iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone Dev Team presenteert: Pwnage (Final) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/10280-iphone-dev-team-presenteert-pwnage-final.html)

Destiny 30-05-08 11:42

iLiberty+ | George Zhu's BLOG

Google is your friend :)

yingie 30-05-08 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 119610)
De 2.0 firmware zal niet zon probleem zijn qua hacken. Dat is grotendeels al gelukt.

Het probleem is dat we die gepwnde software er niet op krijgen totdat de bootloader gepatcht is. En waarschijnlijk zal de nieuwe iPhone ook een nieuwe bootloader hebben, dus pwnen zit er dan nog niet in

Ah, oké:) Maar we kunnen dan toch wel een custom 2.0-firmware maken en die restoren op een huidige iPhone (dus met bootloader 3.9 of 4.6)?

croiman 30-05-08 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 119610)
De 2.0 firmware zal niet zon probleem zijn qua hacken. Dat is grotendeels al gelukt.

Het probleem is dat we die gepwnde software er niet op krijgen totdat de bootloader gepatcht is. En waarschijnlijk zal de nieuwe iPhone ook een nieuwe bootloader hebben, dus pwnen zit er dan nog niet in

is gekraakt, maar ze wachten er nog mee, tot de officiele 2.0 uit is die in iphone steekt. Voor nog verder te testen

Destiny 30-05-08 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yingie (Bericht 119626)
Ah, oké:) Maar we kunnen dan toch wel een custom 2.0-firmware maken en die restoren op een huidige iPhone (dus met bootloader 3.9 of 4.6)?

Jep :D:D:D

nol 01-06-08 18:06

gelukt! Top!

croiman 01-06-08 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nol (Bericht 120683)
gelukt! Top!

leuke software he??????:D

bluevoice 01-06-08 23:26

Ben bang dat het modden minder wordt als de nieuwe iPhone officieel in NL wordt gelanceerd, alhoevel dan moeten we alsnog jailbreaken voor Installer en unlocken voor andere netwerken dan de toekomstige iPhone provider.

Ach ja, het is een stuk minder leuk zonder te moeten modden. ;)

yingie 01-06-08 23:30

Och, zolang Apple er maar de juiste software op pleurt en derden in staat stelt om mooie apps te ontwikkelen... dan vind ik het prima als er niet meer ge-mod hoeft te worden;)

croiman 01-06-08 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice (Bericht 120828)
Ben bang dat het modden minder wordt als de nieuwe iPhone officieel in NL wordt gelanceerd, alhoevel dan moeten we alsnog jailbreaken voor Installer en unlocken voor andere netwerken dan de toekomstige iPhone provider.

Ach ja, het is een stuk minder leuk zonder te moeten modden. ;)

modden??? modden zal er altijd zijn, jailbreaken ook nog he.

bluevoice 01-06-08 23:59

@croiman: als er niets meer softwarematig te modden valt dan gaan we met z'n allen iPhones hardwarematig modden zoals jij dat doet en krijg je concurrentie bij :D

croiman 02-06-08 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice (Bericht 120835)
@croiman: als er niets meer softwarematig te modden valt dan gaan we met z'n allen iPhones hardwarematig modden zoals jij dat doet en krijg je concurrentie bij :D

Concurrentie??? bring it on !!!!

k blijf de ster hahahahahaha ;)

bluevoice 02-06-08 00:07

Off-topic
Geintje. Ben benieuwd naar je 3e case. Die andere twee heb ik eerder mogen aanschouwen. Zeer fraai maar wat een werk :)


croiman 02-06-08 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice (Bericht 120838)

Off-topic
Geintje. Ben benieuwd naar je 3e case. Die andere twee heb ik eerder mogen aanschouwen. Zeer fraai maar wat een werk :)


Off-topic
beetje aant roesten in je forum taaltje hihihi (offtopic)???
merci vo compliment, ben bezig eraan, deze week ga k er weer veel tijd in steken


Michael 04-06-08 08:33

Op pwnage 1.2 Komt er ook een customize root partition (Alleen voor fw2.0). Dat houdt in dat je ruimte kan toekennen aan je iPhone die je wilt gaan gebruiken om allerlei apps op je iPhone neer te zetten zonder daarbij de boodschap te krijgen dat je iPhone vol is. Je kon je root partitie al vergroten met bosstools en diegene die cydia op de iphone hebben staan. Een grote vooruitgang met het costumizen van je iPhone FW Kijk hier op het blog van het dev team blog.iphone-dev.org - PwnageTool 1.2 - Customized root partition size

Fexion 04-06-08 08:44

Dit zou een hele verbetering zijn.
ik vraag mij alleen af of het risky is om te partitioneren. en of je met een gewoone herstel de partities trug kunt zetten of uberhaut een herstel kunt uitvoeren.

Michael 04-06-08 08:50

Je kan altijd weer herstellen naar een niet costumized fw of je maakt een nieuwe partitie in een nieuwe costimized fw 'T is zo simpel

Fexion 04-06-08 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 121827)
Je kan altijd weer herstellen naar een niet costumized fw of je maakt een nieuwe partitie in een nieuwe costimized fw 'T is zo simpel

dat is een manier, maar zover ik het begrijp is het dan niet meer mogelijk om terug naar fabrieks instellingen te gaan met een officieele fw

Michael 04-06-08 09:20

Als je de gewone ipsw gebruikt van apple ben je min of meer weer in de fabrieks instelling van de iPhone

Daros 04-06-08 11:56

Misschien is het al een aantal keer aan bod gekomen maar kan er helaas moeilijk opzoeken.

Sinds ik een mac heb gebruik ik Pwnage tool, bevalt goed alleen loopt soms me beeldscherm vast. Hiermee bedoel ik dat ik dan wel gebeld kan worden en dan gewoon beeld krijg maar ik hem zelf niet geactiveerd krijg en de iPhone moet resetten.

Is dit bekend bij iemand? En is er een oplossing voor?

croiman 04-06-08 12:56

Off-topic
gewoon even restoren , beste oplossing voor dit probleem



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:27.