//

Iphone (US) kopen

Iphone (US) kopen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat dit het juiste forum is, vond niets gepaster. Heb de pagina's over iphones kopen en de wiki vrij goed doorgelezen maar heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-03-08, 23:28
Vorda Vorda is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Standaard Iphone (US) kopen

Ik hoop dat dit het juiste forum is, vond niets gepaster. Heb de pagina's over iphones kopen en de wiki vrij goed doorgelezen maar heb deze vraag niet echt beantwoord gezien: Over een dikke 3 weken brengt een vriend van me een US iphone mee maar ik zit dus nog met enkele vragen: - Is er een nadeel aan de 16gig versie? (mogelijk trager?) En is het de meerprijs waard? - Zijn er bepaalde accessoires die ik moet vragen om mee te nemen, iets dat hier moeilijk/veel duurder te verkrijgen is en echt de moeite waard is? Voor de rest zit ik nog met een paar vraagjes over unlocken en zulke dingen zoals je batterij optimaal opladen, sterk aangeraadde applicaties, etc. Maar denk dat ik die wel kan beantwoorden als ik er nog even achter zoek.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-03-08, 23:34
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Heb je de zoekfunctie al gebruikt ? Je bent namelijk niet de enigste met dit soort vragen. Gebruik dus even de zoekfunctie en kijk ook eens bij rubiek iPhone koopadvies waar je ook veel antwoorden op je vragen zal vinden.

Deze gaat op slot.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G kopen St33n Koopinformatie Nederland 1 09-03-10 18:37
Iphone kopen Danz Koopinformatie Nederland 12 21-02-10 21:34
Iphone 3g kopen: help! bramtinmokum Koopinformatie Nederland 2 02-02-09 18:48
Iphone 2 kopen Beaux Archief 7 29-05-08 15:22
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 17:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:30.