iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   wordt dit de nieuwe iphone? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/10634-wordt-de-nieuwe-iphone.html)

truckdiver 04-04-08 08:30

wordt dit de nieuwe iphone?
 
Rumor: New iPhone to Sport Case Redesign || The iPod Observer - Now Playing
ziet er in mijn ogen wel wat plastiekerig uit,zoals de muizen van appple

curmie 04-04-08 09:18

Hmmmm ik vind juist het geborstelde alu aan de achterkant mooi, maar er zijn genoeg mensen die dit helemaal te gek gaan vinden...

ykb1985 04-04-08 09:46

Zoals iemand anders al zegt op desbetreffende pagina: straks moeten we ook de andere kant van de iPhone blijven poetsen...

Ben wel te spreken over het gebruik van het huidige materiaal. Dit krast nagenoeg niet en hoef je niet constant schoon te houden.

tanguy 04-04-08 11:36

Het huidige materiaal als in de grijze achterkant?
daar staan bij mij toch heel wat krassen in, en moet ik af en toe ook eens kuisen..
vind het wel mooi zo in het zwart.

pspklant 04-04-08 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tanguy (Bericht 92990)
Het huidige materiaal als in de grijze achterkant?
daar staan bij mij toch heel wat krassen in, en moet ik af en toe ook eens kuisen..
vind het wel mooi zo in het zwart.

Wat doe jij daar dan allemaal mee:p. Dat is nu eens de enige plaats samen met het scherm waar gene krassen komen...:d

Greetz!

tanguy 04-04-08 12:06

dit zit gewoon om mijn broekzak, ligt op tafel..
zitten dus wat krasjes in en wat lakschade.
ik kan me moeilijk inbeelden dat hij van gelijk wie zonder beschermhoesje in perfecte staat blijft.

Stibou 04-04-08 17:47

Het is en blijft een instrument die je vaak gebruikt en dus zul je wel krassen krijgen,
Heb hem nu al 4 x laten vallen(2x hard) en de vaststelling is dat er binnenin de iphone niets van schade is!
:)

Kermi 04-04-08 18:54

Wanneer begint croiman? :o

Persoonlijk vind ik hem nu mooier dan daar.

Destiny 04-04-08 21:46

weet zeker dat hem dit niet gaat worden. Apple kiest simpelweg gewoon niet voor zon design.....

En daarbij lijkt het wel dat de camera schuin afloopt

Farilas 05-04-08 10:45

Ik vind em niet bepaald.. Mooi..
Beetje te glitterig ziet het er uit.. lijkt me niet mooi.
En indd, het ziet er tevens beetje plasticerig uit.

iTimothy 22-04-08 10:32

Ik vind dit metellic zwart ook wel wat hebben, maar eigenlijk vind ik het niks voor Apple. Van mij mogen ze het zo houden, alleen dat zwarte blokje iets anders misschien.

jetgadget 22-04-08 13:07

volgens mij ligt ie wel Bter in de hand...

LuigiStyla 22-04-08 16:27

't is wel de nieuwe trend van Apple, al die ronde achterkanten, ook van de nieuwe iMac's. Ziet er wel gaaf uit

Lorsk8 22-04-08 17:12

Heb het niet zo op die achterkant, denk dat ie snel vies wordt en krassen krijgt, zoals bij de Ipod Touch... Verder zou ik dat 3G internet ook niet gebruiken, want ik gebruik geen mobiel internet. Niets voor mij dus :P

maartenpeters 22-04-08 17:48

Ik hoop dat ie wat kleiner is en de hoek wat minder scherp, want nu "snijd" de iPhone in mijn oor met het bellen!

fireflymr 22-04-08 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 92905)
Rumor: New iPhone to Sport Case Redesign || The iPod Observer - Now Playing
ziet er in mijn ogen wel wat plastiekerig uit,zoals de muizen van appple

Is fake. ColorWare - iPhoneâ„¢

drease 27-04-08 10:13

MOOI! Als het waar zou zijn, dan zou deze iphone wel zeer mooi zijn, maar ik vind de vorige / huidige wel ook super!

fireflymr 27-04-08 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drease (Bericht 104763)
MOOI! Als het waar zou zijn, dan zou deze iphone wel zeer mooi zijn, maar ik vind de vorige / huidige wel ook super!

WTF man, lees eens het bericht boven je.

drease 27-04-08 11:15

oei :) sorry, had dat bericht niet gezien!

macosx 27-04-08 15:01

uit betrouwbare bron vernomen de 3 G is in juni in NL


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:27.