iphone wordt niet herkent door Itunes..HELP?! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb iphone 1.1.1. wil hem graag restore naar 1.1.4 maar als ik mijn iphone aansluit popt intunes wel automatisch open maar vervolgens gebeurd er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone wordt niet herkent door Itunes..HELP?!
Ik heb iphone 1.1.1. wil hem graag restore naar 1.1.4 maar als ik mijn iphone aansluit popt intunes wel automatisch open maar vervolgens gebeurd er niks meer in intunes wat kan het probleem zijn???
KAN NIEMAND MIJ HELPEN AUB!!!!!!!!! wat ik al geprobeerd heb.... - heb intunes meerdere malen opnbew geinstalleerd - heb me iphone ge-reset - pc aan en uit -iphone aan en uit... - aantal applicaties verwijderd wat kan ik nog meer dan????????? Laatst gewijzigd door vy_k; 11-04-08 om 19:51. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone wordt niet herkent (3.1.3) | JeroeniP | iPhone algemeen | 1 | 21-06-10 20:26 |
iphone word niet herkent door windows en itunes | exzist | iTunes | 2 | 12-03-10 10:27 |
Windows: Iphone wordt niet herkent | Bobo89 | iTunes | 2 | 09-11-08 13:04 |
iPhone blijft rebooten en wordt niet herkent? | Bluescotch | iPhone algemeen | 1 | 11-09-08 22:40 |
iPhone OTB 1.1.2. wordt niet herkent in iBrickr | Capser | Archief | 10 | 07-01-08 15:52 |
|
|