//

Help, volgens mij is m'n iPhone bricked

Help, volgens mij is m'n iPhone bricked discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik had mijn iPhone van 1.1.1 naar 1.0.2 gedowngrade. Alles werkte prima, alleen was hij niet simlock vrij. Ik heb met Anysim 1.1 geprobeerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-10-07, 12:38
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard Help, volgens mij is m'n iPhone bricked

Hoi,

Ik had mijn iPhone van 1.1.1 naar 1.0.2 gedowngrade.
Alles werkte prima, alleen was hij niet simlock vrij.
Ik heb met Anysim 1.1 geprobeerd hem simlock vrij te maken, maar omdat anysim zei dat alles goed ging, maar m'n telefoon nog steeds niet simlock vrij was, wilde ik m'n iPhone herstellen naar het allereerste beginpunt, en alles opnieuw doen.

Ik heb hem toen perongeluk hersteld naar 1.1.1 (mijn bedoeling was om hem hierna dan nog te downgraden, maar ik had dit niet echt door).

Met iBrickr heb ik geprobeerd m'n iPhone te downgraden, maar bij de alerlaatste stap deed m'n iPhone niet wat iBrickr zei, dus ik wou hem opnieuw downgraden. Deze fout had ik overigens ook al de vorige keer toen ik m'n iPhone wou downgraden, na een paar keer proberen lukte het. Alleen nu werkt iBrickr dus niet meer.
Volgens iBrickr is m'n telefoon gewoon gedowngrade en geactiveerd, maar de iPhone geeft iets anders aan. Ik moet hem nog activeren, zegt ie.

Heeft iemand enig idee wat ik nu kan doen, en is hij ook echt bricked?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Volgens mij heb ik een virus op iphone Mangkie iPhone algemeen 12 14-10-10 01:09
Erger dan Brick volgens mij is mijn iphone dood bheerkens Archief 3 18-01-10 22:21
Dit Slaat volgens mij alles! Zesora Archief 3 25-09-09 15:18
Windows: sinds (volgens mij 3.0) na synchronisatie geen nieuwe apps emel iTunes 2 23-07-09 22:24
Volgens mij heb ik video via 3g ? Of toch niet ? alkemade Muziek, foto & video 6 30-04-09 19:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:43.