iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   wanneer is een brick een brick? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/1085-wanneer-brick-brick.html)

traveller 19-10-07 15:49

wanneer is een brick een brick?
 
hallo allemaal,
heb net een nieuwe Iphone uit de states. Gister geprobeerd om deze te unlocken. Niet gelukt. Firmware 1.1.1. Had hem aan de gang, maar nu geeft hij alleen een áctivate iPhone'scherm. En vermeld hij: insert an unlocked and valid SIM to activate iphone....Is 'tie nu gebrickt of niet?:confused:'
ps ben duidelijk geen expert:rolleyes:

Nairua 19-10-07 20:58

Nee, geen zorgen. Gewoon downgraden naar 1.0.2 en opnieuw beginnen. ;).

crunch81 19-10-07 22:22

Een brick is pas een brick al je scherm flikkert en niet ophoud,
Je iphone na het appeltje hele lijsten met opstartbestanden eindeloos weergeeft en dan weer herstart (heb ik ook al gezien). Of als je hem simpelweg niet meer aankrijgt.

(ik ben nog wel een aantal "Brick" manieren vergeten denk ik)

ugene 19-10-07 22:52

Is dit ook een brick:Bij mij blijft hij nu opstarten: aplle loge ff in beeld daarnar dat rondje onderin draaien en dan een witte flits en weer alles van voren af aan...??
Hij gaat wel uit daarna maar doet als ik hem erna aanzet weer precies hetzelfde??

Met 1.1.1 sw via ibrickr 0.91 gekregen..

crunch81 19-10-07 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ugene (Bericht 7921)
Is dit ook een brick:Bij mij blijft hij nu opstarten: aplle loge ff in beeld daarnar dat rondje onderin draaien en dan een witte flits en weer alles van voren af aan...??
Hij gaat wel uit daarna maar doet als ik hem erna aanzet weer precies hetzelfde??

Met 1.1.1 sw via ibrickr 0.91 gekregen..

Dat ligt eraan, kan je nog in restore mode komen??
Power en home knoppen 15 tot 20 seconden ingedrukt houden....

ugene 20-10-07 09:43

ik d8 het niet, heb dat al geprobeerd maar moest bij mijn 4 gb iphone dat wel bijna 40 sec doen ofzo, werkte wel... Hoop dat het met deze ook werkt.
is er anders een andere oplossing om hem in nog te activeren status te krijgen of moet bij apple omgeruild worden??

crunch81 20-10-07 21:59

naar mijn weten moet je echt in Recovery mode zien te komen en hem dan restoren via ITunes.....

ugene 20-10-07 23:04

Geeft nu aan na hem aan de pc te hebben gehangen en de knoppen in te hebben gehouden ( waarbij het scherm in kleur weg liep, maar wel het connect itunes logo=kabel met cd?): de iphoneiphonekan niet worden hersteld.er heeft zich een onbekende fout voorgedaan(-50).

Wat zou dit kunnen zijn??

ugene 20-10-07 23:13

Moet ik blijven proberen??? Scherm wordt btw uiteindelijk wit, weer appletje ............

Jes!!!!!

Nog een keer geprobeerd en nu doet hij de sw updat eindelijk uitvoeren!!!

Weet iemand nog een goede unlock voor 1.1.1 voor windows??

crunch81 20-10-07 23:13

Zodra je het driehoekje ziet met Connect to Itunes.....dan moet je ITunes opstarten en met de USB kabel op je Iphone aansluiten, dan de restore methode doen......krijg je hem wel verbonden met de computer?

crunch81 20-10-07 23:14

yes....


The 100% WORKING guide to unlock 1.1.1 (windows) - Hackint0sh

ugene 20-10-07 23:50

Hij is weer in activatiescherm nu, dus dat gaat weer goed. Nu het unlocken nog....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:14.