iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Croiman wil Guru worden (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/11169-croiman-wil-guru-worden.html)

Michael 13-04-08 20:05

Croiman wil Guru worden
 
Hallo allemaal

Croiman stuurde mij een pm met de vraag of hij Guru mag worden op dit forum.
Ik heb er geen bezwaar tegen. Hij is behulpzaam en wijs en maakt ook hele mooie dingen. Maar dat mag ik vinden. Wat is jullie mening??

Groet Michael

ArB 13-04-08 20:22

Gestemd. ;)

Undertaxxx 13-04-08 20:25

Gestemd...

Destiny 13-04-08 20:25

Ik ook.....

Grample 13-04-08 20:49

Ik vind hem ook vaak erg behulpzaam aangezien hij genoeg verstand van iPhones heeft maar soms vind ik hem zwaar irritant (taalgebruik, postings in verkoop gedeelte enz..)

Ik stem dus nog even niet en wacht op meningen van andere mods en JP.

ArB 13-04-08 20:56

Taalgebruik is hetgeen wat me het meeste stoort. Kennis geloof ik wel.

Michael 13-04-08 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grample (Bericht 97859)
Ik vind hem ook vaak erg behulpzaam aangezien hij genoeg verstand van iPhones heeft maar soms vind ik hem zwaar irritant (taalgebruik, postings in verkoop gedeelte enz..)

Ik stem dus nog even niet en wacht op meningen van andere mods en JP.

Ok ok maar Grample ik vind wel dat je je eigen mening moet laten horen.
Hij kan zwaar irritant zijn enzo maar helpt genoeg mensen met problemen
En case modding is zijn ding Daar is tie zeer goed in

Fresh 13-04-08 22:57

Gestemd...

iCulture 14-04-08 00:56

Oei, dat is een heel spannende stand :) Ik wacht nog even met mijn oordeel om de peiling niet teveel te beïnvloeden.

Ik heb overigens wel rechtstreeks (via e-mail) contact met Jo/Croiman omdat we aankomende week uitgebreid aandacht gaan besteden aan zijn casemod (en deze vertalen naar Engels). Dat staat voor mij echter verder los hiervan en hij heeft het mij ook niet direct gevraagd.

ArB 14-04-08 08:46

4 voor en 4 tegen.

Ik zou het wel weten ;)

Nikooos 14-04-08 10:20

Ik ga zo stemmen.. Weet je wat me nog het meest tegenstaat.. Dat je gaat vragen om guru te worden.

Dat vind ik zo 'not done'.. Ik denk nog 2 tellen na en dan stem ik.........

sossienl 15-04-08 12:38

Ik heb reeds gestemd. Wel wil ik kwijt dat hij als hij guru wil worden iets moet doen aan zijn attitude.
Ze zijn allemaal reeds genoemd (taal gebruik enz.). Ik herken dit allemaal. Tevens loopt hij al een tijd te zeuren om deze titel (brutale mensen hebben de halve wereld?).

Daarnaast Guru zijn is niet zomaar een titel, mensen zullen hem ook om advies gaan vragen.

Dus om het maar even kort samen te vatten;
Het rammelt wat, maar met een juiste aanpassing kan het wat worden!

iCulture 15-04-08 12:41

Voorlopig wil ik hier nog even mee wachten. Misschien in een later stadium ... Jo is een prima jongen en zijn casemod (gaan we later deze week uitgebreid aandacht aan besteden) is natuurlijk helemaal fantastisch, maar om alle genoemde redenen vind ik Croiman nog niet geschikt als Guru - niet in de zin van vraagbaak voor de iPhone-community en ik heb dan ook als zodanig gestemd. Ik zal Croiman hier zelf wel even van op de hoogte stellen, da's wel zo netjes.

Destiny 25-04-08 15:44

Ik trek mijn stem graag in. Ik had voor Ja gekozen maar moet Nee zijn.
Heb beetje zitten zoeken en vind dat hij nogal raar/apart reageert en post. Zoals SossieNL ook al aangeeft.

Hij deed dit ook tegen mij

Grample 25-04-08 16:41

Ach, hij heeft nu een Casemod titel gekregen en daar zal is vast mee blij zijn denk ik dus Guru hoeft ie niet meer te worden als je het mij vraagt ;)

ControlSje 25-04-08 16:56

Ik vind dat ik als jongste lid (waarschijnlijk niet qua leeftijd) ;) nog geen recht van spreken heb dus stem ik maar niet. Maar...ik moet erg vaak zijn reacties 2 of 3 keer lezen voordat ik het begrijp. Ik denk ook dat hij vaak ongenuanceerd overkomt maar dat ligt waarschijnlijk meer aan zijn taal gebruik dan aan zijn bedoelingen.

Michael 26-04-08 09:00

Hij gebruikt een soort Vlaamse straattaal. Wie Ten Oorlog (De koningsdrama's van Shakespeare) heeft gezien van Tom Lanoye begrijpt wat ik bedoel. Er zit geen kwaad in die gast, hij gebruikt alleen hippe taal.

ControlSje 26-04-08 11:38

Thnx voor de uitleg, nu begrijp ik waar het vandaan komt. Dit houdt echter niet in dat het eenvoudiger lezen wordt voor mij... of ik moet die Vlaamse straattaal onder de knie gaan krijgen ;)

Destiny 09-05-08 21:28

Ik krijg eerder het idee dat hij post om gewoon bovenaan te komen qua berichten. Moet je maar eens voor de grap zijn laatste 10 berichten bekijken. Staat eigenlijk niks nuttigs in.

Beetje raar figuur....

Fab1Man 29-05-08 21:39

Ik heb ook even gestemd en ondanks zijn fantastische bijdrage vind ik hem niet geschikt, voornamelijk vanwege het taalgebruik. Als dat verbetert, hoor je mij niet klagen ;).

Edit: zijn laatste posts zien er al stukken beter uit, dus mocht het nog verder verbeteren zoals iphone -> iPhone dan vind ik het geen probleem gezien zijn zeer grote bijdrages!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:37.