WiFi maakt geen automatische verbinding discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort maakt mijn iPhone geen automatische verbinding meer als mijn eigen netwerk beschikbaar is. Ik moet dan via Settings -> Wi-Fi mijn netwerk selecteren. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Sinds kort maakt mijn iPhone geen automatische verbinding meer als mijn eigen netwerk beschikbaar is. Ik moet dan via Settings -> Wi-Fi mijn netwerk selecteren. Wi-Fi staat wel gewoon aan en onderaan de pagina staat: Known networks will be joined automatically. Dit is echter niet het geval.
Het kan nogal irritant zijn, als ik bijvoorbeeld safari, weather of stocks opstart, dat hij dan via GPRS verbinding gaat maken, wat me geld kost. Ik heb een 8 GB US iPhone 1.1.2 met EasySim. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
|
|
|||
|
|||
![]() Dankjewel forum.bericht
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: itunes maakt bij update geen verbinding | flakkee-john | iTunes | 0 | 21-10-10 02:17 |
iPhone maakt geen automatische verbinding met wi-fi Wi-Fi | Brumemail | Wi-Fi | 0 | 19-09-10 15:45 |
Geen automatische verbinding (Telenet) | LUTSROG | Wi-Fi | 1 | 04-03-10 18:26 |
Air Mouse maakt geen verbinding | Oraan | iPhone Apps | 5 | 09-02-10 18:16 |
geen automatische verbinding meer | slodo | Wi-Fi | 5 | 06-05-08 14:49 |
|
|