iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone Dev Team presenteert: Pwnage (Final) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/10280-iphone-dev-team-presenteert-pwnage-final.html)

Bomans 30-03-08 15:36

Net hetzelfde met eigen gemaakte windows versies (slipstream).
Deze zijn ook van het net te plukken.
En dit gaat ook gebeuren met de iphone. Het heeft alleen nog wat tijd nodig.

Het blijft natuurlijk de keuze van de eindgebruiker of hij het al dan niet gaat installeren.

Michael 30-03-08 15:37

Ehm Heb je de video goed bekekn? Daar kies je van uit je eigen map de ipsw Die pwn je. Zo moeilijk kan het niet zijn lijkt me en hoef je niets van het internet down te loaden. En mocht je een ipsw nodig hebben kan je het hier altijd uit de wiki halen

SoundForge 30-03-08 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 89790)
Ehm Heb je de video goed bekekn?

Dat heb ik gedaan.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 89790)
Daar kies je van uit je eigen map de ipsw Die pwn je. ...............................

Of een die je gedownload hebt! :):cool:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 89790)
En mocht je een ipsw nodig hebben kan je het hier altijd uit de wiki halen

Dat lijkt mij dan de beste optie! Voor wat mij betreft einde discussie.;)

meidan 30-03-08 16:07

je hebt helemaal gelijk

Merkie 30-03-08 16:19

Interessant dit. Totdat het uitgebreid getest en goedgekeurd is houd ik het nog bij iPlus2.0b / iLiberty+, maar het is zeker iets om in de gaten te houden.

sabatie 30-03-08 16:27

ik vindt het echt vet
jammer alleen dat het nog niet op windows draait
dus ben nu een hack aan het downloaden dat leopard op mijn ibm draait dus dat wordt ook vet als dat werkt!!

meidan 30-03-08 16:30

every body wants to be a mac;)

sabatie 30-03-08 16:31

you are right

als ik nog eens mocht kiezen dan een macbook air
maar helaas werken de apps van de tueindhoven niet echt lekker op een mac
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meidan (Bericht 89805)
every body wants to be a mac;)


ironmanixs 30-03-08 16:40

Het voordeel van pwnage, is dat je door je iphone te restoren gebruik kan maken van een zelf gemaakte ipsw file, waardoor na het restoren automatisch je iphone is unlocked, ge-activeerd en ge-jailbreaked is.

meidan 30-03-08 16:41

Citaat:

you are right

als ik nog eens mocht kiezen dan een macbook air
maar helaas werken de apps van de tueindhoven niet echt lekker op een mac
wie gaat er dan ook op de tu in eindhoven. bij de uvt in tilburg moet je zijn;)


Citaat:

Wat is nu precies het grote voordeel van het PWNAGE PROJECT?
Ik volg de ontwikkelingen rond iLiberty+ namelijk ook, en ik zie niet echt iets dat eruit springt.
Dat je het programma maar 1 keer hoeft te draaien, en je daarna gewoon je iphone kan restore en update via itunes. Als je wilt kan je zelf nog je eigen firmware bouwen(klinkt moeilijker dan het is) Waarin je je eigen apps van de installer bij zet. Dat zorgt er voor dat bij een restore via ITUNES:) al je apps er al op zitten. +de frimeware is al voor ge ulocked, dus na de restore hoe je niks meer te doen.

oll 30-03-08 16:44

Maar hoe zit het met de eventuele upgrade van een 3.9 BL (door ziphone) naar een 4.6? Is dit de een de restore naar de officiele bootloader 4.6 of niet?

Stiruam 30-03-08 17:09

Aaaah at last :D Ben benieuwd of ie zo goed is :D... Hmm als je nou de ispw kan mounten dan kan je ook nog app's + themes toervoegen :p

Greetz, Stiruam

DaveyY 30-03-08 17:11

Heeft iemand deze methode al geprobeert? :) hij staat tog al op internet? tog? :D
Later, DaveyY

meidan 30-03-08 17:11

Citaat:

Maar hoe zit het met de eventuele upgrade van een 3.9 BL (door ziphone) naar een 4.6? Is dit de een de restore naar de officiele bootloader 4.6 of niet?
dat is nog niet duidelijk, maar er bestaat zeker een kans dat dit het geval is. We zullen het vandaag wel te weten komen

oll 30-03-08 17:20

ok thanx, afwachten dan maar!

batalhador 30-03-08 17:42

De bootneuter daar staat in het filmpje een schuifje van unlock maar dat is tog al pre-unlocked ispw file?

Stiruam 30-03-08 17:59

Lijkt me niet voor de mensen die een wekend AT&T abbo hebben hebben geen unlock nodig :p

Greetz, Stiruam

batalhador 30-03-08 18:39

als je bij het filmpje kijkt zie je bij de bootneuter ofzo flashing bootloader to 4.6 neutered do not interrupt met grote letters het lijkt erop dat je dus een 3.9 kan upgraden

Merkie 30-03-08 19:09

Zou dat niet gewoon een 3.9FB BL zijn?

Peter_1 30-03-08 19:24

Dinsdag is het toch pas 1 april? :D

batalhador 30-03-08 19:29

Ik denk dat hij vanavond erop zal staan ivm tijdzones

Freeman 30-03-08 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Merkie (Bericht 89911)
Zou dat niet gewoon een 3.9FB BL zijn?

Als iemand hier meer info over heeft hoor ik dat graag. Ik ben erg benieuwd of je zowel 3.9FB als 3.9ORG kan upgraden.

Michael 30-03-08 21:21

Ze hebben het uitgesteld tot volgende week
Citaat:

#IPHONE-DEV, IRC, Cyberspace. March 30, 2008

The expected release of the Mac OS X version of “PwnageTool” has been delayed until sometime next week.

Legal enquiries were made to the DevTeam about the validity and legality of the contents of the tools, we would like to stress that no third-party copyrighted software will ever be released by the DevTeam.

Also, initial feedback from Beta testers has indicated that a few small changes and additional features should be are being developed now.

Another major request from the Beta testers and demo viewers is that the team brings forward the release of the Windows version, with the feedback that has been received the team has decided to expedite the release of the Windows tool for a dual platform release sometime next week, iPod touch support will also be finalized.

The DevTeam would like to thank the users for being patient and wait for the upcoming release.

The video presentation that was released yesterday has been viewed over 100,000 times in 24 hours proving the overwhelming demand for the application.

To summarize :-

Pwnage Tool Application releases _sometime_ in the next week for Mac OS X 10.4.x, 10.5.x and Windows.
The tool contains revised logos and icons.
PwnageTool does NOT ship with any Apple licensed software, Intellectual Property, trademarks, logos or images.
As my Mother says “If you are going to be late, arrive with flowers”.
ENDS

Undertaxxx 30-03-08 21:24

Ben daar niet kwaad om eerlijk gezegd. Heb liever dat ze het rustig aan doen en meteen de meeste bugs eruit halen, effe wachten is dus positief in dit geval.

ironmanixs 30-03-08 21:24

Precies zoals ik het had verwacht ;) een typische DevTeam actie...

batalhador 30-03-08 21:24

Dat is egt kl^te ik zat er echt op te wachten :P

Peter_1 30-03-08 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter_1 (Bericht 89921)
Dinsdag is het toch pas 1 april? :D

Een release op 1 april misschien........

oll 30-03-08 22:20

Idd beter dat meteen een goede versie uitkomt.

mikeytjee 30-03-08 22:32

neeee :( ik wil em nu :( ik heb volgende week namelijk proefwerkweek :'(

EN-IS 30-03-08 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mikeytjee (Bericht 90036)
neeee :( ik wil em nu :( ik heb volgende week namelijk proefwerkweek :'(

:confused:

Dude... het is maar 5 minuten werk ofzo (lees: gebruik) :)

iCulture 30-03-08 22:40

Juridische issues zorgen voor vertraging Pwnage
 
Het iPhone Dev Team kampt met wat juridische tegenslag bij de release van Pwnage Tool. Deze is voorlopig uitgesteld naar volgende week, maar het goede nieuws is wel dat de Windows-versie tegelijk zal uitkomen.


Lees verder over: Juridische issues zorgen voor vertraging Pwnage

Tag:

Fab1Man 30-03-08 23:10

Jullie moeten echt eens ophouden met dat 1 april gebeuren. Denk je nu echt ook maar ergens, dat het een grap gaat worden? Denk eens na!!

On-topic: ik vind het gewoon een hele stomme actie van het dev-team. Dit hadden ze kunnen voorkomen door het gewoon normaal te maken, en niet weer allerlei frutseltjes in te verzinnen. Waarom is er de mogelijkheid om dat logo per sé anders te maken. Laat het toch eens, en doe dat dan later. Het gaat toch niet om dat logo, maar om de functionaliteit, dus de visuele tweaks kunnen later nog toegevoegd worden! Maar nee, het moet weer anders, en wat heb je ervan: uitstel!

Michael 30-03-08 23:17

Er zaten ook nog bugs in Dat is belangrijker. Prima dus dat uitstellen Het gaat echt niet alleen om het logo. Reken maar dat Apple de advocaten heeft klaarstaan

soCool 31-03-08 00:57

Kom nou toch, ze hacken firmware en beginnen vervolgens over juridische kwesties?

Michael 31-03-08 00:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door soCool (Bericht 90130)
Kom nou toch, ze hacken firmware en beginnen vervolgens over juridische kwesties?

Ja en Apple is een sterke tegenstander als het om logo's gaat en zo Die zijn copywrited en dus beschermd

soCool 31-03-08 01:16

Right, firmware hacken is oké, maar gebruik van logo's mag absoluut niet.

iCulture 31-03-08 01:22

Zolang je geen inbreuk maakt op intellectueel eigendom van de originele firmware is er geen vuiltje aan de lucht en heeft de juridische afdeling geen poot om op te staan.

Destiny 31-03-08 01:35

Ben echt benieuwd hoeveel mensen deze methode willen gaan gebruiken.....
Aangezien je wel een custom boot pic krijgt en dat PWND bericht bij het opstarten. Ik ben er niet zo weg van....

iCulture 31-03-08 01:42

Destiny: dat was eerder ook al gezegd .. de custom boot pic kun je geheel uitschakelen. Is gewoon een optie in Pwnage Tool (check video).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:40.