iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Paar vraagjes = ) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/10408-paar-vraagjes.html)

killerspons 01-04-08 15:15

Paar vraagjes = )
 
Ik zal me even voorstellen ik ben Ruben en ik ben van plan om een iphone te kopen. Ik wil m laten mee brengen door een collega van me vader in Amerika de vragen :

1. zijn de iphones die je nu in Amerika koopt te unlocken ?

2. Op de Apple store website staat de iphone(8gb) voor 399 dollar maar die is dus met abbo ?

The Apple Store (U.S.) - iPhone

3. zijn ze allemaal met abbo?

4. zo nee hoeveel kost de iphone 8gb zonder abbo

en een vriend van mij zei dat je een boete krijgt van je provider als zij zien dat jij de iphone hebt, ik denk dat dat bullshit is maar ff checken kan geen kwaat :)

Destiny 01-04-08 15:17

Gewoon de zoekfunctie gebruiken en je hebt je antwoorden ;)

Of gebruik gewoon je grote vriend google....

jorishetbengeltje 01-04-08 15:19

de antwoorden:

1. De Iphone;s die in Amerika zijn allemaal te unlocken, activeren en jailbreaken
2. je moet die Iphone kopen van 399 dollar. Je moet heb niet activeren met de AT&T provider die standaard op de iphone zit. Op dit forum vindt je veel info over hoe je AT&T kunt omzeilen ( dus activeren, jailbreaken en unlocken)
3. JA ze zijn allemaal te koop met abbonement
4. N.V.T

succes ermee

bartos 01-04-08 15:23

de iphone laten mee brengen uit amerika kost 431 dollar :)

399 dollar is de prijs + tax die je betaald in de winkel meer is het niet

het ligt er ook wel een beetje aan in welke staat je de phone koopt..


grtz B.

killerspons 01-04-08 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jorishetbengeltje (Bericht 90968)
de antwoorden:

1. De Iphone;s die in Amerika zijn allemaal te unlocken, activeren en jailbreaken
2. je moet die Iphone kopen van 399 dollar. Je moet heb niet activeren met de AT&T provider die standaard op de iphone zit. Op dit forum vindt je veel info over hoe je AT&T kunt omzeilen ( dus activeren, jailbreaken en unlocken)
3. JA ze zijn allemaal te koop met abbonement
4. N.V.T

succes ermee


oke bedankt zo als ik het nu goed begrijp moet ik dus een iphone kopen met abbo ? dan betaal je tog elke maand iets van 50 euro ? :o

Destiny 01-04-08 15:24

Waarom zoek je niet gewoon even. Of begin je gewoon bovenaan bij " wat is een iphone " Daar staan de meeste antwoorden al.

bartos 01-04-08 15:25

euh nee waarom zou je een abbonement nemen ?
gewoon laten mee bregen door je vriend

bij je thuis aan de pc hangen unlocken en je oude sim er in steken

en de klus is geklaard...

grtz B

Thrace Grumble 01-04-08 15:28

Slotje svp?

killerspons 01-04-08 15:32

Thx heb het ff opgezocht het kost 280 euro ongeveer alleen me laaste vraag is niet beantwoord :

'' en een vriend van mij zei dat je een boete krijgt van je provider als zij zien dat jij de iphone hebt, ik denk dat dat bullshit is maar ff checken kan geen kwaat ''

Destiny 01-04-08 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door killerspons (Bericht 90982)
Thx heb het ff opgezocht het kost 280 euro ongeveer alleen me laaste vraag is niet beantwoord :

'' en een vriend van mij zei dat je een boete krijgt van je provider als zij zien dat jij de iphone hebt, ik denk dat dat bullshit is maar ff checken kan geen kwaat ''

Nee dat is niet zo. Zou ook wel gek zijn ook he :p
Voor de rest verwijs ik je naar de Wiki, de zoekfunctie en google. Op al je vragen is allang een antwoordt

Nikooos 01-04-08 15:37

Zoals Destiny zegt... Wiki, zoekfunctie en het handleidingen forum...
En een berisping vanwege het blijven doorgaan ondanks dat andere forumleden al vaak genoeg hebben gezegd dat de zoekfunctie uitkomst biedt..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:04.