Voorraad Apple Stores discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dazzle Hehe,volgens mij zijn ze in Virginia niet uitverkocht Lol had de historie van de post niet helemaal gevolgt ....wist overigens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() |
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Ik hoop voor je dat je de iPhone krijgt, de kans is in ieder geval veel groter in Virginia dan in New York op het ogenblik. |
|
|||
|
|||
![]() Ik bel via Goedkoop bellen naar Verenigde Staten met Belkampioen.nl - Belkampioen, Goedkoop naar het buitenland bellen is maar 3 cent per minuut plus mobiele telefoon kosten dus kost geen drol
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Mijn ouders zijn eerst naar Pensylvania gegaan in the middle of nowhere en daar was hij uitverkocht wegens Pasen. Vermoedelijk zal dit artikel wel kloppen, maar staar je er dus ook niet blind op! Je kan ook steeds bellen via skype, dan betaal je ook niet veel. |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() hopen dat ze er nog 1tje op voorraad hebben ! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Update: in NY zijn ze allemaal uitverkocht. Ze komen heel regelmatig binnen wist de verkoopster mij te vertellen, maar ze kunnen niet zeggen wanneer. Gewoon hopen dat ze er vanaf donderdag weer binnen hebben.
Daarnet via skype gebeld en dat ging perfect. |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik was zelf in NY Manhattan van 31maart tot 4 april. Ben de eerste dag naar Apple Store geweest op 5th av. maar zoals verwacht uitverkocht. Verkoopster kon ook niet vertellen wanneer ze er terug had. Heb elke dag gebeld nr de store maar telkens nog niet op voorraad. Heb mij maar eentje aangeschaft in een gsmwinkel. Wel iets duurder, maar niet veel. 45 dollar duurder. Maar was in paar andere winkels geweest en ze vroegen voor de 8gb 599dollar en 16gb 699dollar!
![]() Ik heb 490dollar betaald incl tax en unlocken erbij, kon hem de dag erna meteen gebruiken |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Soulplayer; 08-04-08 om 16:29. |
|
||||
|
||||
![]() Zijn de iPhones onderhand al weer bijgevuld ?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik denk dat het nog wel ff een weekje of 2 zal duren
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oke,Hopenlijk zijn er in Virgina-Tech of Washington DC nog wel iPhones 8GB versie,een vriend van me is er nu,hij komt dinsdag terug,denk je dat hij er dan voor mij heeft meegenomen ?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag heb ik gebeld en er waren nieuwe iphones MAAR de verkoper vertelde mijd at ze binnen het uur verkocht zouden zijn... Hopenlijk komen er zaterdag weer binnen, maar ik vrees er voor.
|
|
||||
|
||||
![]() Oke,ik hoop dat hij er eentje voor me kan meenemen
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G op voorraad in T-mobile stores? | Erp | Archief | 3 | 21-08-08 18:04 |
Activatie Apple Stores USA | jeroen2410 | Archief | 2 | 15-07-08 11:02 |
Is 1.1.4 al in apple stores? | oll | Koopinformatie Nederland | 3 | 27-02-08 21:17 |
|
|