iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone Dev Team presenteert: Pwnage (Final) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/10280-iphone-dev-team-presenteert-pwnage-final.html)

soCool 05-04-08 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice (Bericht 93457)
@soCool: wat merk je dan? Volgens mij zit het verschil enkel in de manier waarop de secpack kan worden geflashed.

Wanneer installer klaar is met een programma te installeren en je dan terug naar het begin scherm gaat, dan zal met 3.9 het terug zoomen maar half klaar zijn voordat de mini herstart begint (naar lock scherm) terwijl met 4.6 het terug zoomen wel gewoon helemaal klaar is.

Undertaxxx 05-04-08 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 93469)
Volgens mij zie gij ze vliegen :p

Awel ik dacht het ook, maar blijkbaar niet als ik onderstaand antwoord lees :D

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cgilis (Bericht 93470)
Daar heb je gelijk in!
Schitterend gevonden!

Dacht al dat dit ervoor niet was, wel spannend zo'n rode bewegende seconde wijzer :rolleyes:

Jeroen. 05-04-08 00:12

nou, weet niet, hoor..
Volg het al 22 pages met belangstelling en wacht met smart op Winpwn, maar mijn ZiPhone 1.1.3, 3.9 rode wijzertjes bewegen toch ook echt, hoor

hahaha, maar 't is al laat natuurlijk

gr

bluevoice 05-04-08 00:13

[Off Topic]
Jongens, ik heb lang gezocht maar ik zie door de bootloaders de wijzers niet meer. Ik zit hier met een dure iPod Touch waar je ook nog mee kan bellen, wat nu? :D
[/Off Topic]

Cgilis 05-04-08 00:13

Ik vinnet alleen raar dat door je bootloader de updaten naar 4.6 zo iets kan veranderen.
Maar het is een verbetering, alle verbetering is de moeite :-)

soCool 05-04-08 00:14

Ik heb ook de rode wijzers. Zo zie je maar weer, 4.6 verscherpt de precisie van zijn gebruiker :cool:

Undertaxxx 05-04-08 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cgilis (Bericht 93477)
Ik vinnet alleen raar dat door je bootloader de updaten naar 4.6 zo iets kan veranderen.
Maar het is een verbetering, alle verbetering is de moeite :-)

Niet echt raar, het is meer de combinatie van Bootloader & Baseband die deze verbeteringen zullen teweeg brengen. Hiervoor hadden we altijd een 'foute' Baseband voor de Bootloaders, nu heb je gewoon het standaard van Apple zelf. Dus als je nu niet hoeft te unlocken, dan heb je bij een update naar 1.1.4 Firmare ook 04.04.05_G Baseband. Zodra je de 1.1.4 firmware unlocked krijg je automatisch een oudere Baseband, BootNeuter kan dit dus netjes aanpassen nu naar de originele staat. Hoop dat dit wat duidelijk is.

Destiny 05-04-08 04:17

De klok beweegt echt :o kom net terug van uitgaan en zie het zelfs nu :p
@ bluevoice: die offtopic post is geniaal :p

ugene 05-04-08 08:24

Iemand enig idee wanneer de winversie hiervan komt?

macfreaker 05-04-08 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ugene (Bericht 93516)
Iemand enig idee wanneer de winversie hiervan komt?

Ik heb gelezen dat die in een finale testfase zit en dat die waarschijnlijk vandaag zou uitkomen.

stef1234 05-04-08 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ugene (Bericht 93516)
Iemand enig idee wanneer de winversie hiervan komt?


beta test van windows is gereleasd voor een select groepje gebruikers als alles goed gaat denk ik Zondag maandag

nog even geduld

batalhador 05-04-08 08:49

ik denk vandaag of morgen

kevmeister 05-04-08 09:40

Er staat iets over een betarelease voor windows op de site.. kan alleen niet opmaken of je die al ergens kan downloaden.. Wel vet!

Stiruam 05-04-08 10:11

Citaat:

We have released the first beta binary to be tested. We are on track for final release this weekend. Please be patience and thank you for all the support!. Here is a slightly updated screenshot
Dat wordt dus nog ff wachten zo te zien :p

Greetz, Stiruam

bluevoice 05-04-08 10:12

Koop toch eens een Mac :D

Stiruam 05-04-08 10:24

Heb ik maar zoiezo ga ik niet updaten via pwnge hij werkt net een keer toppie :p Verder gebruik ik me win pc gewoon veel meer :p

Greetz, Stiruam

Amp. 05-04-08 10:34

Main Page - IPhone Linux
Die foto :D

Nyways, hij komt dit weekend dus! WinPwn!

kevmeister 05-04-08 11:05

Ik wil Pwnen:P

bluevoice 05-04-08 11:09

Waarom installeren jullie niet gewoon BootNeuter via de source genoemd in de voorafgaande post voor Baseband unlock / Bootloader flash? Wat is de meerwaarde om de iPhone software opnieuw te laden als het nu ook al prima allemaal werkt?

kevmeister 05-04-08 11:16

Heb BootNeuter tog al lang erop staan :P Wil gewoon weer is ff wat anders doen :P En wil het gekleurde apple logo :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:36.