Mod-leek zoekt hulp :) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik krijg deze week mijn Iphone 16 GB vanuit Amerika binnen Hij is al gejailbreakt, geactiveerd en geunlockt enzo. Mijn probleem is als volgt: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoi!
Ik krijg deze week mijn Iphone 16 GB vanuit Amerika binnen ![]() Mijn probleem is als volgt: Ik kan aardig overweg met computers, maar ik ben echt een leek met dit hacken/modden: ik heb dit forum echt al bijna van A tot Z doorgenomen, maar ik snap er nog steeds bijna niets van ![]() ![]() Dus mijn vraag is als volgt: Kan iemand mij zijn msn eventueel pm'en als deze zo aardig is mij op weg te helpen ![]() ![]() That was all ![]() |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Je moet niets hacken of modden hoor. Gewoon de apps die je wilt downloaden via de installer. Je moet de app die je wilt aanklikken, op install duwen en het is gebeurt. Alles gaat gewoon vanzelf. Maar wacht tot je hem hebt en zie dan zelf maar. Echt niks moeilijk aan. |
|
||||
|
||||
![]() Of je leest gewoon de guides door......
Een " leek " zoals jij moet dat nog wel snappen......
|
||||
|
||||
![]() Meer dan voldoende info in het forum te vinden en ook de talloze handleiding mogen voor zichzelf spreken.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
newbie met iphone g2 zoekt hulp jailbrake | dendeze | Archief | 3 | 20-12-09 11:48 |
C#/ASP.NET developer zoekt hulp | Thaurin | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 05-09-08 21:39 |
|
|