wie heeft verstand van Pwnage Tool discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Iphone gebruikers ik wil mijn iphone Pwnage naar 1.1.4, zit nu op 1.1.2 wil weten wie mijn iphone kan Pwnage. Ik kom uit ede ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wie heeft verstand van Pwnage Tool
Hallo
Iphone gebruikers ik wil mijn iphone Pwnage naar 1.1.4, zit nu op 1.1.2 wil weten wie mijn iphone kan Pwnage. Ik kom uit ede vlak bij arnhem wie kan mijn helpen. reden dat ik het niet kan ik zit op win heb geen mac vandaar grtjs nobody79 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Geen vragen hier svp Zoek even in de zoekfunctie
Slotje
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: pwnage Tool _3.1.3 dmg | arembromo | Jailbreak | 3 | 28-02-10 04:29 |
Haarscheurtjes, wie heeft er last van? | Yzord | Archief | 3 | 21-09-09 13:12 |
Pwnage tool vragen | rsvh | Archief | 1 | 31-07-08 10:49 |
|
|