iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone Dev Team presenteert: Pwnage (Final) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/10280-iphone-dev-team-presenteert-pwnage-final.html)

Mauske 01-05-08 22:50

Hmm ik heb al verschillende keren mijn iphone geupdate en geunlocked..
Misschien kom ik wat knullig over, maar meestal zocht ik lles in de wiki...
Maar nootneuter ??? ik kan het niet vinden, wa's da ??
En die handleiding staat ook niet in de Wiki wel ??

ArB 01-05-08 22:52

~staat ook meerdere malen in dit topic~

Bootneuter is te installeren via de ifoneguide/exp ;)

yingie 01-05-08 23:20

of je weer een manier om img2-files te maken, dan kun je gewoon je iphone opnieuw ff pwnen.

Edit: beetje late respons, krijg je met gprs

Fresh 01-05-08 23:49

h t t p://ifoneguide.nl/exp natuurlijk...

samtje 29-05-08 20:55

als je al je apps, thema's, games, ... hebt geinstalleerd,
kan je dan een ispw file maken, zodat je bij problemen kan restoren met al die apps reeds geinstalleerd?

jeremy14 29-05-08 21:22

3vraagjes(A)
 
Ik heb een vraag zou iemand mij bootneuter.app kunnen sturen via een PM omdat me installer het niet helemaal doet ofso.. kan niks downloaden, en me verbinding valt telkens weg+ me telefoonsignaal.

2. waar kan ik de bootloader files downloaden voor winpwn?

3. Kan iemand mij ilberty+ opsturen ( per email ofso? ) die heb ik nog nooit gebruikt kijken of daarmee alle problemen mee zijn opgelost.


Alvast bedankt

LuigiStyla 29-05-08 22:59

Bootloader files worden niet gegeven en mag ook niet naar worden gevraagt!
Google gewoon ff wat dan zal je alles vinden wat je nodig hebt

yingie 29-05-08 23:09

Vragen mag altijd;) Alleen krijg je niet altijd het gewenste antwoord. Kijk even op iClarified.com bij de handleidingen voor Pwnage en WinPwn, want daar zijn ze minder huiverig om bestanden te linken.

Overigens vind je daar ook links naar iLiberty+... een beetje moeite doen mag best...;-)

yingie 29-05-08 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door samtje (Bericht 119418)
als je al je apps, thema's, games, ... hebt geinstalleerd,
kan je dan een ispw file maken, zodat je bij problemen kan restoren met al die apps reeds geinstalleerd?

Dat kan maar alleen met WinPwn. De Mac-versie Pwnage kan dat niet. Wel kun je iemand met Windows 'bundles' laten maken voor en die kun je vervolgens wel weer in Pwnage pleuren (via rechtermuisknop klikken en dan 'toon pakketinhoud' kiezen) en vervolgens kiezen als je je custom IPSW-bestand gaat maken.

samtje 30-05-08 03:45

allé, waarom niet voor mac?

PauluS87 30-05-08 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door samtje (Bericht 119529)
allé, waarom niet voor mac?

Komt vast nog wel :) Even geduld, en dan voordat je het weet is het er.

Michael 30-05-08 09:37

Kijk hier wat er straks kan met pwnage voor de mac versie 1.2 blog.iphone-dev.org

Destiny 30-05-08 10:11

Ik hoop nog steeds op een filebrowser. Alleen die sources toevoegen vind ik niet zo boeiend.

macfreaker 30-05-08 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 119548)
Kijk hier wat er straks kan met pwnage voor de mac versie 1.2 blog.iphone-dev.org

Dat die dan maar snel gereleased wordt. Ziet er alweer heel goed uit.

Michael 30-05-08 11:14

Dat zal pas gebeuren na de release van FW2.0

macfreaker 30-05-08 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 119592)
Dat zal pas gebeuren na de release van FW2.0

Gaat deze dan toch 3party applicaties ondersteunen die niet via itunes (lees aangekocht) kunnen geinstalleerd worden ?

yingie 30-05-08 11:46

De officiële firmware 2.0 zeker niet, maar de ge-Pwnde versie natuurlijk wel;)

Destiny 30-05-08 12:11

De 2.0 firmware zal niet zon probleem zijn qua hacken. Dat is grotendeels al gelukt.

Het probleem is dat we die gepwnde software er niet op krijgen totdat de bootloader gepatcht is. En waarschijnlijk zal de nieuwe iPhone ook een nieuwe bootloader hebben, dus pwnen zit er dan nog niet in

jeremy14 30-05-08 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yingie (Bericht 119454)
Vragen mag altijd;) Alleen krijg je niet altijd het gewenste antwoord. Kijk even op iClarified.com bij de handleidingen voor Pwnage en WinPwn, want daar zijn ze minder huiverig om bestanden te linken.

Overigens vind je daar ook links naar iLiberty+... een beetje moeite doen mag best...;-)

Ja maar die site ligt eruit:P

yingie 30-05-08 12:42

Ik neem aan dat je de iLiberty+-site bedoelt? Want iClarified.com is gewoon netjes bereikbaar. Maar kijk hier dan even voor iLiberty+: iLiberty+ | George Zhu's BLOG


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:12.