//

iphone gemaakt om te mislukken

iphone gemaakt om te mislukken discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple iPhone Doomed To Failure -- Windows Mobile 7 Plans For 2009 Leaked | NetworkWorld.com Community zullen al maar schrik krijgen van MS...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-03-08, 17:55
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Exclamation iphone gemaakt om te mislukken

Apple iPhone Doomed To Failure -- Windows Mobile 7 Plans For 2009 Leaked | NetworkWorld.com Community
zullen al maar schrik krijgen van MS
__________________
at your service
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-03-08, 18:35
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Schrik zal wel meevallen.

Ik ben absoluut geen "hersendode Applefan" maar al het Apple spul is (in de praktijk) beduidend stabieler en betrouwbaarder dan dat van MS. Is ook logisch want MS heeft heel weinig invloed op de gebruikte hardware terwijl Apple zowel de hard- alsook de software dicteert.

(Tot voor enkele jaren had ik uitsluitend MS spul en tegenwoordig beide)
  #3  
Oud 31-03-08, 19:53
Bertje's schermafbeelding
Bertje Bertje is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 154
Standaard

doe mij die iphone maar..
  #4  
Oud 31-03-08, 20:26
Nederwiet Nederwiet is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 35
Standaard

"Microsoft's put a lot of thought into how to make the mobile phone interface more intuitive and easier to use"

Laat ze eerst maar eens beginnen met hun eigen site!
  #5  
Oud 31-03-08, 20:51
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Als ze de reset knop zo groot maken als een stuiver, en een beetje dicht bij het touchscreen dan is het perfecto.
Ik vind het nu zo'n gehannes om het ding elk uur te resetten.
  #6  
Oud 31-03-08, 22:31
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Haha, die gabbers van Microsoft ook. Grappig verhaaltje van die anti-Apple-redacteur want dat is ie wel, al zegt hij zelf van niet. Hij maakt een paar denkfouten: Apple is niet uit op marktdominantie (maar verdient per verkochte iPhone wél vele malen meer dan welke andere mobieltjesmaker voor zíjn mobieltje; waarvan ie er dan ook nog eens tig modellen van uitspuugt), vrijwel alle programma's die ertoe doen zijn ook voor de Mac verkrijgbaar (je moet misschien een beetje harder zoeken, hoewel dat ook wel meevalt) en Mac-apparatuur is relatief goedkoper (absoluut gezien zijn windhoos-machines zeker goedkoper).
Daarnaast is het erg grappig om te lezen hoe lyrisch hij is over de 'plannen' van Microsoft afgezet tegen het bewezen nut, praktisch én estethisch, van de iPhone van Apple. En eerlijk gezegd (maar ik ben dan werkelijk een Apple-idioot), de functionaliteit die hij beschrijft van toekomstige windows mobieltjes maakt me al misselijk als ik eraan denk: bij vrijwel elke beweging doet zo'n windows mobieltje dan iets! Pfff... moet er niet aan denken. Heb toch graag enige stabiliteit. Apple houdt de deur dan angstvallig dicht (met goede redenen ook nog eens, vind ik), daardoor is de iPhone wel erg stabiel. Bovendien hebben we dadelijk met Pwnage ook geen klagen meer over beperkingen van Apple.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #7  
Oud 31-03-08, 22:33
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Microsoft lijkt wel een beetje op Zibri....

Alles kopieren van andere mensen Tis gewoon triest te noemen hoeveel MS kopieert van bijvoorbeeld Apple. Check alleen al die WM7 plaatjes......en trek je conclusie.

Als Apple ECHT dominant wil zijn lukt ze dat best. Ze hebben het gedaan met de iPod. Maar kunnen het makkelijk met de iPhone.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 update naar iOS 4.3.2 blijft mislukken Snoepzak Archief 3 26-04-11 21:00
iPhone: IOS4.2.1 iphone 3G zware fout gemaakt denkt ik pinguin1302 Jailbreak 3 28-12-10 21:27
In welke week is jullie iphone 3g gemaakt? iScorpio Archief 0 01-08-08 17:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:13.