Iphone london trip. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ga morgen met school naar london toe. Ik heb ook een vrije dag, en wil in deze tijd een iphone gaan aanschaffen bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone london trip.
Hallo,
ik ga morgen met school naar london toe. Ik heb ook een vrije dag, en wil in deze tijd een iphone gaan aanschaffen bij een lokale apple store. Ik moet de tas inpakken enzo, en wil dus snel even deze vraagjes stellen. Ik ben echt iemand die normaal zelf op onderzoek uitgaat, maar heb nu echt tijd nood. Ik wil dus voor een keer in mijn leven even niet de search gebruiken. Dus alvast bedankt voor degene die mij helpen, ondanks mijn asociale gedrag. 1. Weet iemand het adres van winkels waar ze iphones verkopen. 2. Is het verstandig deze cash of met pinpas te betalen? 3. moet je in de winkel al een abbonement activeren, of kun je hem gewoon meenemen? 4.Kan ik deze in london al unlocken? 5.Is het wel mogelijk de camera functie en dergelijke te gebruiken, of moet die daarvoor ook eerst geactiveerd worden in Itunes? Alvast bedankt voor de hulp, Ruben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
1. 235 Regent Street
London, W1B 2EL 2. Je moet met een creditcard betalen. Cash of pinpas is zover ik weet niet mogelijk. 3. Je kan m gewoon meenemen zonder m daar te moeten activeren. 4. Als je een laptop meeneemt wel. 5. Zonder m te activeren kan je er nog helemaal niks mee. Eerst activeren dus. Succes ermee. |
|
|||
|
|||
Das wel vervelend dat hij het zolang je hem niet unlockt nog niet doet. Ik heb net even snel op google gekeken voor mensen die unlocken in london, maar daar vragen ze daar 80 pond voor
|
|
|||
|
|||
Niet doen, dus. Even je geduld uitzitten tot je weer thuis bent en daarna lekker snel unlocken met hulp hier!
|
|
|||
|
|||
Maar kan je echt alleen met een credit card betalen?
|
|
|||
|
|||
Dit lees ik op een ander forum:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Tegen over harroch ( ofzoiets ) zit carphouse, hier kan je hem kopen ( creditcard en pinpas!!! )
Ik had mijn iphone laten zien ( en heb op o2 UK gezet ) en ben binnen gekomen en heb ze verteld dat ik een aantal maanden voor me bedrijf in londen zit en me vriendin toch ook wel een ihpone wou hebben , Had wel kaartje van ons hotel en van me bedrijf gegeven kon er zoveel mee krijgen als ik zelf wou |
|
|||
|
|||
Hey, ben inmiddels in london. Gelukkig hebben we een internetcafe. Ik zag ook in de buurt van mijn hotel een O2 winkel. Zou ik daar ook een iphone kunnen halen zonder abbo af te sluiten? Ik denk dat ik in deze winkel wel kan pinnen. We hebben trouwens hier pc's met een usb aansluiting. Zou ik daar de iphone op kunnen unlocken?
Groeten, Ruben |
|
||||
|
||||
tjah vragen kan nooit kwaad
gewoon naar 02 store gaan anders carphouse en ja gewoon lekker ziphone daar runnen |
|
|||
|
|||
Maar als ik dat vraag, dan weten ze toch ook wel zeker dat ik hem ga unlocken. En dan geven ze hem niet meer mee toch? Welke firmware heeft die iphone die ik nu in de winkel koop, en heeft iemand een how to van dat unlocken? Alvast bedankt voor de hulp
|
|
||||
|
||||
daarom beter carphouse die krijgt zijn geld toch wel bij verkoop iphone
o2 moet er van leven. en wat heb je te verliezen als 02 shop er geen 1 wil verkopen aan je.. je heb er nu ook al geen. en zijn genoeg shops die ze wel hebben. verder gewoon ziphone.org gebruiken voor unlock |
|
|||
|
|||
Boh, ik ben echt bang dat ik hem brick. Ik snap niks van dat unlocken, firmwares en bootloaders
|
|
||||
|
||||
ziphone is downloaden do it all klikken en klaar
|
|
|||
|
|||
Oke, ik heb dus een computer. Ik sluit mijn iphone aan. Er zit hier dus waarschijnlijk als ik hem morgen of overmorgen koop 1.1.3. op. Download Ziphone. Pak deze uit, klik op do it all en dan start die het unlocken?
|
|
|||
|
|||
Ik hoed dus niks met een DFU Mode zetten te doen ofzo?
|
|
|||
|
|||
En ik hoef geen backup te maken met itunes?
|
|
|||
|
|||
Oke, dus als ik het goed begrijp. Open ik Ziphone. Ik laat alles gewoon zo staan als het is. En druk meteen op Do it all, en nu is mijn iphone sim lock vrij? Begrijp der echt niks van
|
|
|||
|
|||
Klopt helemaal, telefoon is dan simlock vrij, geactiveerd en gejailbreaked..[tenminste, als je do it all kiest].
|
|
||||
|
||||
Je oorspronkelijke vraag lijkt me voldoende beantwoord. Voor unlockvragen hebben we andere, veel uitgebreidere topics.
Hier gaat dus een slotje op! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen in LONDON | danieldereus | Archief | 2 | 04-05-08 02:30 |
iPhone kopen in US of London. | criistal | Archief | 2 | 24-02-08 20:52 |
|
|