iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone Dev Team presenteert: Pwnage (Final) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/10280-iphone-dev-team-presenteert-pwnage-final.html)

stef1234 16-04-08 19:53

voor de mensen die nog zitten te wachten
 
op de IRC van Winpwn is er al sinds 48 uur niks meer van CNW gehoord
de laatste smoes/update die hij had is dat winpwn klaar is.

deze wordt alleen niet uitgebracht omdat hij bang is dat Zibri dit pikt LOL
dus hij is op zoek naar iemand die zijn tool kan coderen tot dan geen Winpwn

dus ieder kan er het zijne van denken ikzelf denk dat het gewoonweg niet bestaat:confused:
maar ik hoop voor de windows gebruikers dat ik het fout heb

batalhador 16-04-08 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stef1234 (Bericht 99622)
op de IRC van Winpwn is er al sinds 48 uur niks meer van CNW gehoord
de laatste smoes/update die hij had is dat winpwn klaar is.

deze wordt alleen niet uitgebracht omdat hij bang is dat Zibri dit pikt LOL
dus hij is op zoek naar iemand die zijn tool kan coderen tot dan geen Winpwn

dus ieder kan er het zijne van denken ikzelf denk dat het gewoonweg niet bestaat:confused:
maar ik hoop voor de windows gebruikers dat ik het fout heb

Hahahaha, het word steeds gekker met die CMW wat een raar mens,
Ik ga ook niet meer wachten hoor

Michael 16-04-08 20:23

smoes op smoes

madmark 16-04-08 20:30

Ik krijg het maar niet voor elkaar om een retro apple als bootlogo te krijgen. Ik maak een juiste PNG. Pwnage ziet deze en stopt het logo in de .ipsw file. Maar als ik mijn iPhone boot dan ziet het logo er heel wazig uit. Alsof het bestand corrupt is. Ik herken er wel een soort van logo in, maar het is niet zoals het ooit bedoelt was.

Heeft iemand een retro apple bootscreen die wel werkt, en wil die gene het dan hier even posten :)

Michael 16-04-08 20:35

1 Bijlage(n)
Hier heb je er een

Liquid2ubstanc3 16-04-08 21:41

Ik heb ook het idee dat het niet bestaat, hij kon zo gewoon lekker geld verdienen via zijn site en heeft dit ook nog eens lekker kunnen uitstellen. Maar hopen dat het niet waar is...

madmark 16-04-08 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 99644)
Hier heb je er een

Die is niet mooi. Staat in het middel, niet het optisch midden. Ook zitten er karteltjes aan de randen. is ook niet mooi.

Ja ik ben een mierenneuker:)

sabatie 16-04-08 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 99418)
Nee

Weet iemand hier misschien wat het commando is om een map of file te verwijderen met pwnage 1.1 ? Heb al RemovePath en Remove geprobeerd, maar geen van beide werkt


ik weet wel hoe je de app onzichtbaar maat dmv een commando....maar hij is dan niet echt verwijderd

LuigiStyla 16-04-08 23:48

leg is uit:confused:

stef1234 17-04-08 06:00

winpwn
 
nou ik heb het toch fout
winpwn is uit alleen voor bètatest
bijna alles is uitgeschakeld?

Suc6 voordegene die het gaan testen

Michael 17-04-08 06:43

Hehe het s er dan Ga vanavond testen

ArB 17-04-08 08:22

Before using this app please see this tutorial
This is winpwn-0.99.1.8BETA. I have disabled 2.0+ support since it's still buggy. Hopefully with people beta testing i will get all
the bugs worked out within a few days and you will get a final release including 2.0+ support. You WILL be able to flash
custom ipsw's made with mac pwnage if you wish to upgrade to 2.0 and can't wait for final winpwn. For now i have also disabled most
of the custom options including the applications (installer is still there) and the unlock base band features. Once i'm happy it's stable i will enable those features for testing. I will post a more detailed breakdown of how it works (YES THAT IS QEMU) and why i choose to
use qemu. You will require the iTunesMobileDevice.dll and you will have to put it inside the winpwn program files dir.
iBooter support has been disabled since i haven't tested it yet. So you are stuck with iTunes for beta release. NOTE: YOU MAY NEED TO USE REGULAR RECOVERY MODE MANUALLY IF WINPWN DOESNT DO IT ITSELF.

batalhador 17-04-08 08:52

Ben em nu aan het downloaden maar denk dat ik hem niet zal testen

Thrace Grumble 17-04-08 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stef1234 (Bericht 99759)
nou ik heb het toch fout
winpwn is uit alleen voor bètatest
bijna alles is uitgeschakeld?

Suc6 voordegene die het gaan testen

Hmmz....Ik dacht dat hij zelf al klaar was met al het beta-testen, waarom dan nu OOK nog een Public Beta? :) Heeft hij geen vertrouwen in zichzelf?

soCool 17-04-08 12:04

Veel opties zijn inderdaad uitgeschakeld. Ik mis de opties om de telefoon meteen simlockvrij te krijgen en 1.1.4 met 4.6.

Destiny 17-04-08 12:14

Das nog niet zon probleem want je kunt er gewoon bootneuter opzetten

soCool 17-04-08 12:17

Ja dat moet je dan handmatig doen, lijkt mij niet de bedoeling.

bruut 17-04-08 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 99467)
Zet hem in DFU mode en restore in iTunes. Daarna kun je via de ifoneguide exp source bootneuter installeren. Daarna je originele bootloader selecteren en Neuter en Unlock uitzetten.

Daarna heb je een volledig herstelde iPhone

Bedank nog daar voor hij doet het weer goed.

Komkommer 17-04-08 15:43

Ben benieuwd, ga hem downloaden en proberen.

LuigiStyla 17-04-08 16:38

Ik heb trouwens de mogelijkheid om te pwnen via de mac of voor windows. Maakt dat nog verschil, wat is makkelijker?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:42.