iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Analist: Apple bestelt 10 miljoen 3G iPhones (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/10037-analist-apple-bestelt-10-miljoen-3g-iphones.html)

Ray 26-03-08 15:14

Eindelijk een 3G iPhone! Hebben! Minder leuk gegeven is dat onze huidige 2G iPhones behoorlijk in prijs zullen dalen... :(

derper 26-03-08 15:30

en de 3g zullen hoogstwaarschijnlijk erg duur worden hier in NL. Dus word maar weer is tijd dat ik richting Amerika ga :)

apoZ 26-03-08 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door midon (Bericht 87604)
Maar als je al een Iphone hebt wat wil je dan met " officiële aankondiging van Apple"?
Er zijn geruchten en geruchten. Geruchten zonder inhoud mensen die maar wat roepen en er zijn geruchten die onderbouwd zijn d.m.v. links en quote's.

Ten eerste: ik heb een iPhone via UK aangeschaft omdat ik het beu was te wachten op de release in België die om de maand weer eens aangekondigd werd op de een of andere blog/forum

Ten tweede: zolang een gerucht niet komt van Steve Paul Jobs zelve, geloof ik er geen zeik van. Geruchten die onderbouwd zijn dmv links en quote's ??:confused::confused::confused:
Sterke bronnen, moet je zeker eens gebruiken in een thesis :rolleyes::rolleyes:

Ray 26-03-08 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door derper (Bericht 87654)
en de 3g zullen hoogstwaarschijnlijk erg duur worden hier in NL. Dus word maar weer is tijd dat ik richting Amerika ga :)

Een extra 3G iPhone neemt dan niet zo veel ruimte in beslag in je koffer neem ik aan? :rolleyes:

Grample 26-03-08 18:45

Waarom denkt iedereen gelijk dat 3G iPhones al in de winkels zullen liggen vanaf volgende week ? :o

Citaat:

Er wordt niet gesproken dat ze al in de winkels liggen en tussen bestellen,produceren en in de winkel liggen kan zomaar 4 maanden duren. Dan leven we in juli 2008 en SDK komt in juni. Het blijft een gerucht maar dat het niet zou kunnen is ook niet waar de tijd zal het ons leren.
Amen !

firestarter 26-03-08 18:59

Wat denken jullie trouwens van de waarde van de iPhone over een jaar?

(ik krijg hopelijk morgen of overmorgen mn phone en heb er een 1jarig abbo bij afgesloten :) )

Zou een 8GB iPhone gekocht in maart veel van z'n waarde verliezen in een jaar tijd?
Ik bedoel dus 75% van z'n waarde ofzo niet 25-50%, ik weet ookwel dat het allemaal daalt.

Coen Gortemaker 26-03-08 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apoZ (Bericht 87656)
Ten eerste: ik heb een iPhone via UK aangeschaft omdat ik het beu was te wachten op de release in België die om de maand weer eens aangekondigd werd op de een of andere blog/forum

Ten tweede: zolang een gerucht niet komt van Steve Paul Jobs zelve, geloof ik er geen zeik van. Geruchten die onderbouwd zijn dmv links en quote's ??:confused::confused::confused:
Sterke bronnen, moet je zeker eens gebruiken in een thesis :rolleyes::rolleyes:

ik snap niet waarom je zo loopt te saniken,
je hebt een iphone en die heb je gekocht in de UK omdat je niet wilt wachten tot die in Belgie uitkomt (als die daar uberhaubt eerder zal zijn dan in nederland, want dat was ook een gerucht).

Waarom loop je dan nog zo te huilen dat je niet wilt dat er een nieuwe generatie uitkomt (wat alleen geruchten zijn), want dan is je iphone niets meer waard (naja bijna niets) ??

En waarom moet Steve Jobs alles bevestigen, heeft hij ooit iets gezegd over een ipod touch 32gb en iphone 16gb (dan mag je mij dat linkje wel even geven als dit zo is).

het zou overigens wel mooi zijn dat er een Oled scherm op komt, bevorderd de levensduur van de batterij.. 3G zou leuk zijn zolang het maar geen HSDPA wordt want dan schieten de kosten omhoog ;)

apoZ 26-03-08 20:23

Ik vind dat jij nu meer staat te bleiten als ik, maar dat is mijn mening.
Met 'Steve Jobs' bedoelde ik natuurlijk het bedrijf apple. Check zeker eens hun site : Apple. Daar staat wel degelijk een ipod touch van 32 GB en een iphone van 16 GB. Ik vind dat argument trouwens zwak. Een verhoging van het geheugen vergelijken met een introductie van 3G en OLED?? Dat zal niet van de ene op de andere dag op de site verschijnen.
Mijn enige punt was dat ik graag de dingen van te voren wijt, zodat je eventueel kan wachten op een nieuwe versie. Ik heb een Macbook 2.0 Ghz gekocht en 2 maand later kwam er een Macbook 2.2 Ghz met dubbel geheugen voor dezelfde prijs uit. Dan baal je als consument (niet dat ik minder tevreden ben).
Ik begrijp echter maar al te goed waarom apple dit doet.
Het feit dat ik weinig geloof in de geruchten van blogs/forums is toch vrij logisch?? Ze komen nooit hun belofte na en veranderen gewoon elke keer hun deadline. Zo kan ik ook een gerucht lanceren: iPhone 2 komt rond oktober 2008 uit! En als hij er dan niet is, dan verspreid ik een nieuw gerucht dat hij gepland is voor maart 2009. Beetje flauw vind ik dat.

En nog dit: Het kan me geen moer schelen wanneer die iPhone 3G uitkomt: ik gebruik het toch niet en ik heb mijn iPhone al.

Bennoo 26-03-08 20:50

Weet iemand al hoeveel deze iPhones in Amerika gaan kosten?

forum.bericht 26-03-08 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bennoo (Bericht 87826)
Weet iemand al hoeveel deze iPhones in Amerika gaan kosten?

Ja. Maar als ik je dat zou vertellen dan moet ik je daarna doodschieten!

Bennoo 26-03-08 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 87836)
Ja. Maar als ik je dat zou vertellen dan moet ik je daarna doodschieten!

En waarom? :P

Coen Gortemaker 26-03-08 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apoZ (Bericht 87810)
Ik vind dat jij nu meer staat te bleiten als ik, maar dat is mijn mening.
Met 'Steve Jobs' bedoelde ik natuurlijk het bedrijf apple. Check zeker eens hun site : Apple. Daar staat wel degelijk een ipod touch van 32 GB en een iphone van 16 GB. Ik vind dat argument trouwens zwak. Een verhoging van het geheugen vergelijken met een introductie van 3G en OLED?? Dat zal niet van de ene op de andere dag op de site verschijnen.
Mijn enige punt was dat ik graag de dingen van te voren wijt, zodat je eventueel kan wachten op een nieuwe versie. Ik heb een Macbook 2.0 Ghz gekocht en 2 maand later kwam er een Macbook 2.2 Ghz met dubbel geheugen voor dezelfde prijs uit. Dan baal je als consument (niet dat ik minder tevreden ben).
Ik begrijp echter maar al te goed waarom apple dit doet.
Het feit dat ik weinig geloof in de geruchten van blogs/forums is toch vrij logisch?? Ze komen nooit hun belofte na en veranderen gewoon elke keer hun deadline. Zo kan ik ook een gerucht lanceren: iPhone 2 komt rond oktober 2008 uit! En als hij er dan niet is, dan verspreid ik een nieuw gerucht dat hij gepland is voor maart 2009. Beetje flauw vind ik dat.

En nog dit: Het kan me geen moer schelen wanneer die iPhone 3G uitkomt: ik gebruik het toch niet en ik heb mijn iPhone al.


geruchten zijn geruchten op basis daarvan kun je nooit een aankoop doen, je koopt een product op dat moment omdat je hem op dat moment wilt, daarbij weet je dat apple weinig in de pers zet en vaak er gewoon van de een op de andere dag mee komt.

apoZ 26-03-08 21:42

Ben blij dat we het eens zijn. :)

soCool 26-03-08 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door danielpunt (Bericht 87561)
de 16Gb iPhone en 32Gb touch zijn ook gewoon stilletjes geïntroduceerd. :) Dus een keynote is niet echt nodig.

Die vergelijking gaat niet op. Een iPhone met 3g zal een totaal nieuw product zijn. Technisch gezien moet er namelijk het één en ander worden verandert. Zie het net als de iPod nano's. Zo gaat het ook met de iPhone en de iTouch.

apoZ 26-03-08 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door soCool (Bericht 87859)
Die vergelijking gaat niet op. Een iPhone met 3g zal een totaal nieuw product zijn. Technisch gezien moet er namelijk het één en ander worden verandert. Zie het net als de iPod nano's. Zo gaat het ook met de iPhone en de iTouch.

DANK U!!! Dat zeg ik hier ook, maar iedereen blijft dat dwaas argument uithalen...

Coen Gortemaker 26-03-08 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apoZ (Bericht 87861)
DANK U!!! Dat zeg ik hier ook, maar iedereen blijft dat dwaas argument uithalen...

we zullen zien :)

Grample 27-03-08 02:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bennoo (Bericht 87826)
Weet iemand al hoeveel deze iPhones in Amerika gaan kosten?

LOL !

Ja, 3G 32GB iPhone gaat 299 dollar kosten en je kan ze vanaf april bestellen. 8GB en 16GB zullen niet meer gemaakt worden.

nikoc 27-03-08 07:50

Maar zo gaat het toch steeds in de technologie sector? Als je telkens moet wachten tot er niets nieuws of een opvolger beschikbaar is, hoef je nooit iets te kopen :cool:

Vanaf het ogenblik dat je een toestel aankoopt, heb je gewoon iets oud (out) in je handen want fabrikanten zitten ondertussen al enkele generaties verder... the machine has to keep on rolling!!!

Bennoo 27-03-08 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grample (Bericht 87966)
LOL !

Ja, 3G 32GB iPhone gaat 299 dollar kosten en je kan ze vanaf april bestellen. 8GB en 16GB zullen niet meer gemaakt worden.

En nu serieus..

Grample 27-03-08 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bennoo (Bericht 88069)
En nu serieus..

Ik ben serieus, het zijn geruchten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:36.