//

Voorraad Apple Stores

Voorraad Apple Stores discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag iedereen, Mijn ouders zijn verleden week naar de VS gegaan en wouden een iphone meebrengen. Jammer genoeg was alles uitverkocht. De verkoper zei dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-04-08, 15:56
Soulplayer Soulplayer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 80
Standaard Voorraad Apple Stores

Goeiedag iedereen,

Mijn ouders zijn verleden week naar de VS gegaan en wouden een iphone meebrengen. Jammer genoeg was alles uitverkocht. De verkoper zei dat ze binnen 1 - 2 weken terug een voorraad zouden hebben. Dit was in Philadelphia.

Nu vroeg ik mij af of er een mogelijkheid is om te kijken naar de voorraad van de winkels? Als je naar Apple Retail Store gaat, kan je alle info vinden over de apple stores in bv NY, maar of ze het op voorraad hebben of niet, staat er niet duidelijk.

Ik had ook al gedacht om te bellen met skype, met ik weet niet hoe de kwaliteit van het gesprek is.

Het is namelijk zo dat iemand anders ook volgende week donderdag naar de VS / NY gaat en ik hem wiil zeggen of hij de moeite moet doen om naar de store te gaan of niet.

Ideeën?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-04-08, 16:13
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Wat dacht je van BELLEN?

Er staat toch een telefoonnummer bij de lijst. Bellen naar USA is niet duur, en waarschijnlijk is je vraag binnen de minuut beantwoord.

hou wel rekening met het tijdsverschil
  #3  
Oud 02-04-08, 16:45
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soulplayer Bekijk bericht
Het is namelijk zo dat iemand anders ook volgende week donderdag naar de VS / NY gaat en ik hem wiil zeggen of hij de moeite moet doen om naar de store te gaan of niet.
Ideeën?
Dan heeft nu bellen dus geen enkele zin. Bellen is pas zinnig op de dag zelf.
  #4  
Oud 02-04-08, 18:28
Soulplayer Soulplayer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 80
Standaard

Ik zal dus op de dag zelf eens bellen naar de drie winkels. Het is ongeveer zes uur verschil dus ik zal rond 18uur bellen.

Nu gewoon hopen dat ze er hebben. Voor de mensen die deze week nog naar de VS gaan, bereid je voor op het ergste . Ik ben dus zaterdag nog maar gegaan en toen was alles over uitverkocht wegens pasen.
  #5  
Oud 02-04-08, 18:36
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

kan ook proberen in de at&t winkels
__________________
at your service
  #6  
Oud 02-04-08, 22:28
jpvk007 jpvk007 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 10
Standaard

geef je weinig kans in de at&t winkels... wel voorraad, maar terplekke activeren!

edit: in Boston dan... heb er zelf afgelopen vrijdag in gehaald in NY (west14th)

Laatst gewijzigd door jpvk007; 02-04-08 om 23:11.
  #7  
Oud 02-04-08, 23:10
Hanky Dussen Hanky Dussen is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 16
Standaard

dat verplicht bij AT&T activeren schijnt niet altijd (meer) zo te zijn, getuige diverse reacties op dit forum.
  #8  
Oud 03-04-08, 10:06
Soulplayer Soulplayer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 80
Standaard

Mijn ouders zijn naar een AT&T winkel gegaan en daar moest je ter plekke activeren + contract tekenen!

Ik geloof daar dus niet echt in .
  #9  
Oud 03-04-08, 13:49
Hanky Dussen Hanky Dussen is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 16
Standaard

Dat mag. Je hebt je ouders blijkbaar (en gelukkig) hoog zitten.
Maar andere mensen hebben andere ervaringen (zie dit forum en vele andere).
  #10  
Oud 03-04-08, 15:40
Timotees Timotees is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 19
Standaard

Mijn oom (woont in USA) heeft er een voor mij gekocht, ook bij AT&T store bij Boston in de buurt. Helemaal geen gedoe gehad met activeren o.i.d. Ze zeiden zelfs dat hij hem thuis moest activeren via Itunes.
  #11  
Oud 03-04-08, 18:29
thatonealex thatonealex is offline
• iOS 1.1.4
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 60
Standaard

Ik heb AT&T gebeld en gevraagd wat hun limiet per klant was. De dame aan de telefoon zei dat dat niet vast staat maar word besloten door de store manager. Vergeet niet dat zij ook een percentage krijgen als verkoop(st)er per contract dat zij binnen halen. Zij gaan dus niet de weinige iphones die ze op het moment nog hebben aan mensen verkopen die er 5 tegelijk willen.

Alle andere apple store hebben bijna geen iphones meer, Apple is bezig alle 1G iphones te verkopen, misschien dat er binnenkort een nieuwe verzie uit komt? (ik hoop het nog niet.. heb er net nog 5 besteld bij apple )
  #12  
Oud 03-04-08, 21:57
casfs casfs is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Er was eerst zo'n iPhone Availability checker, maar die is er nu volgens mij niet meer... Nu vervangen door Availability Checker van de MacbookAir

Ik wil die van mij pas in de zomervakantie gaan kopen, k neem aan dat ze dan al wel weer voorraad hebben, eventueel van de nieuwe Anders gewoon de "oude" 16GB
  #13  
Oud 04-04-08, 01:31
jpvk007 jpvk007 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 10
Standaard

net nog even 2 stores gebeld in boston voor 16gb iphones... nergens te krijgen en al een kleine week niet meer geleverd gekregen. 8gb's worden nog gewoon uitgeleverd vertelden beide medewerkers...
ze zijn echt de "oude" voorraad 8gb's aan het verkopen en gaan vast iets doen met een geheugenuitbreiding...
ik verwacht dinsdag anders wel weer een beetje nieuws, dit duurt me te lang dat er geen iphones geleverd worden aan de filialen
  #14  
Oud 04-04-08, 16:51
Soulplayer Soulplayer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 80
Standaard

Zoals ik al eerder zei: de iphones gingen volgens die "geniussen" pas terug binnekomen rond de 10e-11-12e april. Als je iets nieuws weet dinsdag, vergeet het dan zeker niet hier te vermelden
  #15  
Oud 04-04-08, 17:21
mdewals mdewals is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 23
Standaard

Als er binnen anderhalve maand maar duidelijkheid is. Ik wil van me vakantiegeld een iPhone kopen.

Heb liever niet dat ik er 1 koop viaa welke weg dan ook om vervolgens te horen dat er een 3G versie naar Nederland komt.
  #16  
Oud 05-04-08, 00:42
svan svan is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 13
Standaard

..

Vriend van me is bij drie AT&T's geweest, nergens willen ze de iPhone aan hem verkopen zonder abo te ondertekenen... Oftewel geen iPhone voor svan... Echt balen.. Maar dacht, laat het maar even aan jullie weten, zodat anderen geen valse hoop hebben.. of wachten totdat Apple ze weer heeft...
  #17  
Oud 05-04-08, 01:04
alextam alextam is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 72
Standaard

Niet nodig hoor je kan ook een gaan halen bij AT&T zonder een abbo simpelweg zeggen tis voor ne verjaardag en je hebt er een mee. Ne vriend van mij deed het in 3 AT&T's en hij heeft er drie mee ..
  #18  
Oud 05-04-08, 01:13
svan svan is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alextam Bekijk bericht
Niet nodig hoor je kan ook een gaan halen bij AT&T zonder een abbo simpelweg zeggen tis voor ne verjaardag en je hebt er een mee. Ne vriend van mij deed het in 3 AT&T's en hij heeft er drie mee ..
Dan heeft hij geluk gehad: dit verhaal heeft die vriend van mij ook gehouden, en hij had pech..
  #19  
Oud 05-04-08, 09:56
smacdab smacdab is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpvk007 Bekijk bericht
net nog even 2 stores gebeld in boston voor 16gb iphones... nergens te krijgen en al een kleine week niet meer geleverd gekregen. 8gb's worden nog gewoon uitgeleverd vertelden beide medewerkers...
ze zijn echt de "oude" voorraad 8gb's aan het verkopen en gaan vast iets doen met een geheugenuitbreiding...
ik verwacht dinsdag anders wel weer een beetje nieuws, dit duurt me te lang dat er geen iphones geleverd worden aan de filialen
mijn dochter heeft er deze week in Boston nog een gekocht; stapels met 8GB.
  #20  
Oud 05-04-08, 11:27
xa4cornelis xa4cornelis is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 94
Standaard

Gister even gebeld weer naar NY, ze krijgen alweer binnen hoor in de winkels. gelukkig
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G op voorraad in T-mobile stores? Erp Archief 3 21-08-08 19:04
Activatie Apple Stores USA jeroen2410 Archief 2 15-07-08 12:02
Is 1.1.4 al in apple stores? oll Koopinformatie Nederland 3 27-02-08 22:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:09.