Voorraad Apple Stores discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hoop et ook voor jullie!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hoop et ook voor jullie!
|
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Er stonden nochtans geen tibetanen bij ^^
|
|
|||
|
|||
![]() Kreeg gisteravond een sms van me zusje die op vakantie is in NY dat ze een 16Gb voor me heeft kunnen bemachtigen. Zij zelf en d'r vriend hebben een 8Gb gekocht.
|
|
|||
|
|||
![]() in apple store regent street is er nog genoeg vooraad, ben enkele dagen geleden geweest, en een meedewerker vertelt me dat zijn geen last hebben van een te kleine vooraad
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() google is je vriend hoor..
001 |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Joh slimmerd, het is in New York 6 uur vroeger!
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Waarom kijk je niet gewoon op apple.com naar de openings tijden.
|
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Nee, Dit had je ook zelf kunnen vinden ![]() Store Hours Mon - Sat: 10:00 a.m. to 9:00 p.m. Sun: 10:00 a.m. to 7:00 p.m. En het is daar ook 6 uur vroeger ![]() Over iets meer dan 2 uur nog maar eens proberen dus Laatst gewijzigd door cypher21; 12-04-08 om 13:59. |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G op voorraad in T-mobile stores? | Erp | Archief | 3 | 21-08-08 18:04 |
Activatie Apple Stores USA | jeroen2410 | Archief | 2 | 15-07-08 11:02 |
Is 1.1.4 al in apple stores? | oll | Koopinformatie Nederland | 3 | 27-02-08 21:17 |
|
|