//

Wel Wifi, geen toepassingen

Wel Wifi, geen toepassingen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoners, Ik heb sinds enkele dagen een iPhone 1.1.4 van 8 gig. Ik heb thuis een draadloos netwerk (Lynksis) en een laptop die hierop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-04-08, 20:53
kamikazekoe kamikazekoe is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: willebroek
Berichten: 6
Standaard Wel Wi-Fi, geen toepassingen

Beste iPhoners,

Ik heb sinds enkele dagen een iPhone 1.1.4 van 8 gig. Ik heb thuis een draadloos netwerk (Lynksis) en een laptop die hierop werkt. Nu heb ik het probleem dat telkens wanneer ik met mijn iPhone inlog op dit netwerk ik wel verbinding heb maar ik geen enkele internettoepassing kan gebruiken. Ik heb al veel dingen gelezen en geprobeerd maar het werkt gewoon niet. Als ik buitenshuis ga werkt alles perfect op andere gebruikbare netwerken. Kan iemand me verder helpen aub....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-04-08, 14:23
JamFish's schermafbeelding
JamFish JamFish is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamikazekoe Bekijk bericht
Beste iPhoners,

Ik heb sinds enkele dagen een iPhone 1.1.4 van 8 gig. Ik heb thuis een draadloos netwerk (Lynksis) en een laptop die hierop werkt. Nu heb ik het probleem dat telkens wanneer ik met mijn iPhone inlog op dit netwerk ik wel verbinding heb maar ik geen enkele internettoepassing kan gebruiken. Ik heb al veel dingen gelezen en geprobeerd maar het werkt gewoon niet. Als ik buitenshuis ga werkt alles perfect op andere gebruikbare netwerken. Kan iemand me verder helpen aub....
Krijgt je iPhone wel een IP-adres?
__________________
MacPro(2010) / MacMini (2009) / MacBook Pro 15" (2009) / Airport Extreme / Airport Express / iPhone 4 32GB (UK) / iPad Wi-Fi 64GB
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen Wi-Fi wel 3G roaming clubmemberjohn Internet in buitenland (roaming) 6 21-12-10 11:24
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 00:46
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 19:38
Geen verbinding!(wel via Wi-Fi) niwla1967 Wi-Fi 0 28-02-10 11:22
Wel Wi-Fi geen internet jpbouw Wi-Fi 8 12-04-08 13:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:34.