//

Ik ga een iphone kopen.. waar moet ik rekening mee houden?

Ik ga een iphone kopen.. waar moet ik rekening mee houden? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ga van marktplaats van iemand een iphone 16gb simlock vrij aanschaffen voor 500 euro.. is dat duur of valt dat mee/ Naar mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-04-08, 22:35
orli orli is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: adam
Berichten: 65
Standaard Ik ga een iphone kopen.. waar moet ik rekening mee houden?

Hallo,

ik ga van marktplaats van iemand een iphone 16gb simlock vrij aanschaffen voor 500 euro.. is dat duur of valt dat mee/ Naar mijn idee wel redelijk toch?

Wat zijn de dingen waar ik rekening mee moet houden als ik het ga kopen.. wta verpakking betreft enzo uiteraard ga ik het ook testen... Maar zijn er tips van jullie?


Dan nog een paar vraagjes over de ipod zelf..

die hele groenige theme als je aan het bellen bent, is dat ook te wijzigen volgens mij ga ik me daar aan irriteren na verloop van tijd.
En die iphone icons op het bureaublad zijn die ook te veranderen net als bij een blackberry of staat dat vast?

En hoe zit dat nou met internet.. laatst zag ik een gast internette op een iphone.. moet je daar internet voor afsluiten bij een provider of kan dat gewoon als je in een Wi-Fi spot bent? Kan je dus ook youtube filmpje afspelen?

Hoe is de kwaliteit als je muziek op de speaker afspeelt?

En hoe zit dat met smsen is dat niet ontzettend onhandig steeds je vinger op een letter te moeten tikken?

En wat zijn over het algemeen de pros en de cons voor een iphone?
De reden dat ik voor een iphone wil kiezen is vanwege de brede media mogelijkheden, lekker veel mp3 en filmpjes erop zetten. Is het bijv ook mogelijk om fotoalbums te bekijken en tegelijkertijd muziek te luisteren? Of muziek te luisteren en smsje te sturen of werkt het 1 scherm tegelijk?

Graag jullie antwoorden! Alvast Bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-08, 22:40
Lorsk8's schermafbeelding
Lorsk8 Lorsk8 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 160
Standaard

die hele groenige theme als je aan het bellen bent, is dat ook te wijzigen volgens mij ga ik me daar aan irriteren na verloop van tijd.
Volgens mij is dat niet te veranderen, maar ik kan me erin vergissen...

En die iphone icons op het bureaublad zijn die ook te veranderen net als bij een blackberry of staat dat vast?
Die kun je veranderen!

En hoe zit dat nou met internet.. laatst zag ik een gast internette op een iphone.. moet je daar internet voor afsluiten bij een provider of kan dat gewoon als je in een Wi-Fi spot bent? Kan je dus ook youtube filmpje afspelen?
Het kan allebei, of wi-fi (bij een hotspot/router dus) of met EDGE (gps)

Hoe is de kwaliteit als je muziek op de speaker afspeelt?
Wel redelijk, maar verwacht er niet te veel van...

En hoe zit dat met smsen is dat niet ontzettend onhandig steeds je vinger op een letter te moeten tikken?
Je moet er even aan wennen, heb er niet zo last meer van nu

En wat zijn over het algemeen de pros en de cons voor een iphone?
De reden dat ik voor een iphone wil kiezen is vanwege de brede media mogelijkheden, lekker veel mp3 en filmpjes erop zetten. Is het bijv ook mogelijk om fotoalbums te bekijken en tegelijkertijd muziek te luisteren? Of muziek te luisteren en smsje te sturen of werkt het 1 scherm tegelijk?
Jep, je kunt meerdere dingen tegelijk doen. De voorbeelden die jij gaf kun je tegelijk doen

Graag jullie antwoorden! Alvast Bedankt.
  #3  
Oud 16-04-08, 22:42
orli orli is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: adam
Berichten: 65
Standaard

hmm bedankt voor je antwoorden..

ik zit toch te twijfelen of ik een blackberry curve moet nemen of een iphone dus.. beiden stijlvol en beiden pros en cons... hmmmmmmmm
  #4  
Oud 16-04-08, 22:51
Lorsk8's schermafbeelding
Lorsk8 Lorsk8 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 160
Standaard

Als je een exclusieve telefoon wil hebben zou ik gaan voor de IPhone. Als het wat meer zakelijk ligt de Blackberry
  #5  
Oud 16-04-08, 22:54
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

kijk even in het aankoopadvies-subforum.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
maar ik wil nu iets kopen waar ik meer mee kan deappelbeer iPhone Navigatie 1 28-09-10 21:31
waar moet je op letten bij het kopen van een iphone sportingboy Koopinformatie Nederland 0 26-02-10 21:40
Iphone kopen, waar moet ik letten? Geertvangils Archief 2 31-03-08 23:04
Waar moet ik op letten bij een iPhone aankoop? Alternative Junkie Archief 5 18-11-07 15:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:33.