//

Analist: Apple bestelt 10 miljoen 3G iPhones

Analist: Apple bestelt 10 miljoen 3G iPhones discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Eindelijk een 3G iPhone! Hebben! Minder leuk gegeven is dat onze huidige 2G iPhones behoorlijk in prijs zullen dalen......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 26-03-08, 15:14
Ray's schermafbeelding
Ray Ray is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 60
Standaard

Eindelijk een 3G iPhone! Hebben! Minder leuk gegeven is dat onze huidige 2G iPhones behoorlijk in prijs zullen dalen...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 26-03-08, 15:30
derper derper is offline
• iOS 5.0.1
• 11.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Egmond aan Zee
Berichten: 26
Standaard

en de 3g zullen hoogstwaarschijnlijk erg duur worden hier in NL. Dus word maar weer is tijd dat ik richting Amerika ga
__________________
of niet dan
  #23  
Oud 26-03-08, 15:31
apoZ's schermafbeelding
apoZ apoZ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door midon Bekijk bericht
Maar als je al een Iphone hebt wat wil je dan met " officiële aankondiging van Apple"?
Er zijn geruchten en geruchten. Geruchten zonder inhoud mensen die maar wat roepen en er zijn geruchten die onderbouwd zijn d.m.v. links en quote's.
Ten eerste: ik heb een iPhone via UK aangeschaft omdat ik het beu was te wachten op de release in België die om de maand weer eens aangekondigd werd op de een of andere blog/forum

Ten tweede: zolang een gerucht niet komt van Steve Paul Jobs zelve, geloof ik er geen zeik van. Geruchten die onderbouwd zijn dmv links en quote's ??
Sterke bronnen, moet je zeker eens gebruiken in een thesis
  #24  
Oud 26-03-08, 15:32
Ray's schermafbeelding
Ray Ray is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door derper Bekijk bericht
en de 3g zullen hoogstwaarschijnlijk erg duur worden hier in NL. Dus word maar weer is tijd dat ik richting Amerika ga
Een extra 3G iPhone neemt dan niet zo veel ruimte in beslag in je koffer neem ik aan?
  #25  
Oud 26-03-08, 18:45
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Waarom denkt iedereen gelijk dat 3G iPhones al in de winkels zullen liggen vanaf volgende week ?

Citaat:
Er wordt niet gesproken dat ze al in de winkels liggen en tussen bestellen,produceren en in de winkel liggen kan zomaar 4 maanden duren. Dan leven we in juli 2008 en SDK komt in juni. Het blijft een gerucht maar dat het niet zou kunnen is ook niet waar de tijd zal het ons leren.
Amen !
  #26  
Oud 26-03-08, 18:59
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Wat denken jullie trouwens van de waarde van de iPhone over een jaar?

(ik krijg hopelijk morgen of overmorgen mn phone en heb er een 1jarig abbo bij afgesloten )

Zou een 8GB iPhone gekocht in maart veel van z'n waarde verliezen in een jaar tijd?
Ik bedoel dus 75% van z'n waarde ofzo niet 25-50%, ik weet ookwel dat het allemaal daalt.
  #27  
Oud 26-03-08, 20:14
Coen Gortemaker Coen Gortemaker is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apoZ Bekijk bericht
Ten eerste: ik heb een iPhone via UK aangeschaft omdat ik het beu was te wachten op de release in België die om de maand weer eens aangekondigd werd op de een of andere blog/forum

Ten tweede: zolang een gerucht niet komt van Steve Paul Jobs zelve, geloof ik er geen zeik van. Geruchten die onderbouwd zijn dmv links en quote's ??
Sterke bronnen, moet je zeker eens gebruiken in een thesis
ik snap niet waarom je zo loopt te saniken,
je hebt een iphone en die heb je gekocht in de UK omdat je niet wilt wachten tot die in Belgie uitkomt (als die daar uberhaubt eerder zal zijn dan in nederland, want dat was ook een gerucht).

Waarom loop je dan nog zo te huilen dat je niet wilt dat er een nieuwe generatie uitkomt (wat alleen geruchten zijn), want dan is je iphone niets meer waard (naja bijna niets) ??

En waarom moet Steve Jobs alles bevestigen, heeft hij ooit iets gezegd over een ipod touch 32gb en iphone 16gb (dan mag je mij dat linkje wel even geven als dit zo is).

het zou overigens wel mooi zijn dat er een Oled scherm op komt, bevorderd de levensduur van de batterij.. 3G zou leuk zijn zolang het maar geen HSDPA wordt want dan schieten de kosten omhoog

Laatst gewijzigd door Coen Gortemaker; 26-03-08 om 20:20.
  #28  
Oud 26-03-08, 20:23
apoZ's schermafbeelding
apoZ apoZ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 229
Standaard

Ik vind dat jij nu meer staat te bleiten als ik, maar dat is mijn mening.
Met 'Steve Jobs' bedoelde ik natuurlijk het bedrijf apple. Check zeker eens hun site : Apple. Daar staat wel degelijk een ipod touch van 32 GB en een iphone van 16 GB. Ik vind dat argument trouwens zwak. Een verhoging van het geheugen vergelijken met een introductie van 3G en OLED?? Dat zal niet van de ene op de andere dag op de site verschijnen.
Mijn enige punt was dat ik graag de dingen van te voren wijt, zodat je eventueel kan wachten op een nieuwe versie. Ik heb een Macbook 2.0 Ghz gekocht en 2 maand later kwam er een Macbook 2.2 Ghz met dubbel geheugen voor dezelfde prijs uit. Dan baal je als consument (niet dat ik minder tevreden ben).
Ik begrijp echter maar al te goed waarom apple dit doet.
Het feit dat ik weinig geloof in de geruchten van blogs/forums is toch vrij logisch?? Ze komen nooit hun belofte na en veranderen gewoon elke keer hun deadline. Zo kan ik ook een gerucht lanceren: iPhone 2 komt rond oktober 2008 uit! En als hij er dan niet is, dan verspreid ik een nieuw gerucht dat hij gepland is voor maart 2009. Beetje flauw vind ik dat.

En nog dit: Het kan me geen moer schelen wanneer die iPhone 3G uitkomt: ik gebruik het toch niet en ik heb mijn iPhone al.
  #29  
Oud 26-03-08, 20:50
Bennoo Bennoo is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Wijchen
Berichten: 37
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Bennoo
Standaard

Weet iemand al hoeveel deze iPhones in Amerika gaan kosten?
__________________
Heeft US iPhone 8GB !
  #30  
Oud 26-03-08, 21:05
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bennoo Bekijk bericht
Weet iemand al hoeveel deze iPhones in Amerika gaan kosten?
Ja. Maar als ik je dat zou vertellen dan moet ik je daarna doodschieten!
  #31  
Oud 26-03-08, 21:06
Bennoo Bennoo is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Wijchen
Berichten: 37
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Bennoo
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Ja. Maar als ik je dat zou vertellen dan moet ik je daarna doodschieten!
En waarom?
__________________
Heeft US iPhone 8GB !
  #32  
Oud 26-03-08, 21:19
Coen Gortemaker Coen Gortemaker is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apoZ Bekijk bericht
Ik vind dat jij nu meer staat te bleiten als ik, maar dat is mijn mening.
Met 'Steve Jobs' bedoelde ik natuurlijk het bedrijf apple. Check zeker eens hun site : Apple. Daar staat wel degelijk een ipod touch van 32 GB en een iphone van 16 GB. Ik vind dat argument trouwens zwak. Een verhoging van het geheugen vergelijken met een introductie van 3G en OLED?? Dat zal niet van de ene op de andere dag op de site verschijnen.
Mijn enige punt was dat ik graag de dingen van te voren wijt, zodat je eventueel kan wachten op een nieuwe versie. Ik heb een Macbook 2.0 Ghz gekocht en 2 maand later kwam er een Macbook 2.2 Ghz met dubbel geheugen voor dezelfde prijs uit. Dan baal je als consument (niet dat ik minder tevreden ben).
Ik begrijp echter maar al te goed waarom apple dit doet.
Het feit dat ik weinig geloof in de geruchten van blogs/forums is toch vrij logisch?? Ze komen nooit hun belofte na en veranderen gewoon elke keer hun deadline. Zo kan ik ook een gerucht lanceren: iPhone 2 komt rond oktober 2008 uit! En als hij er dan niet is, dan verspreid ik een nieuw gerucht dat hij gepland is voor maart 2009. Beetje flauw vind ik dat.

En nog dit: Het kan me geen moer schelen wanneer die iPhone 3G uitkomt: ik gebruik het toch niet en ik heb mijn iPhone al.

geruchten zijn geruchten op basis daarvan kun je nooit een aankoop doen, je koopt een product op dat moment omdat je hem op dat moment wilt, daarbij weet je dat apple weinig in de pers zet en vaak er gewoon van de een op de andere dag mee komt.

Laatst gewijzigd door Coen Gortemaker; 26-03-08 om 21:22.
  #33  
Oud 26-03-08, 21:42
apoZ's schermafbeelding
apoZ apoZ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 229
Standaard

Ben blij dat we het eens zijn.
  #34  
Oud 26-03-08, 21:44
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door danielpunt Bekijk bericht
de 16Gb iPhone en 32Gb touch zijn ook gewoon stilletjes geïntroduceerd. Dus een keynote is niet echt nodig.
Die vergelijking gaat niet op. Een iPhone met 3g zal een totaal nieuw product zijn. Technisch gezien moet er namelijk het één en ander worden verandert. Zie het net als de iPod nano's. Zo gaat het ook met de iPhone en de iTouch.
__________________
Are you ready for this!
  #35  
Oud 26-03-08, 21:47
apoZ's schermafbeelding
apoZ apoZ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soCool Bekijk bericht
Die vergelijking gaat niet op. Een iPhone met 3g zal een totaal nieuw product zijn. Technisch gezien moet er namelijk het één en ander worden verandert. Zie het net als de iPod nano's. Zo gaat het ook met de iPhone en de iTouch.
DANK U!!! Dat zeg ik hier ook, maar iedereen blijft dat dwaas argument uithalen...
  #36  
Oud 26-03-08, 21:50
Coen Gortemaker Coen Gortemaker is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apoZ Bekijk bericht
DANK U!!! Dat zeg ik hier ook, maar iedereen blijft dat dwaas argument uithalen...
we zullen zien
  #37  
Oud 27-03-08, 02:31
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bennoo Bekijk bericht
Weet iemand al hoeveel deze iPhones in Amerika gaan kosten?
LOL !

Ja, 3G 32GB iPhone gaat 299 dollar kosten en je kan ze vanaf april bestellen. 8GB en 16GB zullen niet meer gemaakt worden.
  #38  
Oud 27-03-08, 07:50
nikoc nikoc is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 60
Standaard

Maar zo gaat het toch steeds in de technologie sector? Als je telkens moet wachten tot er niets nieuws of een opvolger beschikbaar is, hoef je nooit iets te kopen

Vanaf het ogenblik dat je een toestel aankoopt, heb je gewoon iets oud (out) in je handen want fabrikanten zitten ondertussen al enkele generaties verder... the machine has to keep on rolling!!!
  #39  
Oud 27-03-08, 10:19
Bennoo Bennoo is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Wijchen
Berichten: 37
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Bennoo
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grample Bekijk bericht
LOL !

Ja, 3G 32GB iPhone gaat 299 dollar kosten en je kan ze vanaf april bestellen. 8GB en 16GB zullen niet meer gemaakt worden.
En nu serieus..
__________________
Heeft US iPhone 8GB !
  #40  
Oud 27-03-08, 10:21
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bennoo Bekijk bericht
En nu serieus..
Ik ben serieus, het zijn geruchten.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:48.