae 19-09-07 21:34

ik zou wel graag 3G hebben op mn iPhone, gewoon om het te hebben :-). Ik vind het ontbreken van mms wel een erg groot gebrek want mn vriendin woont in Sint katlijne waver en ik woon tegen Halle (Belgie) dus sturen we wel graag ook eens foto's naar elkaar. GPS zou wel handig zijn. als ik met school weg ben op stadsbezoek ofzo ^^


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:44.