//

Geen sms-berichten meer in beeld!

Geen sms-berichten meer in beeld! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor iedereen die er lang op heeft gewacht is er dan eindelijk een programma dat het mogelijk maakt om sms-berichten prive te houden. Ik vond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-04-08, 16:21
Roadrash's schermafbeelding
Roadrash Roadrash is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Wolvega
Berichten: 11
Standaard Geen sms-berichten meer in beeld!

Voor iedereen die er lang op heeft gewacht is er dan eindelijk een programma dat het mogelijk maakt om sms-berichten prive te houden. Ik vond het zelf ook heel vervelend als iemand even met mijn telefoon zat te spelen en er komt ineens een sms-bericht binnen die gelijk het hele beeld vult.

Pysl is een programma waarmee je al sms-berichten kon filteren. Dus smsjes van bepaalde personen tegenhouden die in het programmaatje dat met een wachtwoord wordt beschermd terug te vinden zijn. Gisteren heb ik de update gedraait (versie 0.32) en kwam erachter dat je nu bij settings "SMS Privacy" kunt aanzetten. Deze voorkomt dat er een melding in je scherm komt bij een ontvangen sms. Je krijgt wel gewoon een 1-tje te zien bij het sms-icon op je springboard. Ideaal dus! Ik denk dat ik taskbar-notifier ook maar ga installeren. Dan hoef ik niet elke keer slide-to-unlock te doen om te zien of ik een smsje heb of niet.

Doe er mee wat je wilt.

Road Rash
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-04-08, 14:50
bmszabo bmszabo is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 3
Standaard

PAS OP! Bji uninstall van PYSL loopt je Iphone vast, na reset blijft hangen bij Apple logo; je moet het from the scratch opnieuw opbouwen, alles kwijt!! Zie ook forum op google project op onderwerp; I've been there (1.1.4.), helaas; een waarschuwing voor iedereen die met dit programma wil experimenteren! Voor me geen PYSL meer; volgens mij zouden ze het van Installer moeten halen, levensgevaarlijk stuk software!!
  #3  
Oud 08-04-08, 14:52
Roadrash's schermafbeelding
Roadrash Roadrash is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Wolvega
Berichten: 11
Standaard

Ik denk dat dit verhaal firmware afhankelijk is, want ik had met mijn 1.1.3 versie helemaal nergens last van.... Heb het er ook af gehad en weer opnieuw geïnstalleerd. Zonder problemen!
  #4  
Oud 14-08-08, 23:02
smarf smarf is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard

Hey,

Ik heb juist een omgestelde vraag.

Mijn probleem is dat als ik een sms ontvang dat ik dan geen melding krijg op mijn scherm en ook geen geluidje hoor of trilling. Ook komt er geen rood rondje met nummer 1 op mijn sms teken als ik een smsje ontvangen heb. Als ik dan op sms klik zie ik wel een klein blauw bolletje voor het nieuwe smsje staan en dan kan ik ze ook gewoon lezen.

Kan iemand mij helpen? Ligt het aan een instelling of moet ik iets downloaden.
Ik heb tijd lang niks er mee gedaan kwa instelligne en downloaden en oppeens gaf hij
deze dingen niet meer weer.

Ik hoop dat iemand me kan helpen want het is nogal vervelend. en kan zo niet goed reageren.

Met vriendelijke groet,

Marvin Peters
Iphone(nl) 16gb
  #5  
Oud 15-08-08, 11:08
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

@smarf..heb je kate geinstalleerd?
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3 balkjes rechtsboven door beeld heen bij sms berichten okkie100 iPhone algemeen 4 27-08-10 16:06
Geen beeld meer BramDerksen iPhone algemeen 2 07-05-09 18:50
Geen tijd meer in beeld joostje18 iPhone algemeen 1 14-05-08 18:34
België: Ontvang soms geen SMS-berichten Phuncz Overige providers België 0 05-03-08 14:57
Geen sms bij voicemail berichten of gemiste oproep JBS Archief 3 12-11-07 18:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:11.