Zelf webapps maken discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu sinds enige tijd een iphone en wil zelf ook wel eens proberen wat webapps te maken. Ik heb al aardig wat ervaring ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Zelf webapps maken
Ik heb nu sinds enige tijd een iphone en wil zelf ook wel eens proberen wat webapps te maken.
Ik heb al aardig wat ervaring in het maken van websites en ben nu dus op zoek naar documentatie over webapps.... ik kom dan telkens uit bij de website van apple:iPhone Dev Center alleen moet je daarvoor een account hebben. kan ik dat gewoon aanmaken?of is de documentatie ook ergens anders te vinden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan je daar inderdaad gewoon gratis aanmelden. En dan kan je een aantal voorbeeld webapps downloaden. Zo ben ik ook vorige week begonnen met experimenteren.
Edit: Je moet overigens op Apple Developer Connection - Web Apps Dev Center zijn Laatst gewijzigd door amphora; 18-04-08 om 17:27. |
|
||||
|
||||
dat was het inderdaad.. je had het toch al stiekem zelf gevonden
slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zelf app maken . | FeikoR | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 22-01-11 00:03 |
Iconen zelf maken | Donstil | Jailbreak apps en thema's | 3 | 29-12-09 20:26 |
zelf themes maken | Shorty007 | Jailbreak apps en thema's | 28 | 31-12-08 11:57 |
Zelf applicatie's maken. | stijnh | Archief | 2 | 19-06-08 11:53 |
|
|