iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone Dev Team presenteert: Pwnage (Final) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/10280-iphone-dev-team-presenteert-pwnage-final.html)

bluevoice 04-04-08 23:18

CommCenter opnieuw opstarten - tip
 
Hier komt een kleine tip voor de mensen die het nog niet wisten. BootNeuter stopt het CommCenter proces (radio) je hebt dan geen signaal meer, maar start hem niet automatisch opnieuw op het moment dat je de app verlaat. Wil je CommCenter opnieuw starten om weer signaal te hebben, ga naar Settings en zet je iPhone "Airplane mode" aan. Zet daarna de "Airplane mode" opnieuw uit en je hebt weer signaal.

KillerBeeNLD 04-04-08 23:28

Ik blijf problemen houden met m'n mail..
Zolang de account aangevinkt blijft stopt iTunes op een gegeven moment met syncen , en zegt dan: iPhone heeft sync onderbroken..

Daarbuiten start mail op de iPhone ook niet meer. Als ik hem aantik, opent het programma even om zich vervolgens weer te sluiten. Redelijk irritant dus..

Wat echt helemaal erg is, is dat een gewone algehele restore (dus niet de berwerkte firmware) en vervolgens een unlock met ziphone het probleem niet verhelpt.. De pown veranderd dus iets dusdanigs dat nu mijn mail redelijk omzeep geholpen is.. Iemand nog tips?

nighttrain 04-04-08 23:29

Zojuist mijn' 1.1.4 ziphone versie met BL 3.9 met succes geflashed naar 4.6 met unlockte baseband 04.04.05_G.

Alles werkt zo te zien normaal

ArB 04-04-08 23:29

nu ook de bootneuter in de ifoneguide experimental !

Undertaxxx 04-04-08 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice (Bericht 93420)
Hier komt een kleine tip voor de mensen die het nog niet wisten. BootNeuter stopt het CommCenter proces (radio) je hebt dan geen signaal meer, maar start hem niet automatisch opnieuw op het moment dat je de app verlaat. Wil je CommCenter opnieuw starten om weer signaal te hebben, ga naar Settings en zet je iPhone "Airplane mode" aan. Zet daarna de "Airplane mode" opnieuw uit en je hebt weer signaal.

Signaal hier komt altijd automatisch terug. Wat ik wel heb is, steeds ik de app Bootneuter openen en ze daarna afsluit is plots me geluid heel erg stil. Al wat vanalles getest maar geluid komt pas terug na een herstart van de Iphone. Geen idee of andere mensen dit ook hebben ?

bluevoice 04-04-08 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KillerBeeNLD
Ik blijf problemen houden met m'n mail..
Zolang de account aangevinkt blijft stopt iTunes op een gegeven moment met syncen , en zegt dan: iPhone heeft sync onderbroken..

Daarbuiten start mail op de iPhone ook niet meer. Als ik hem aantik, opent het programma even om zich vervolgens weer te sluiten. Redelijk irritant dus..

Wat echt helemaal erg is, is dat een gewone algehele restore (dus niet de berwerkte firmware) en vervolgens een unlock met ziphone het probleem niet verhelpt.. De pown veranderd dus iets dusdanigs dat nu mijn mail redelijk omzeep geholpen is.. Iemand nog tips?

Heb het ook eerder gehad, ligt niet aan PWNED maar aan de manier waarop iTunes restored. Als je opnieuw backup terugzet via iTunes moet je volgende keer een nieuwe gebruiker kiezen (new iPhone).

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx
Signaal hier komt altijd automatisch terug. Wat ik wel heb is, steeds ik de app Bootneuter openen en ze daarna afsluit is plots me geluid heel erg stil. Al wat vanalles getest maar geluid komt pas terug na een herstart van de Iphone. Geen idee of andere mensen dit ook hebben ?

Vreemd, dat van het geluid heb ik ook, echter staat de speaker heel erg zacht, het volume aanpassen werkt niet echt.

bluevoice 04-04-08 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx
Signaal hier komt altijd automatisch terug.

Niks gezegd, hier komt het signaal ook terug, echter duurt het wel even. Met de "Flight Mode" truuk kan het iets sneller.

nighttrain 04-04-08 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 93430)
Signaal hier komt altijd automatisch terug. Wat ik wel heb is, steeds ik de app Bootneuter openen en ze daarna afsluit is plots me geluid heel erg stil. Al wat vanalles getest maar geluid komt pas terug na een herstart van de Iphone. Geen idee of andere mensen dit ook hebben ?

Klopt bij mij is het geluid dan ook bijna weg. Na hertstart weer terug

Undertaxxx 04-04-08 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice (Bericht 93434)
dat van het geluid heb ik ook, echter staat de speaker heel erg zacht, het volume aanpassen werkt niet echt.

Yupz idd, alleen een restart brengt je geluid weer terug. Maar ik kan wel leven met een reboot per keer je Bootneuter opent. Wat me trouwens verbaasde dat ik hier las dat het zo'n 3 tot 10 minuten kan duren, heeft bij mij exact 12 seconden geduurd het flashen van de bootloader (3.9FB -> 4.6), baseband was al 04.04.05_G dus Bootneuter zij netjes dat een reflash daarvan niet nodig was. :)

bluevoice 04-04-08 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx
Wat me trouwens verbaasde dat ik hier las dat het zo'n 3 tot 10 minuten kan duren, heeft bij mij exact 12 seconden geduurd het flashen van de bootloader

Yups, hier heeft het rond 5 minuten geduurd. Ik had voorheen 3.9.

Undertaxxx 04-04-08 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice (Bericht 93443)
Yups, hier heeft het rond 5 minuten geduurd. Ik had voorheen 3.9.

Blijkbaar vraagt de 3.9 Fabrieks Bootloader iets meer aandacht dan de 3.9 FakeBlank Bootloader :D

Peter 04-04-08 23:47

ben ook van fabrieks3.9 naar 4.6 gegaan en dat was zo gedaan.

bluevoice 04-04-08 23:48

Ik ben niet naar 4.6 gegaan, ik heb enkel op flash gedrukt. Ik gebruik hem nog steeds onder 3.9. 4.6 heeft trouwens geen echte voordelen.

soCool 04-04-08 23:57

Ik ben wel naar 4.6 gegaan omdat het de default bootloader is voor mijn telefoon. Bepaalde dingen lopen nu wel beter.

bluevoice 04-04-08 23:59

@soCool: wat merk je dan? Volgens mij zit het verschil enkel in de manier waarop de secpack kan worden geflashed.

Destiny 05-04-08 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice (Bericht 93408)
@Destiny: heb je je bootloader geflasht?

ja :p had ik zin in :p en je kent me motto he :p

bluevoice 05-04-08 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny
ja :p had ik zin in :p en je kent me motto he :p

Oh ja, ik koop ook een 3G uitvoering als mijnes stuk is ;)

Undertaxxx 05-04-08 00:05

Ok ofwel is het mij nooit opgevallen ofwel komt dit door de combinatie van Bootloader & baseband. Als ik naar Clocks ga zie ik plots dat die rode seconden wijzer beweegt, ik ben 99% zeker dat dit voorheen niet was met de 3.9 FB Bootloader & 04.04.05_G Baseband. Iemand zelfde ervaring ?

Destiny 05-04-08 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 93467)
Ok ofwel is het mij nooit opgevallen ofwel komt dit door de combinatie van Bootloader & baseband. Als ik naar Clocks ga zie ik plots dat die rode seconden wijzer beweegt, ik ben 99% zeker dat dit voorheen niet was met de 3.9 FB Bootloader & 04.04.05_G Baseband. Iemand zelfde ervaring ?

Volgens mij zie gij ze vliegen :p

Cgilis 05-04-08 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 93467)
Ok ofwel is het mij nooit opgevallen ofwel komt dit door de combinatie van Bootloader & baseband. Als ik naar Clocks ga zie ik plots dat die rode seconden wijzer beweegt, ik ben 99% zeker dat dit voorheen niet was met de 3.9 FB Bootloader & 04.04.05_G Baseband. Iemand zelfde ervaring ?

Daar heb je gelijk in!
Schitterend gevonden!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:49.