iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   'Lancering 3G iPhone in tweede kwartaal' (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/10399-lancering-3g-iphone-tweede-kwartaal.html)

midon 01-04-08 12:04

'Lancering 3G iPhone in tweede kwartaal'
 
Bericht kom ik net tegen op internet.:)


AMSTERDAM - Apple introduceert in het tweede kwartaal van dit jaar een nieuwe versie van zijn iPhone die geschikt is voor de snelle draadloze 3G-technologie, die voorspelling doet de Bank of Amerika.

Hele verhaal:
'Lancering 3G iPhone in tweede kwartaal' - Digitaal - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [Digitaal]

Deze reclame schijnt in Duitsland rond te gaan.

http://www.myiphone.be/images/storie...lease_ger1.jpg


of toch 1 april ??????

alextam 01-04-08 12:15

Dat is toch al megalang dat die pub circuleert dat was toch ne fake....

midon 01-04-08 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alextam (Bericht 90881)
Dat is toch al megalang dat die pub circuleert dat was toch ne fake....

okee die misschien wel heb ook mijn twijfels, maar de link daar boven dan.

Grample 01-04-08 12:27

Telegraaf doet ook aan 1 April ? :o

Vonny 01-04-08 12:30

een afbeelding van een iphone...
daarnaast de tekst van een IPOD 16 GB met camera lol :D

iCulture 01-04-08 12:50

De afbeelding is al heel oud, maar het Bank of America-gerucht is redelijk recent. We hebben daar bewust even geen aandacht aan besteedt op de blog, omdat er in korte tijd zoveel geruchten waren (Gartner wel, Gartner niet) en dat zorgde voor nogal heftige reacties. We hebben overigens vandaag wel weer een analistenrapport voor wat betreft de iPhone in 2008/2009, waar ook de 3G iPhone met name weer wordt genoemd.

Coen Gortemaker 01-04-08 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vonny (Bericht 90896)
een afbeelding van een iphone...
daarnaast de tekst van een IPOD 16 GB met camera lol :D

idd, der was wel sprake van een deal in china ofzo vorige week?
maar denk wel dat dit duidelijk 1 april is ook v/d telegraaf want waarom staat het niet op macworld of op omt ?

iCulture 01-04-08 12:56

Het "Bank of America"-gerucht heeft op vrijwel alle internationale nieuwssites gestaan en is zeker geen 1 april-grap. Daarnaast had de Telegraaf dit verhaal gisteren al en dat was 31 maart ;)

bank of america iphone - Google News

Bertje 01-04-08 14:23

Ja dat telegraaf artikel heb ik gisteren hier nog opgezet.

Maar het duurt nog wel even voordat hij hier in nederland is hoor

cypher21 01-04-08 14:28

Hmm, zit nu te twijfelen wat ik zal doen.
Ik sta op het punt nog een aantal iPhones vanuit America over te laten komen. Maar als er binnen 2 maanden een 3g te krijgen is, dan heb ik die uiteraard liever.

Frits 01-04-08 14:28

UMTS Patch:
Bildergalerie - UMTS auf dem iPhone aktivieren: So geht’s - Xonio.com

Ook een leuke 1 April .)

soCool 01-04-08 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 90945)
Hmm, zit nu te twijfelen wat ik zal doen.
Ik sta op het punt nog een aantal iPhones vanuit America over te laten komen. Maar als er binnen 2 maanden een 3g te krijgen is, dan heb ik die uiteraard liever.

Voor hoeveel denk je dan je huidige 16GB te kunnen verkopen?

cypher21 01-04-08 18:36

@SoCool:
Maakt dat uit dan? Ik wil dan gewoon die 3G :)
Ik kan er hier in NL dan zeker wel het geld voor vangen wat ik ervoor betaald heb ;)

kapucijnaap 09-04-08 15:15

=> Zou iemand alstublieft even kort alle functies die de Iphone-opvolger (3G Iphone) zou hebben op een rijtje kunnen zetten aub?
Ik weet dat echt nog maar geruchten zijn, maar jullie zouden me er een groot plezier mee kunnen doen omdat ik twijfel om nu een "gewone" iphone zonder 3G te laten meebrengen (en tis ook ni omdat ik lui ben en dit forum niet wil afzoeken ze, maar de zoekfunctie op deze site werkt bij mij ni...)

Alvast bedankt!!

midon 09-04-08 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kapucijnaap (Bericht 95788)
=> Zou iemand alstublieft even kort alle functies die de Iphone-opvolger (3G Iphone) zou hebben op een rijtje kunnen zetten aub?
Ik weet dat echt nog maar geruchten zijn, maar jullie zouden me er een groot plezier mee kunnen doen omdat ik twijfel om nu een "gewone" iphone zonder 3G te laten meebrengen (en tis ook ni omdat ik lui ben en dit forum niet wil afzoeken ze, maar de zoekfunctie op deze site werkt bij mij ni...)

Alvast bedankt!!

Een G3 Iphone is een iphone die data verzend via UMTS, Nu kan het alleen met GPRS deze data transmissie is veel lager dan UMTS.
Kort om met een G3 kun je sneller interneten& mailen.

Check deze link voor meer info:
https://forum.iculture.nl/f1/ip...netwerken.html

iphoner32 09-04-08 18:07

Aprilgrap;-)

kapucijnaap 12-04-08 19:13

ne maat van mij beweert dat den 3G Iphone binnen een maand in Amerika zal zijn en ook nen downfall in de prijs van de Iphone zal veroorzaken.
=> Gerucht of weet iemand meer?

Grample 12-04-08 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kapucijnaap (Bericht 97308)
ne maat van mij beweert dat den 3G Iphone binnen een maand in Amerika zal zijn en ook nen downfall in de prijs van de Iphone zal veroorzaken.
=> Gerucht of weet iemand meer?

Maat van mij heeft al een 3G iPhone met GPS en die is nog dunner en kleiner !

cypher21 12-04-08 19:44

Een kennis van een kennis van me en daar zijn broer van, die heeft al een iPhone 2.

en zo kunnen we nog wel even door gaan :)

soCool 12-04-08 21:13

Ik heb de iPhone Nano, nu jullie weer.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.