//

iphones kopen in amerika

iphones kopen in amerika discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik ben nog nieuw op dit forum, en ik had een vraag, maar ik wist niet zeker waar ik het moest posten.. (dus mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-04-08, 00:24
segers909's schermafbeelding
segers909 segers909 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hasselt, Belgie
Berichten: 145
Standaard iphones kopen in amerika

hallo,
Ik ben nog nieuw op dit forum, en ik had een vraag, maar ik wist niet zeker waar ik het moest posten.. (dus mijn excuses als dit verkeerd staat)
Ik heb al heel wat opgezocht over iphones kopen in Amerika en verkopen en België, maar er zijn toch nog steeds enkele dingen die ik niet begrijp..
- hoe zit het nu eigenlijk precies met dat abbonement? als ik in amerika een iphone koop, zit er dan niet altijd een abbonement aan vast? activeren ze dat abbonement niet in de winkel? (graag echt een volledige uitleg, dank u )
- hoeveel iphones hebben ze ongeveer in voorraad in de apple-stores? kan je daar zomaar binnenwandelen en 50 iphones kopen?
- Als ik de iphones aan de douane aangeef, staat daar ook een limiet op? mag ik daar met een koffer met 50 (aangegeven) iphones langswandelen?

hartelijk dank,
Vincent

Laatst gewijzigd door segers909; 14-04-08 om 00:26. Reden: spelfout
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-04-08, 00:41
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Haha, grapjas.

Je zit niet aan een abonnement vast, maar wees gerust dat je in geen enkele Apple Store 50 iPhones kan kopen Apple is niet helemaal gek!
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #3  
Oud 14-04-08, 01:14
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door segers909 Bekijk bericht
- hoe zit het nu eigenlijk precies met dat abbonement? als ik in amerika een iphone koop, zit er dan niet altijd een abbonement aan vast? activeren ze dat abbonement niet in de winkel? (graag echt een volledige uitleg, dank u )
Moet je toch nog even wat meer lezen want het antwoord staat zeker in honderden berichten.


Citaat:
- hoeveel iphones hebben ze ongeveer in voorraad in de apple-stores? kan je daar zomaar binnenwandelen en 50 iphones kopen?
Wat denk je zelf? Kun jij hier willekeurig welke winkel binnenlopen en 50 stuks van iets kopen?

Los daarvan staat het max. aantal in honderden berichten.


Citaat:
- Als ik de iphones aan de douane aangeef, staat daar ook een limiet op? mag ik daar met een koffer met 50 (aangegeven) iphones langswandelen?
Ook al heb je duizenden iPhones in je koffer, maakt niet uit. De Douane maakt er geen enkel probleem van. Tenminste, aangenomen dat jij het niet erg vindt als handelaar te worden aangeslagen.
  #4  
Oud 14-04-08, 02:06
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Verkeerd forum en al veel te vaak aan bod gekomen (Tip: lees het subforum iPhone Koopadvies eens goed door).
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad 2 kopen in Amerika hans1991 Koopinformatie USA 23 16-09-12 18:15
iPad 2 kopen in amerika Barrybe50 Koopinformatie USA 8 04-03-11 10:03
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? Cupcake Koopinformatie USA 0 26-07-10 17:02
iPhones uit Amerika, spoedadvies nodig NickVelten Archief 4 20-12-08 13:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:11.