//

Blokkeer anonieme bellers?

Blokkeer anonieme bellers? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen! Ik heb regelmatig last van een stalker. Wat versta ik hier onder? Iemand die mij midden in de nacht belt en onzin in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-04-08, 00:49
Ceaty Ceaty is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 22
Standaard Blokkeer anonieme bellers?

Hallo iedereen!

Ik heb regelmatig last van een stalker. Wat versta ik hier onder? Iemand die mij midden in de nacht belt en onzin in mn voicemail brabbelt.

Als ik gebeld wordt door bekenden laten zij natuurlijk altijd hun nummer zien. Privé nummer gebruikt men toch alleen maar om ongein uit te halen.

Dus: is er een programma voor de iPhone waarmee ik privé nummers/onbekende bellers kan blokkeren?

Ik heb al op meerdere plekken gezocht maar kon het niet vinden....

HEEL erg bedankt alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-08, 00:57
herbie65's schermafbeelding
herbie65 herbie65 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

Nee, je kunt wel ieder nummer in je telefoonboek een eigen ringtone geven. (bijv een duidelijke)
Voor de overige nummers kies je een standaard ringtone. (bijv. een hele zachte, of je maakt er zelf een lege file)
Als er dan iemand belt uit je telefoonboek, heb je een duidelijke ringtone, en als er iemand anders belt, dus een zachte (of stille)

makkelijker is om een nieuw nummer aan te vragen bij je provider.....
  #3  
Oud 05-04-08, 01:01
Ceaty Ceaty is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 22
Standaard

Hey.
Nee, daar heb ik niets aan. Het liefst zou ik zelfs alle onbekende nummers doorverwijzen naar een door mij gekozen nummer. Dit zou ook top zijn...

Een ander nummer is geen optie, ik heb een erg mooi nummer wat ik voor 100 euro nog niet af wil staan.

Het enige wat ik dus kan is software op m'n telefoon hebben. Dit zou moeten kunnen met homebrew op de iphone. Symbian kan het ook...

Ik hoop op een reactie!
  #4  
Oud 05-04-08, 10:56
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ceaty Bekijk bericht
Het liefst zou ik zelfs alle onbekende nummers doorverwijzen naar een door mij gekozen nummer. Dit zou ook top zijn...
Zeker en vooral als die ander daarachter komt want de kosten van doorverwijzen zijn voor jou.
  #5  
Oud 05-04-08, 12:02
tanguy tanguy is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 47
Standaard

Bellen naar je provider!

enige goede, legale oplossing.
Bel dus naar je provider en laat dat nummer blokkeren, vermeld dat ze u lastigvallen.
Zij mogen niet zeggen wat die nummer is, of wie het is, maar ze kunnen hem dus wel blokkeren.

Mvg
  #6  
Oud 01-07-08, 19:22
Germana Germana is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 13
Standaard

Hallo,

ALs je nog met dit probleem zit. Check eens iBlacklist. Dat is een programma waarmee je nummers kunt blokkeren. Een zwarte en witte lijst kunt samenstellen. Je moet wel Russisch kunnen lezen, maar ik kan helpen met de vertaling. En misschien is ie ook wel al vertaald
laat maar weten.
gewoon te krijgen via Installer.
groet,
  #7  
Oud 02-07-08, 03:34
Hunter's schermafbeelding
Hunter Hunter is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zandvoort
Berichten: 208
Stuur een bericht via MSN naar Hunter
Standaard

Germana stop eens met oude topics te openen.
De meeste onder ons weten echt al wel oplossingen op deze oude problemen (vragen).
  #8  
Oud 02-07-08, 07:51
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Slotje

Is al genoeg over geschreven
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ringtone koppelen aan geblokkeerde/anonieme oproep? Brachioradialis Ringtones en Wallpapers 0 18-02-11 02:14
Anonieme bellen traceren via beltoon Joooo iPhone algemeen 5 06-02-10 15:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49.