//

Voorraad Apple Stores

Voorraad Apple Stores discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) beste ik heb vandaag (21/4) gebeld naar de 3 apple stores in NY en geen enkele had iphones in voorraad , ik ga binnen 5 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 21-04-08, 21:59
klarksken klarksken is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: belgië
Berichten: 7
Standaard

beste
ik heb vandaag (21/4) gebeld naar de 3 apple stores in NY en geen enkele had iphones in voorraad , ik ga binnen 5 weken en hopelijk hebben ze er dan terug/nog
mvg klarksken
ps is idd sh*t dat je niet kan zien of ze er hbb of niet
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 21-04-08, 22:06
Geckoo Geckoo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smacdab Bekijk bericht
ik koop gewoon bij iemand die wel meer nieuwe apple spulletjes aan mij heeft verkocht. Denk dan aan key voor iWorks, ilife, Applecare, mac.com e.d.
en dat ongeveer voor 2/3 van de officiële appleprijs. Dus gewoon een beetje je handelsgeest laten dwalen
Er zijn echt genoeg iphones, het is gewoon een marketingverhaal.
en heb je dan voor mij ook een naam of een nummer zo dat ik die persoon kan bereiken???
[edit]
heb even gebeld naar at&t op broadway, daar hebben ze em nog dus ik heb er iemand langs gestuurd hopen dat het lukt!!!

Laatst gewijzigd door Geckoo; 21-04-08 om 22:19.
  #123  
Oud 22-04-08, 00:05
debrons debrons is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geckoo Bekijk bericht
Toevallig iemand nog wat info over de voorraad?
ik heb bekende nu daar zitten en die willen er wel 1 meenemen maar de voorraad is vrij beperkt tot geen.

@ debrons heb jij een nummer/naam van de shop?
De winkel heet iets van: WIRELESS (op de pui;met nog iets erachter). Zit op de hoek van 35th (een blok na Macy's) en 7th avenue (overkant Starbucks en breadfactory). Zit een vriendelijk nerdje achter de balie die je helpt, is een heel smalle shop! Je doet de simkaart erin, stelt wat vragen, cash betalen en klaar. Je komt geregeld telecom winkeltjes tegen btw, de een heeft hogere prijzen dan de andere.
  #124  
Oud 22-04-08, 23:24
janjoppe janjoppe is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 5
Standaard

Bij de Apple store in NY op 5Th AV, kom je op een wachtlijst en na een dag of 4 kun je mazzel hebben, maar in de regel dus gewoon uitverkocht.
Apple store Seattle heeft wel voldoende voorraad dar heb ik ze vandaan...

Jan

Laatst gewijzigd door janjoppe; 22-04-08 om 23:27.
  #125  
Oud 22-04-08, 23:49
babblingbryan babblingbryan is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janjoppe Bekijk bericht
Bij de Apple store in NY op 5Th AV, kom je op een wachtlijst en na een dag of 4 kun je mazzel hebben, maar in de regel dus gewoon uitverkocht.
Apple store Seattle heeft wel voldoende voorraad dar heb ik ze vandaan...

Jan
wachtlijst? ben je dan verzekerd van een als ze binnen krijgen?
  #126  
Oud 23-04-08, 00:33
janjoppe janjoppe is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 5
Standaard

Dat begreep ik wel ja, als je aan de beurt bent wel en maximaal 5 per persoon.

Jan
  #127  
Oud 23-04-08, 09:37
debrons debrons is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janjoppe Bekijk bericht
Dat begreep ik wel ja, als je aan de beurt bent wel en maximaal 5 per persoon.

Jan
Ben 2x op 5th geweest, nooit iemand over een wachtlijst gehoord. En ik heb die gasten zwaar ondervraagd

5 p/p lijkt me ook niet meer kunnen, volgens mij is het max. 2 tegenwoordig.
  #128  
Oud 23-04-08, 11:17
kapucijnaap kapucijnaap is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 47
Standaard

Mijn contactpersoon was deze week in apple store in Seattle => helemaal uitverkocht.
  #129  
Oud 23-04-08, 12:30
Ron van Hamond Ron van Hamond is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard Uitverkocht

Net terug uit NYC. Alles uitverkocht bij de Apple stores. Ik heb vernomen van een local dat Apple ze bewust uit de schappen aan het halen is omdat er zeer binnenkort een 3G op de markt komt in de USA. Ik weet niet of het waar is, maar zou wel een verklaring kunnen zijn (marketing).
Wel volop winkeltjes waar je ze unlocked kunt kopen, echter voor de hoofdprijs (minimaal 599$).
  #130  
Oud 23-04-08, 12:34
debrons debrons is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ron van Hamond Bekijk bericht
Net terug uit NYC. Alles uitverkocht bij de Apple stores. Ik heb vernomen van een local dat Apple ze bewust uit de schappen aan het halen is omdat er zeer binnenkort een 3G op de markt komt in de USA. Ik weet niet of het waar is, maar zou wel een verklaring kunnen zijn (marketing).
Wel volop winkeltjes waar je ze unlocked kunt kopen, echter voor de hoofdprijs (minimaal 599$).
Weer niet welke winkeltjes jij bezocht hebt, maar ik kon op een paar plekken minimaal 400 dollar betalen ex tax. Ik heb die van mij voor 500 dollar.
  #131  
Oud 23-04-08, 12:55
Ron van Hamond Ron van Hamond is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debrons Bekijk bericht
Weer niet welke winkeltjes jij bezocht hebt, maar ik kon op een paar plekken minimaal 400 dollar betalen ex tax. Ik heb die van mij voor 500 dollar.
Ik heb zowat alle winkeltjes in midtown Manahttan gehad.(Veelal winkels van Indiers etc. waar je schofterig tewoord gestaan wordt, op 5th avenue zitten er plenty) Nergens onder de 599. Op Broadway zelfs 899 voor 8GB!! AT&T verkoopt niet, tenzij je direct een servicecontract ondertekent. Kortom een crime om aan een Iphone te komen in NYC. Ik heb dagelijks gebeld met alledrie de Applestores, geen enkele keer voorraad gehad.
  #132  
Oud 23-04-08, 12:58
Ron van Hamond Ron van Hamond is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debrons Bekijk bericht
Ben 2x op 5th geweest, nooit iemand over een wachtlijst gehoord. En ik heb die gasten zwaar ondervraagd

5 p/p lijkt me ook niet meer kunnen, volgens mij is het max. 2 tegenwoordig.

Inderdaad, geen wachtlijst. Alledrie de stores reserveren niet! Mocht er al voorraad binnenkomen, is het 's avonds weg.
  #133  
Oud 23-04-08, 13:02
debrons debrons is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ron van Hamond Bekijk bericht
Ik heb zowat alle winkeltjes in midtown Manahttan gehad.(Veelal winkels van Indiers etc. waar je schofterig tewoord gestaan wordt, op 5th avenue zitten er plenty) Nergens onder de 599. Op Broadway zelfs 899 voor 8GB!! AT&T verkoopt niet, tenzij je direct een servicecontract ondertekent. Kortom een crime om aan een Iphone te komen in NYC. Ik heb dagelijks gebeld met alledrie de Applestores, geen enkele keer voorraad gehad.
Ik zat ook in midtown, ik liep op een gegeven moment van de apple store 5th av af: Eerste winkeltje 599, tweede 550, derde 500, de vierde 450. Ik vertrouwde het in het begin niet, daarom heb ik pas later dichtbij mijn hotel op 7 en 35 (zie vorige post) voor 500 dollar een unlocked 8gb gekocht (hij had nog 10 8GB's en 7 16GB's op voorraad). Ik kan me totaal niet vinden in jou bevindingen, misschien ligt het aan de manier hoe je je opstelt en vragen stelt maw hoe je over komt;misschien passen ze daar hun prijzen op aan!
  #134  
Oud 23-04-08, 13:14
Ron van Hamond Ron van Hamond is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debrons Bekijk bericht
Ik zat ook in midtown, ik liep op een gegeven moment van de apple store 5th av af: Eerste winkeltje 599, tweede 550, derde 500, de vierde 450. Ik vertrouwde het in het begin niet, daarom heb ik pas later dichtbij mijn hotel op 7 en 35 (zie vorige post) voor 500 dollar een unlocked 8gb gekocht (hij had nog 10 8GB's en 7 16GB's op voorraad). Ik kan me totaal niet vinden in jou bevindingen, misschien ligt het aan de manier hoe je je opstelt en vragen stelt maw hoe je over komt;misschien passen ze daar hun prijzen op aan!

Is mogelijk, maar misschien is men inmiddels ook op de hoogte van de schaarste bij Apple.
  #135  
Oud 23-04-08, 13:20
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ron van Hamond Bekijk bericht
Net terug uit NYC. Alles uitverkocht bij de Apple stores. Ik heb vernomen van een local dat Apple ze bewust uit de schappen aan het halen is omdat er zeer binnenkort een 3G op de markt komt in de USA. Ik weet niet of het waar is, maar zou wel een verklaring kunnen zijn (marketing).
...
In welk opzicht is nee-verkoop goed voor de omzet . Probleem is dat de iPhone ontzettend populair is en de vraag te groot. Ook wat de slechte verkopen in Europe betreft. De meerderheid wordt volgens mij gewoon geimporteerd uit Amerika en doorverkocht. Dit verklaard de slechte verkopen in Europe, maar betekent dus niet dat de iPhone minder populair is in Europa.
__________________
Are you ready for this!
  #136  
Oud 23-04-08, 13:25
Ron van Hamond Ron van Hamond is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soCool Bekijk bericht
In welk opzicht is nee-verkoop goed voor de omzet . Probleem is dat de iPhone ontzettend populair is en de vraag te groot. Ook wat de slechte verkopen in Europe betreft. De meerderheid wordt volgens mij gewoon geimporteerd uit Amerika en doorverkocht. Dit verklaard de slechte verkopen in Europe, maar betekent dus niet dat de iPhone minder populair is in Europa.

Degenen die nu een Iphone willen kunnen binnnenkort het duurdere model aanschaffen. Waarschijnlijk een rush op die apparaten, waardoor de omzet nog verder omhoog vliegt. Overigens nu in NL te verkrijgen 8GB voor 344 euro!!! Prijzen zakken dus al.

Modbreak:
URL verwijderd

  #137  
Oud 23-04-08, 13:31
debrons debrons is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soCool Bekijk bericht
In welk opzicht is nee-verkoop goed voor de omzet . Probleem is dat de iPhone ontzettend populair is en de vraag te groot. Ook wat de slechte verkopen in Europe betreft. De meerderheid wordt volgens mij gewoon geimporteerd uit Amerika en doorverkocht. Dit verklaard de slechte verkopen in Europe, maar betekent dus niet dat de iPhone minder populair is in Europa.
Al die Zuid-Amerikanen, Europeanen en Aziaten die de iPhone meenemen uit Amerika zijn verantwoordelijk voor een totaal uit zijn verband gerukte vraag-aanbod productie berekening/schatting van Apple.
  #138  
Oud 23-04-08, 17:58
jpvk007 jpvk007 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 10
Standaard

ik sprak eergister met een apple store medewerker in new hampshire. Hij vertelde dat er (voordat ze niet aan te slepen waren) PER DAG 800 iphones verkocht werden... dat is in 1 apple store (niet al te groot) ver van de toeristische plaatsen... Laat staan wat er dan in NYC per dag verkocht werd. Vind je het gek dat ze niet aan te slepen zijn... daar kan je toch niet tegenop boxen (zo'n 175 apple stores in de US x 800 stuks per dag betekent 140.000 apparaten die je per dag moet produceren :s) en moet bevoorraden... dan kan ik me wel voorstellen dat je dat niet hebt ingecalculeerd... verder verwacht ik wel dat apple in de nieuwe generatie wat extra beveiligingsmaatregelen zal stoppen om dit weer te voorkomen
  #139  
Oud 23-04-08, 19:10
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

De iPhone is juist zo'n succes geworden doordat activeren/jailbreak/simlock te hacken is. Anders zou echt niemand in Nederland zo'n telefoon hebben hoor.
__________________
Are you ready for this!
  #140  
Oud 27-04-08, 20:28
plasinho plasinho is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

geen iphone meer te krijgen in Miami
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G op voorraad in T-mobile stores? Erp Archief 3 21-08-08 18:04
Activatie Apple Stores USA jeroen2410 Archief 2 15-07-08 11:02
Is 1.1.4 al in apple stores? oll Koopinformatie Nederland 3 27-02-08 21:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:50.