iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone Dev Team presenteert: Pwnage (Final) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/10280-iphone-dev-team-presenteert-pwnage-final.html)

stef1234 12-04-08 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door batalhador (Bericht 97315)
hoebedoel je?

Michael zegt het al en verwoordt het nog perfect ook
die CNW is alleen op GELD uit

die bug die hij nu claimt te hebben is dat hij het file systeem wil verplaatsen maar dit kan ook met BOSSTOOL dus gewoon weer een smoesje :mad:

batalhador 12-04-08 21:40

ik word er ook ziek van altijd maar bugs bugs bugs hij rekt gewoon tijd lijkt wel

Amp. 12-04-08 21:49

Ik raad hem dit aan om te gebruiken:
http://img171.imageshack.us/img171/8062/mepra5.gif

Merkie 13-04-08 01:05

Misschien moeten de mensen niet zo ongeduldig zijn. Actie = -reactie.

Undertaxxx 13-04-08 01:07

Ik snap er geen bal van waarom iedereen zo ongeduldig is. Zal eens een geheim vertellen, die pwnage tool voegt helemaal niets en ik herhaal niets extra's toe wat momenteel nog niet mogelijk. Oké ja daar heb je me, die boot logo's dan :rolleyes:.

macfreaker 13-04-08 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 97503)
Ik snap er geen bal van waarom iedereen zo ongeduldig is. Zal eens een geheim vertellen, die pwnage tool voegt helemaal niets en ik herhaal niets extra's toe wat momenteel nog niet mogelijk. Oké ja daar heb je me, die boot logo's dan :rolleyes:.

Daar heb je gelijk in.Maar die gasten zullen ook wel niet stilzitten en zijn ondertussen ook al bezig met de deze week uitgekomen beta van firmware 2.0 , om deze in de update van pwnage ook te kunnen restoren naar de iphone.

truckdiver 13-04-08 08:53

er zit zelfs al een update aan te komen van pwange:cool:
Breaking: Pwnage New Version Imminent via Automatic Update
veel kans zoals macfreaker zegt de nieuwe 2.0

Michael 13-04-08 09:36

En die werken er tenminste in stilte aan.

macfreaker 13-04-08 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 97550)
er zit zelfs al een update aan te komen van pwange:cool:Breaking: Pwnage New Version Imminent via Automatic Updateveel kans zoals macfreaker zegt de nieuwe 2.0

Kan niet wachten om de nieuwe beta eens te testen en hopend dat die stabiel is.

Amp. 13-04-08 20:26

Een week overtime nu al :p

croiman 13-04-08 20:28

pppffff, was er ook al op aant wachten, nu interesseerd t mij al bijna nie meer.
iedere keer ander excuus, dit dat.....

PWI 13-04-08 20:30

Geduld is een schone zaak :confused:

Maar dan wel een die vol bugs zit :)

Celf 13-04-08 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 97503)
Ik snap er geen bal van waarom iedereen zo ongeduldig is. Zal eens een geheim vertellen, die pwnage tool voegt helemaal niets en ik herhaal niets extra's toe wat momenteel nog niet mogelijk. Oké ja daar heb je me, die boot logo's dan :rolleyes:.

Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik HAD mijn toestel werkend en HEB 'm nog steeds werkend. Verder helemaal niets nieuws onder de zon...sterker nog...had ik bij Ziphone af en toe last van het niet werken van cookies in safari (vanwege veel beta software heb ik vaak geunlocked), bij deze unlockmethode werken de cookies nooit direct na installatie en moet ik telkens weer die fix van appledailytimes gebruiken.

Als je je toestel prima werkend hebt...laat het zo en ga pas hiermee aan de slag als het nodig is...en nog iets...op hackint0sh is te lezen dat de laatste beta nog niet werkend te krijgen is (je kunt nadien o.a. niet bellen) met deze methode.

Amp. 13-04-08 20:40

Mja maar ligt er net aan wat voor type user je bent he, ik wil em nu zo veel mogelijk uniek krijgen omdat er meerdere mensen bij mij op school er nu 1tje hebben :)

Btw, als ik custom bootlogo wil, moet ik daar echt helemaal voor een lege iphone gebruiken?

Btw check deze bootlogo :)
http://members.chello.nl/ffim.vanhei...e_bootlogo.png

croiman 13-04-08 20:47

4 Bijlage(n)
ja, de bootlogo en restore logo gebeurt bij de pwnage van je iphone. zit in je bootloader zelf.
Wil je een exclusieve iphone hebben, omdat er meerdere op je school, klas enz er ene hebben? Je kunt zo uniek gaan als je zelf wilt, daarom dat ik me bezig houd met deze mods op de iphone, dan steek je af tegenover andere iphones.
En dan nog eens je eigen bootlogo erop en restore image, je eigen gemaakte firmware en je bent vertrokken met een f**king lekkere iphone die gezien mag worden!!!

Kijk dan hier eens (moet morgen nog op mijn 16gb iphone komen die cover,
nu zit hij op test iphone, moet em alleen nog dicht duwen) :

stef1234 13-04-08 20:53

update winpw
 
update winpw

komt er vandaag ook niet:confused:

verder was er vandaag een bijzonder iets CMW erkend dat hij niet de bedenker van ibooter is

wat wel een beetje verbazend is dat hij boos is op Geo degene die hem ontmaskerd had!

batalhador 13-04-08 21:02

waar lees je dat hij vandaag ook niet komt?

stef1234 13-04-08 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door batalhador (Bericht 97827)
waar lees je dat hij vandaag ook niet komt?

IRC

hij zegt nu dat hij er nog mee bezig is en blablabla
<~cmw> just didnt have time to finish it

batalhador 13-04-08 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stef1234 (Bericht 97830)
IRC

hij zegt nu dat hij er nog mee bezig is en blablabla

Maar hij zij dus dat hij zowieso vandaag niet zal komen?

stef1234 13-04-08 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door batalhador (Bericht 97831)
Maar hij zij dus dat hij zowieso vandaag niet zal komen?

nee dat zegt hij niet hij zegt elke dag al 5 dagen vandaag gaat het komen.

en als je het een beetje volgt dan weet je al na een minuut of 10 dat het weer een hoop ..... is

dus of koop een Mac of heb geduld

paar quotes
<~cmw> the guy is smoking crack if he thinks i have had tons of donations
<~cmw> people donate like $5
<~cmw> it aint like im balling on $200 in donations
<~cmw> give me a ****ing break
<~cmw> i make $150k+ a year
<~cmw> you think i need $200 in donations?
<~cmw> stfu
<~cmw> im not in the mood
<~cmw> the last 2 weeks all i have done is this crap
hoezo niet voor het geld


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:25.