iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   'Lancering 3G iPhone in tweede kwartaal' (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/10399-lancering-3g-iphone-tweede-kwartaal.html)

cantona911 21-04-08 10:11

De geruchtenstroom blijft maar doorgaan ;-)
Kom net terug uit de US en kan je vertellen dat niemand in welke Apple Store dan ook iets weet over een 3G versie.

Misschien niet gek, maar toch. 't is gewoon afwachten zeggen ze, we weten net zoveel als ieder ander.

Micronics 21-04-08 19:20

NIE-uws
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cantona911 (Bericht 101855)
De geruchtenstroom blijft maar doorgaan ;-)
Kom net terug uit de US en kan je vertellen dat niemand in welke Apple Store dan ook iets weet over een 3G versie.

Misschien niet gek, maar toch. 't is gewoon afwachten zeggen ze, we weten net zoveel als ieder ander.

Vandaag wordt er gespeculeerd dat hij een nog groter scherm heeft en een echt keyboard. Wat een gelul allemaal. Als hij dat echt zou krijgen dan wordt het nog lastiger meenemen dan mijn notebook...;)

firestarter 21-04-08 19:25

Hoop dat de iPhone pas in oktober op de markt komt hier :).

Ga in september/oktober naar Amerika en wil dan mooi een 3G phone halen. Ookal heb ik deze 8GB 3 weken terug voor €300,- gekocht. Ga er goed mee om en ik weet zeker dat over een maand of 6 er nog mensen zijn die er 2/300 voor willen betalen.
*Als die iPhone hier nog niet uit is*

iPhone8gb 21-04-08 20:14

de iphone 3g heeft toch niet veel voordelen alleen dat de internet sneller is verder niks toch ? :D

Cancunlover 22-04-08 09:54

Wait and see, zou ik dan zeggen... ;)
Kijk al maar eens op het forum hier, dan krijg je al een eerste indruk wat er allemaal zou veranderen...

PauluS87 22-04-08 10:02

Tja vooral blijven gissen, zo blijft het leuk :p

Nee maar er zullen vast nog wel meerdere "voordelen" aan de 3g versie zitten, maar dat boeit mij totaal niet. Ik ben verschikkelijk blij met deze iPhone die ik nu in bezit heb.

derper 22-04-08 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhone8gb (Bericht 102219)
de iphone 3g heeft toch niet veel voordelen alleen dat de internet sneller is verder niks toch ? :D

wat dacht je ervan, VoIP ?
neem je abbo in NL met een internet bundel. en je kan overal met bijv. Fring gratis naartoe belle. enige nadeel is dat degene die je belt ook op het net moete zitte met skype of msn of wat dan ook, maar gelukkig ken ik er wel veel die dat hebben.

yoz 22-04-08 23:04

De Iphone Nano, die is allang achtehaald. Ik heb inmiddels de iPhone PicoBello :)

Cancunlover 23-04-08 08:46

Na 1 keer snappen we 'em ook hoor... :o

remb0 25-04-08 18:09

was gister ook een man bij ons in de winkel die beweerde ze volgende week te krijgen :P

forum.bericht 25-04-08 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door remb0 (Bericht 104188)
was gister ook een man bij ons in de winkel die beweerde ze volgende week te krijgen :P

Ja, dat was mijn tante en als ze wieltjes had gehad dan was ze een theemeubel geweest.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.